haarihype
Sittenhän olet selvä Jonathan! Ehkä hieman Remuakin sinusta löytyy.Mulla ei oo yhtämerkkiä. Ostan sen mikä on kiva, ehjä toimiva ja sopii kukkarolle.
Sittenhän olet selvä Jonathan! Ehkä hieman Remuakin sinusta löytyy.Mulla ei oo yhtämerkkiä. Ostan sen mikä on kiva, ehjä toimiva ja sopii kukkarolle.
Sen takia kysyin koska mikään noista kuvauksista ei pitänyt paikkansa, ajattelin että jos noista on kehitelty joku yhdistelmä arvio.=)Mitä itse olet mieltä itsestäsi? lue alkuperäinen viesti, siinä on kaikki nuo merkit jo mainittu!
olet sekoitus niistä! Ehkä hieman "liian" muotitietoinen koetat olevasi, ja tytölläsi on yksi suomen suosituimmista nimistä. Toivon kuitenkin ettei sinulla ole adhd. Olet perinteinen "tyttöjen äiti",poikaa et koskaan haluaisi..
En pidä vanhanaikaisista kuoseista enkä osta kirppariltaPidät vanhanaikaisista "kuoseista",esim keltaisesta tms. Värikäs perhe olette, ja iloisia!
Vähän voisi päivittää ulkovaatteita; tutustu vaikkapa Lindexiin tai Minymoon seuraavaksi!
(ellet sitten ole kirppis-ihminen, no,sieltäkin voi löytää löytöjä! Onnea!)
Minä myös Osan olen saanut sitten siskon lapsilta tai kaverin lapsilta.Minä ostan kirpparilta. Ostoperusteet: On ehjä, sopivankokoinen, hinta on edullinen ja pidän haalarin väristäkin. Ikinä en ole katsonut mitään merkkejä.
Mäkään en oikein tiedä mitä mulle nyt tapahtuu kun meil on Jonathanin haalari mutta saadaan mun kaverilta pop2 haalari niin tuleeko musta nyt ekologinen rastapää...vai mitä..?Tämä oli hauska analyysi.
Ekan kerran palstan lukemisen aloittamisen jälkene tuli olo, että pitää kurkata mitä merkkiä haalarimme ja ulkopukumme ovat.
Pitäisiköhän nyt huolestua "rikkonaisesta mielestään" kun löytyi ainakin Reimatecia, Småfolkia ja Girafia?
Kyllä tää vähä ontuu muutamas kohtaa. Lassie ei ensinnäkää pidä vettä joten sen ostaja ei voi ajatella "kunhan lapseni pysyy kuivana". Jos ajattelee noin niin pitää ostaa se reimatec. Nimim. kokemusta omaava.Molo: Pyörii netissä ja blogeissa aina. Tietää mikä uusinta uutta.
Ticket: Ei niin varakas kuin edellinen,mutta intohimoinen lastenvaatteista,
lastenvaateblogeista ja lindexin vaatteista,sekä huutonetistä!
Pop: Urheilullinen ja hyvän ammatin omaava. Ehkä hieman ylpeä.
Pop 2: Unisexiä sen olla pitää! Ecologinen rastapää jonka anoppi maksaa
haalarin.
Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Cupcake: Minun Jessica mussuccani racastaa vaaleanpunaista sydämmillä!
Lassie: En välitä haalareista, enkä välitä väreistä. Mitä väliä jos on ruma,
kunhan Pekka ei kastu!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?
Småfolk: Olen erikoinen ja lapseni puen retroihin ja omppuihin! Huomaathan
minut!
Minymo: Säästeliäs, ja yksinkertainen on kaunista!
Minymo 2pallohaalari) Tää on ainut mitä Neea-muruselleni suostun päälle
laittaan! Metsästän huutonetistä tätä vaikka koko kesän!
Ciraf: Laitan itsellenikin vaikka teltan päälleni. Olen iloinen ihminen, ja ihan
samantekevää mitä mulla tai lapsellani on päällä.
saa jatkaa....
Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Lassie: En välitä haalareista, enkä välitä väreistä. Mitä väliä jos on ruma, kunhan Pekka ei kastu!
Joo... Ei tää nyt niin kauas totuudesta mennyt.
Jonathania, Reimateciä, Remua ja Lassieta on lähinnä näkynyt meidän lapsilla.
Ja kaikki ostettu periaatteella, kunhan haalari kestää ja pitää lapsen kuivana.
Ja useinmiten haalari napataan mukaan Prismasta, Citymarketista tms silloin kun satutaan olemaan muutenkin ostoksilla.
sama täällä ja meillä lassien puku ja ei ihan osunut kohilleen toi että ei välitä väreistä, löysin ihanan puvun viimevuoden mallistosta ja nyt on etsinnässä siihen mätsäävät tumput,töppöset ja hattu ja ne sit tulee olla samaa sarjaa !Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti;21825083:Hmm...mulle on se merkki ihan se ja sama. Ostan sellaisen mikä on mielestäni nätti ja kätevä, maksoi mitä maksoi. Osa likan vaatteista on ihan halpiksia, osa kalliimmasta päästä. En osta merkin enkä hinnan perusteella mitään. Mitäs se sitten kertoo minusta?
Anna mun nauraa! Valitettavasti lassie ON ruma, eikä mikään kalliskaan.."Lassie: En välitä haalareista, enkä välitä väreistä. Mitä väliä jos on ruma,
kunhan Pekka ei kastu!"
Mitä vikaa Lassiessa on? Sehän on kallis ja hyvä merkki ja eikä tod. mikään ruma !!
Ap:lla on p''ssä vikaa.
Lassie ruma??? Anna mun nauraa!! xDDD sinä se ruma oot.Anna mun nauraa! Valitettavasti lassie ON ruma, eikä mikään kalliskaan..
(tai minä en siitä ainakaan maksaisi). Sehän on Reiman halpisversio-sama valmistaja, ja reimakin nykyään täysin pska!
Ei tehdä enää Suomessa, vaan Kiinassa!Ihmetellä pitää mikä siinä Reimatecissä on niin pahasta. Lassien lisäksi varmaan ainoita näistä ketjussa mainituista merkeistä jotka tehdään suomessa (kankaanpäässä!)