Ja minusta sinun vastauksistasi saa sellaisen käsityksen, että pelkäät suunnattomasti ajatusta siitä, että kaikelle ei olisikaan tieteellistä, ihmisjärjellä ymmärrettävää selitystä. Ja tästä syystä koet tarpeelliseksi hyökätä itse ensin. Amerikan malliin, ennalta ehkäisevästi. eihän jälkeen päin edes voi ehkäistä...
Minusta tuo luonnehdinta kuvaa hyvin dechsiä ja nippua muita kirjoittajia.
Sillä erolla että dechs nyt kuitenkin pitää jotain tasoa jutuissaan eikä kirjoita täyttä sontaa tyyliin "kissat ja koirat lisääntyvät keskenään"
Luulen että dechs on aika pitkälle kouluja käynyt tyyppi tai ainakin älykäs ja lukutaitoinen jos ei koulutuksella pilattu olisikaan. Mutta kyllä hän selvästi on ihan kauhuissaan, että mitäs jos se Jeesusjuttu ja Ilmestyskirjastoori sittenkin ovat totta?
Raamatussahan mm. sanotaan, että Israel kootaan vielä yhteen. Tämä tapahtui 1948 kun Israel perustettiin.
Sittenhän siellä ennustetaan, että lopun aikoina Israel jää yksin ja kaikki kääntävät sille selkänsä. Onko jotain juutalais/israelvastaisuutta näkynyt viime aikoina?
Sitten ennustetaan uskovienkin luopuvan uskosta. Mites ev.lut.kirkolla menee?
Sitten ennustetaan sitä merkkiä mikä jokaisen on itseensä otettava että voi myydä ja ostaa. Tämä nyt voi olla mikrosiru tai vaatimus ehdottomaan poliittiseen konsensukseen esimerkiksi, mutta yhtä kaikki. Onkos mikrosirun implantointi tätä päivää? Ainakin mun susillani on mikrosirut ihon alla. Ja siltä näyttää että eriävät mielipiteetkin on jo julistettu rasismiksi.
Luitteko kukaan sen Bilderberg-linkkini? Siinä teille Uusi Maailman Järjestys. Eurohan meillä jo on mutta globalisaatio on silti vielä alussa. Yhteinen maailmanvaluutta puuttuu vielä. Pedon merkki joka kaikkien on otettava.
Että en ihmettele jos ihmisiä ahdistaa, kyllä minäkin joskus mietin mitä lapseni tulevat vielä kokemaan. Itsekin voin ehtiä nähdä vielä sitä sun tätä.
Mutta se on pakko sanoa että kun maailman tapahtumia tulkitaan Ilmestyskirjan tulevaisuudenkuvia vasten, niin se on ainoa tulkintakehys joka saa ihmisen oivaltamaan mikä logiikka vallitsee esimerkiksi Lähi-Idässä tai tässä järjettömässä valtioiden velanotossa.