Mitä alotuksia tai juttuja osaat yhdistää palstalaseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhheijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";22437782]Lunatic, mä en tuu enää sun discoihin, olet mun bannattujen listalla! Mitäs suututit! :kieh:[/QUOTE]

jA MINÄ EN TEE ENÄÄ AINUTTAKAAN DISKOA TÄNNE, tehköön joku muu. Voin kuunnella tubesta musaa ilman tätä palstaakin.

Mielenkiinnosta kysyn, mitä tein väärin?:xmas:

vissiin en ole riittävästi aiheuttanut vielä pahennusta, noh korjataan asia jossaan välissä x)

No sä jäit mieleen siitä eilisestä ketjusta, jossa kutsuit harmaita avohoitopotilaiksi ja mussutit jostain. Mutta miksi haluat jäädä ihmisten mieliin ja aiheuttaa pahennusta? Etkö saa irl tarpeeksi huomiota, vai oletko muuten vain sellainen ihminen joka huutaa joka teollaan katso mua huomaa mut kuuntele mua kuin tylsistynyt kolmevuotias aikuisten kahvipöydässä?

Lunatic jäänyt mieleen maahanmuuttoa, muslimeja ja miehiä kritisoivista ketjuista.
Chefillä kirppisketjut ja "en enää ikinä laita ruokaa", josta seuraa pitkä sepustus epäonnistuneesta kokkauksesta...
Rieputarallaa jankkaa siitä Lauri Tähkästä varmaan sata kertaa kuukaudessa.
NinaTT jäi mieleen siitä imetysfanatismista.
Savannan/Milannan joka alotus koskee rahaa, ostoksia, ulkonäköä tai miten asiakkaat ovat kehuneet.

No sä jäit mieleen siitä eilisestä ketjusta, jossa kutsuit harmaita avohoitopotilaiksi ja mussutit jostain. Mutta miksi haluat jäädä ihmisten mieliin ja aiheuttaa pahennusta? Etkö saa irl tarpeeksi huomiota, vai oletko muuten vain sellainen ihminen joka huutaa joka teollaan katso mua huomaa mut kuuntele mua kuin tylsistynyt kolmevuotias aikuisten kahvipöydässä?

hyvät naurut sai tästä :D kauhee tarve provosoida ihmistä näemmä sinulla

Yhteistyössä