Mitä alotuksia tai juttuja osaat yhdistää palstalaseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhheijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhheijjaa

Vieras
Eli mitä muistat mistäkin henkilöstä?
Tai muistatko millainen kirjoittelija kukin on?
Mä en osaa yhtään yhdistellä muistilla juttuja mustiin nikkeihin, joten mielenkiinnosta olisi hauska kuulla kuinka hyvämuistisia te olette? :)

No Savannan jutut tunnistaa jo otsikosta, ei tarvitse katsoa aloittajan nimeä. Jaksan avata ehkä joka kymmenennen hänen avauksistaan. Hyytikyppysellä sama juttu, pelkkää blaa blaa blaa blaata. Chefiltä muistan jotain pätemistä koiraketjuissa. Moni palstalainen on jäänyt mieleen negatiivisesti, mutta Keittiönoita, Non Compos Mentis ja se Mummeliisa ovat taas jättäneet positiivisen mielikuvan.

No Savannan jutut tunnistaa jo otsikosta, ei tarvitse katsoa aloittajan nimeä. Jaksan avata ehkä joka kymmenennen hänen avauksistaan. Hyytikyppysellä sama juttu, pelkkää blaa blaa blaa blaata. Chefiltä muistan jotain pätemistä koiraketjuissa. Moni palstalainen on jäänyt mieleen negatiivisesti, mutta Keittiönoita, Non Compos Mentis ja se Mummeliisa ovat taas jättäneet positiivisen mielikuvan.

Kuka on jäänyt negatiivisesti? (mietin olenko minä yksi niistä) :D

Rieputarallaa "Voi että, ette arvaakaan mitä mulle tapahtu, hih"
.... kukaan ei vastaa eikä se kerro että mitä sitten taas tapahtu, lopulta loukkaantuu ja sanoo lopettavansa palstailun.

Scarlett "Oonkooooo mulla komia ruseetti, pipa, silmäät tms?"
ja ensimmäisellä sivulla tulee jo ensimmäinen "turha tulla märisemään, haista vittu!" -vastaus, kun lukijan kommentti ei hivellytkään mieltä.

Savanna "Ostin tänä 5 minkki turkia ja 3 stereosoitin. sit mun tuli vähän nälkä ja ostin 500 eurola herkuja. Oi mun vatsa on täysi nyt sushia, voi mä sanon, voi mä taas innostun!"
Ja kaikki tietää loput..

[QUOTE="hmmm";22436400]Kuka on jäänyt negatiivisesti? (mietin olenko minä yksi niistä) :D[/QUOTE]

Anatolia, Scarlett, Rukoilijasirkka, Dechs, PinkLily, Herra Majuri, Phoebsi, Päätön, Lunatic, Wicked Mary, Bad Virgin, ja ne pari jotka tulee joka kuvaketjuun samalla kuvalla joka on ylivalotettu ja muutenkin aivan ihmeellinen sillä vähemmän hyvällä tavalla. Onhan noita.

no mulle tulee mieleen savannan/milannan aloitukset. myös rukoilijasirkan/leukistinen aksolotli sekä ehkä rieputarallaa ja scarlett.

heillä on kaikilla omantyylisiä aloituksia siis esim rukoilijasirkalla ne koskee usein jotain hänen tekemää vaatetta tms.

en osaa selittää. mutta on muodostunut kuva niistä jotka täällä paljon kirjoittaa.

Anatolia, Scarlett, Rukoilijasirkka, Dechs, PinkLily, Herra Majuri, Phoebsi, Päätön, Lunatic, Wicked Mary, Bad Virgin, ja ne pari jotka tulee joka kuvaketjuun samalla kuvalla joka on ylivalotettu ja muutenkin aivan ihmeellinen sillä vähemmän hyvällä tavalla. Onhan noita.

olisit vaan sanonu että ne joilla on omakin mielipide ;)

[QUOTE="Jep";22436517]Päätön on aina vonkaamassa joka kuvaketjussa mammoilta[/QUOTE]

Ei se vonkaa. Ton takia, kun aina sanotaan noin, se ei oikein uskalla ees kehua ketään.

Rukoilijasirkka: Tässä kuva ompelemastani mekosta! Tässä kuva kookoksesta vuollusta kaulakorusta!

VenakkoMilanna: Ette arvaa kuka julkkis katsoi kun strippasin! Ette arvaa kuka julkkis pyysi numeroani! Ruokakauppaan meni taas 500 euroa! Ostin lapsille omat limusiinit!

Rieputarallaa: Meidän sälli on aika hyvä piirtämään, katsopa kuva! Hankin juuri liput Lauri Tähkän keikalle! Oi miten kummisetä varmaan ilahtuu kun poika painaa kätensä kuvat kangaskassiin ja kirjoittaa siihen kummin mussukka!

Timppa: Metsästin eilen kahdeksan hirveä ja neljä supikoiraa, katsokaa kuva verisistä raadoista!

Wicked Mary: Tätä ei tarvitse katsoa kun ketään ei kiinnosta mutta laitan tähän kuvani ja tahdon kehuja! Tämä on ihan turhis aloitus, älkää vain klikatko tätä, mutta laitan tänne kuvani!

Scarlet: Mies ei tahdo alkaa olemaan mun kanssa! Mies halaa minua muttei tahdo seurustella minun kanssa! En minä ole ruma, mutta silti mies ei tahdo alkaa olla minun kanssa!

ninaTT: Muutan Intiaan laupedensisareksi! Kuinka kukaan voi laittaa lapsen pinnasänkyyn! Hankkisikohan sitä toisen lapsen huomenna vai ensi kesänä, ehkä syyskuussa sittenkin!

Rollolainen: Olipa hieno bussimatka, kuski antoi 5 senttiä alennusta! Nyt on ostettu taas pakastevihanneksi ja maitotölkkikin! Kyllä oli kallista punajuurta salessa!

Jonsered Karhunkantaja on jäänyt mieleen ärsyttävän omaperäisestä nimimerkistä :D ja niistä sen rummuista ja miehestä, joka on ilmeisesti vakavasti sairas, mutta kukaan lääkäri ei tiedä mikä hänellä on..

Ne jää mieleen hyvin jotka ärsyttää joka kerta jo kun näkee nikinkin ja tietää mitä viestissä lukee edes avaamatta sitä,eli ostamiset,jankkaamiset,negatiivista uhkuvat ja kehujen kerjääminen 'sanokaa nyt että olen kaunis,todella kaunis,kun laitan avauksen,en näytä miltään'.
Joukossa on helmiä jotka ovat positiivisia,perustelevat mielipiteensä,ovat asiallisia.
Tietysti nuo palstan muutamat miehet koska heitä on niin vähän.

ainiin, tosiaan reipas, ilopilleri marabou :D Joka aamu viiden aikoihin tulee alotus "HuOmenta!!" Sitten ollaan taas aina yhtä pirteenä ja hyvin nukkuneena 9h yöunet. Ollaan reippaana keittelemässä aamukahvia ja syömässä puuroa, jonka jälkeen töihin ja yleensä kertoo vielä millanen sää on ulkona ja lopuks toivottaa ihanaa päivää kaikille!! :))
Jäänyt tosiaan hyvin mieleen, ehkä ihan positiivisessakin mielessä, mutta en ymmärrä kun aina on samanlainen aloitus joka aamu ja jopa viikonloppusinkin aamulla aikasessa lähdössä lenkille ja siitäki pitää tehdä aloitus.. noh, mutta kukin tavallaan.. On noita negatiivisia palstalaisia ihan tarpeeksi että marabou erottuu välillä ihan edukseen :)

Rukoilijasirkka: Tässä kuva ompelemastani mekosta! Tässä kuva kookoksesta vuollusta kaulakorusta!

VenakkoMilanna: Ette arvaa kuka julkkis katsoi kun strippasin! Ette arvaa kuka julkkis pyysi numeroani! Ruokakauppaan meni taas 500 euroa! Ostin lapsille omat limusiinit!

Rieputarallaa: Meidän sälli on aika hyvä piirtämään, katsopa kuva! Hankin juuri liput Lauri Tähkän keikalle! Oi miten kummisetä varmaan ilahtuu kun poika painaa kätensä kuvat kangaskassiin ja kirjoittaa siihen kummin mussukka!

Timppa: Metsästin eilen kahdeksan hirveä ja neljä supikoiraa, katsokaa kuva verisistä raadoista!

Wicked Mary: Tätä ei tarvitse katsoa kun ketään ei kiinnosta mutta laitan tähän kuvani ja tahdon kehuja! Tämä on ihan turhis aloitus, älkää vain klikatko tätä, mutta laitan tänne kuvani!

Scarlet: Mies ei tahdo alkaa olemaan mun kanssa! Mies halaa minua muttei tahdo seurustella minun kanssa! En minä ole ruma, mutta silti mies ei tahdo alkaa olla minun kanssa!

ninaTT: Muutan Intiaan laupedensisareksi! Kuinka kukaan voi laittaa lapsen pinnasänkyyn! Hankkisikohan sitä toisen lapsen huomenna vai ensi kesänä, ehkä syyskuussa sittenkin!

Rollolainen: Olipa hieno bussimatka, kuski antoi 5 senttiä alennusta! Nyt on ostettu taas pakastevihanneksi ja maitotölkkikin! Kyllä oli kallista punajuurta salessa!

:laugh::laugh:

Yhteistyössä