Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

• Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22392013]Ja miestenvälinen perseenreijän kairaus, se tuonkin mukaan saastuttaa. Ehkä ei se mikä sisään menee mutta varmastikin se, mitä noista aukoista ulos tulee :( yök...

Se olet sitten sinäkin homovastainen. Pidä omana tietonas, voit saada suviksilta turpaan kaupungilla.[/QUOTE]

En ole hetero- enkä homovastainen.

"äiti 44v"
[QUOTE="mä";22391981]Tyhmä. Mitä sä selität, kun et tiä mitä siinä kirjassa on.

Mun mielestä homot ja heterot on ihan normaaleja ihmisiä seksuaalisuuden puolesta, mut mikä sun seksissäs niinku sillee mättää :D[/QUOTE]

Ja täällä on sitten jokainen pirunriivaama törköturpa Piplian lukenut läpi vai, kun sitä kommentoi? Tuskin.

Ja mikä nyt keski-ikäisen, yli 20 vuotta aviossa olleen naisen seksielämässä mättää? Yleensä kai lähes kaikki :D

[QUOTE="mä";22392010]Se on subjektiivista, miten jumalan määrittelee ja sen määrittelevät eri ihmiset eri tavoin - jos määrittelevät. Tämä kuuluu kyllä ihan yleistietoon. Suomessa saa uskoa Jumalaan ja Suomessa saa olla ateisti ja Suomessa saa olla ihan mitä vaan siltä väliltä. Niin on laki laadittu ja jos sä haluat siihen muutoksen, ole yhteydessä päättäjiin.[/QUOTE]
En minä halua uskovaisia mihinkään keskitysleireille lähettää. Toivoisin vain että koulusta lähtien ihmisiä valistettaisiin ja opetettaisiin kunnolla. Siten, että ihmiset osaisivat ihan omaa synnynnäistä päättelykykyään jalostaen parantua sairaudesta jonka nimi on uskonto. Alkaa olla kehityksessä melko myöhäinen aika irtaantua tavasta, että jopa valtiotason päätöksiä tehdään perustuen ajatuksiin jotka ovat suoraan verrannollisia lampaan sisälmyksistä ennustamiseen.

Eihän se nyt mitään rakettitiedettä ole, että ihmiskunnan historiassa suurinta roolia ei todennäköisesti näytellyt puhuva käärme ja yksittäinen omenapuu.

"äiti 44v"
[QUOTE="mä";22391989]nii, uskomuksia, joita sä oletit mulla olevan, mutkun ei ole ja se kirja on aika hyvä mun mielestä[/QUOTE]

Voihan olla että olin ilmaisuissani jotenkin särmikäs?

toisen kerran tiedoksi
[QUOTE="äiti 44v";22392017]Ja täällä on sitten jokainen pirunriivaama törköturpa Piplian lukenut läpi vai, kun sitä kommentoi? Tuskin.

Ja mikä nyt keski-ikäisen, yli 20 vuotta aviossa olleen naisen seksielämässä mättää? Yleensä kai lähes kaikki :D[/QUOTE]

Kirja on Carmichael Jeesuksen elämä ja kuolema. Sitä saa kirjastoista.

"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 54 v.;22391992:
En pysty haistaa kun mä oon niin kipee, etten pysty käveleenkään ja jumalauta, jos mua ei yks fyysisen puolen oman alansa ammattilainen kondikseen saa, mun loppuelämä on kyllä semmosta, että pesee kaikki helvetit mennen tullen, mut siis hei ei millään pahalla
Onnex mä en ole sun lääkärisi :D

Olet varmaan huojentunut sinäkin?

uskis
[QUOTE="äiti 44v";22392013]Ja miestenvälinen perseenreijän kairaus, se tuonkin mukaan saastuttaa. Ehkä ei se mikä sisään menee mutta varmastikin se, mitä noista aukoista ulos tulee :( yök...

Se olet sitten sinäkin homovastainen. Pidä omana tietonas, voit saada suviksilta turpaan kaupungilla.[/QUOTE]

Oi ei, mä meinasin tukehtua nakinpalaseen, kun luin tätä :LOL:

"äiti 44v"
[QUOTE="mä";22391996]Ihan näin sivullisen heittona vakava kyssä sulle: Oletko sinä Jumalan aikaansaannos?[/QUOTE]

Ja vielä karmeampaa ettäsinäkin olet!

Mutta Aatami ja Eeva tyrivät lähes koko jutun :(

Vaan ois se omppu maistunut kelle tahansa meistä :)

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22392026]Onnex mä en ole sun lääkärisi :D

Olet varmaan huojentunut sinäkin?[/QUOTE]

En mä saa lääkäriltä apua, se sanoi, ettei mun jalkaa voi hoitaa mitenkään. Väänsi kylläkin niin kipeästi torstaina, että sen takia kidun juuri nyt.

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22392029]Ja vielä karmeampaa ettäsinäkin olet!

Vaan ois se omppu maistunut kelle tahansa meistä :)[/QUOTE]

Sehän maistuu joka päivä, koska me tiedämme, että on olemassa hyvä ja paha.

[QUOTE="mä";22392027]Suomen kansalaisilla on uskonnonvapaus ja sitä vastaan rikkova viestisi on lainvastainen.[/QUOTE]
Yhdysvaltojen edellinen presidentti perusteli Lähi-itään hyökkäämistä jumalalla, ja sinä murehdit sitä että minä pidän uskontoa sairautena. Kannattaisi olla ennemmin huolissaan siitä että samaa mieltä olevien määrä nousee liian hitaasti.

uskis
[QUOTE="mä";22392030]En mä saa lääkäriltä apua, se sanoi, ettei mun jalkaa voi hoitaa mitenkään. Väänsi kylläkin niin kipeästi torstaina, että sen takia kidun juuri nyt.[/QUOTE]

:(. Mä en tiedä, kannattaako tässä nyt edes mainita tätä, mutta rukous voi auttaa. Mä olen henkilökohtaisesti saanut avun rukouksen kautta. Tyttäreni selkä parani rukouksessa juuri, kun lääkäri oli todennut, ettei sitä voi mitenkään parantaa, vaan kipu on vain kestettävä. Jumalalle on kaikki mahdollista :hug:

"äiti 44v"
[QUOTE="mä";22392010]Se on subjektiivista, miten jumalan määrittelee ja sen määrittelevät eri ihmiset eri tavoin - jos määrittelevät. Tämä kuuluu kyllä ihan yleistietoon. Suomessa saa uskoa Jumalaan ja Suomessa saa olla ateisti ja Suomessa saa olla ihan mitä vaan siltä väliltä. Niin on laki laadittu ja jos sä haluat siihen muutoksen, ole yhteydessä päättäjiin.[/QUOTE]

Punaviheräärifeministit ja musulmaanitukishopparit hoitavat kyllä muutoksen yhteistyöllä tuohon asiaan lähimmän 20 vuoden aikana :( :) :(

Äänestän muuten Nuivia, äänestäkää tekin!

"vieras"
En ole uskovainen. Mutta jos olisin itse eronnut kirkosta ja olisin jollain tapaa kuitenkin uskossa, eli uskoisin hyvään ja pahaan. Niin ensiksi mä epäonnesta epäilisin saatanaa enkä Jumalaa. Vai enkö ole tarpeeksi kuluttanut uskonnontunnilla penkkiä.. ja tulkintani on virheellinen?

"zxz"
[QUOTE="äiti 44v";22392029]Ja vielä karmeampaa ettäsinäkin olet!

Vaan ois se omppu maistunut kelle tahansa meistä :)[/QUOTE]

Omenat ei kasvaneet paratiisissa.

"äiti 44v"
Ok. No sitten on niin. Mä en kyllä ole koskaan ollut mikään herkkäuskoinen, vaan tarvitsin ihan Jumalalta itseltään todistuksen Hänen olemassaolostaan. Ja sen sain. Mutta vaikeahan tätä on sulle todistaa. Sun pitää kohdata Jumala henkilökohtaisesti uskoaksesi, onko Hän olemassa vai ei.
Minä olen tosi kova luu, en millään ikinä meinaa uskoa yhtään mitään! Lapsenakin seisoin nurkassa kroonisesti.

uskis
[QUOTE="vieras";22392041]En ole uskovainen. Mutta jos olisin itse eronnut kirkosta ja olisin jollain tapaa kuitenkin uskossa, eli uskoisin hyvään ja pahaan. Niin ensiksi mä epäonnesta epäilisin saatanaa enkä Jumalaa. Vai enkö ole tarpeeksi kuluttanut uskonnontunnilla penkkiä.. ja tulkintani on virheellinen?[/QUOTE]

Olet aivan oikeassa. Siis Raamatun mukaan juuri näin on.

"mä"
:(. Mä en tiedä, kannattaako tässä nyt edes mainita tätä, mutta rukous voi auttaa. Mä olen henkilökohtaisesti saanut avun rukouksen kautta. Tyttäreni selkä parani rukouksessa juuri, kun lääkäri oli todennut, ettei sitä voi mitenkään parantaa, vaan kipu on vain kestettävä. Jumalalle on kaikki mahdollista :hug:
Kyllä. Minulla on onni päästä sellaisen hoitajan vastaanotolle ensi viikolla, joka tekee työn fyysisesti. Muistathan kertomuksen tyypistä, joka tulvan tullen kiipesi talonsa katolle. Veneilijä tarjosi apua ja mies sanoi: "Ei ei, Jumala auttaa." Helikopterimies tarjosi apua, mutta mies vastasi: "Ei ei, Jumala auttaa." Hukuttuaan mies pääsi taivaaseen ja tivasi Jumalalta: "Mikset auttanut minua, vaikka lupasit?" Jumala vastasi: "Kyllä minä lähetin sekä veneen että helikopterin."

Yhteistyössä