Kauheimmat korvaasi kalskahtavat nimet

• Viestiketjun aloittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!
  • Ensimmäinen viesti
nyt selkis
Olenkin sitten oikea inhokki, jonka äitiin, eikä minuun haluta tutustua. Olen Johannan tytär, Julia olen nimeltäni ja tyttäreni ovat Jenna ja Janette. Kaksoset vielä *avaa sateenvarjon, kun alkaa sataa paskaa*! Isäni on Jaakko, mieheni Juha-Matti ja odotamme poikaa, jolle ajateltiin antaa nimeksi Joni. Nyt sattuu, mutta antaa mennä, on se elämä piikittäny ennenki. Eikä meidän muksujen seinällä ole Nalle Puheja tai muutakaan disney sälää. Siellä on tasan suojelusenkeli taulu, lasten kauneimmista piirroksista kehystettyjä taluluja, tavallisen tylsät fleeceviltit päiväpeittoina ja emme kuulu puistojen juoruakka kerhoihin. Mies on poliisi ja minä ambulanssissa oleva sh. Sovinkohan nyt J nimien inhokki profiiliin??

nyt selkis
Niin ja niitä mun inhokkeja on veeti, viivi, peetu, nooa, niilo, joosua, unelma, anelma, aina, impi, lempi, rauha, juuso, joonas, jutta, jatta, irene, inkeri, irina, valma....ursula...onhan näitä

"huhhuh"
huhhuh,kyllä on ihmisillä köyhää tuo elämä kun pitää tänne kokoontua haukkumaan toisten nimiä=Dantakaas nimien moittijat omat nimenne tänne ni arvioidaan ne!tuskinpa on nekään mitään hienoimpia hahhaa!=DD

omaelämä
meillä onkin koko perhe J-alkuisia :D

asutaan kyllä omakotitalossa, lastenhuoneessa ei ole mitään disney aiheisia tauluja,verhoja yms.
mieheni on duunari, minä myös.
leikkipuistoissa käyn erittäin harvoin.
aika nuoria ollaan.
mutta ei mua kyllä kiinnosta paskan vertaa, että meneekö jonkun ,palstmamman persvakoon kiviä kun huutelen lapsiani kaupassa tai jossakin muualla.

Kiia-Mariia
nää lähiöteini äidin antamat nimet joilal yrittää muka päteä, jasmiina,jemina,jessiina ,cassandra.lumia,aleksandra,viktuuria ja miro,jimi,jere,nico, YÄÄÄK
Ymmärrän miksi olet kateellinen nuoremmille, fiksuimmille, kauniille ja vetreille äideille.
Etenkin kun listaa noita sun aika kamalia virheitä. Huh! :D
Enpä ole koskaan nähnyt noin huonosti kirjotettua tekstiä :D
Peruskoulu? Oletko lainkaan sivistynyt?

v
Omituinen keskustelu. Yleensä kun tutustun johonkin ihmiseen, ei tule ensimmäisenä varmistettua hänen lapsensa nimiä ja jos meillä synkkaa on ihan sama mitkä lasten nimet ovat. Muutenkin suurimman osan tuntemistani ihmisistä olen tuntenut jo ennen lapsia tai sitten tunnen heidät jostain ihan muusta yhteydestä ja lapsiin tutustun vasta jälkikäteen. Muutenkaan en allekirjoita tuota, että lasten nimistä voisi päätellä jotain vanhemmista. Tunnen kolme aada- tyttöstä ja vanhemmat ovat kyllä aivan erilaisia ja tyylisiä jokaisella. Yhdellä menevät usbaanit insinöörivanhemmat, toisella ekohipit ja kolamnnella hoitaja-sähkömies- vanhemmat. Samoin tunnen Jessen, jolla on erittäin tyylikkäästi sisustettu koti ja huone eikä tietoakaan add tai adhd:sta. Ainoat nimet joita en oikein ymmärrä ovat sisko ja veli, sekä mies, mutta nekin harjat siskot ja veljet jotka tunnen ovat saaneet nuo nimet sukurasitteena jo ties kuinka monennessa polvessa.

hohoi
jos joku tykkää noitsa j-alkuisita nimistä tai niistä missä sitä c-kirjaintakin esiintyy, niin miksi niillä pitää muka päteä?
en oikein käsitä, onko nää haukkujat sit kenties jotenkin näreissään kun heillä on ihan tavis suomalaiset matti ja maija, vaikka on omakotitalo,kaksi autoa,kesämökit, korkeakoulutus jne. sitten puistossa tuleekin vastaan nuori nätti, ehkä hiukan vähempiosainenkin äiti, jonka lapsi on jessiinah,jimi,miro yms.
miksi se sitten aiheuttaa teissä sitä punasen näkemistä, tai mikä naurettavinta, ei edes tahdota tutustua ihmiseen, koska ennakkoluulot on niin vahvat heti ensinäkemältä?

ennen tätä palstaa en koskaa edes ajatellut puistossa, että joku ihan oikeasti kyräilee selän takana jonkun toisen lasten nimille ja muodostaa käsitystä sisutuksesta lähtien.

täytyy kyllä sanoa, että jessus miten naurettavaa porukkaa!

"vieras"
Mahtaa olla pieni elämä teillä. Yrjöä nyt en lapselle nimeksi laittaisi koska se viittaa vahvasti oksentamiseen, toisaalta vanhalla miehellä nimi yrjö menee melko loistavasti läpi. Muutoin mun maailmaa ei tärisytä naapurin lasten nimet. Lapsellista.

Kunhan kysyttiin
En ole jaksanut lukea läheskään kaikkia viestejä täältä, ja itse kirjoitin yhden viestin nimistä mitkä on mielestäni kamalia, kun kerran kysyttiin. Vastasin Pietu, Piero, Peetu...
Tulin vaan takasin ihmettelemään, miten jotkut viitsivät antaa tämän nimiketjun häiritä itseään niiin paljon. Omalta kohdaltani voin sanoa, että vaikka vastasinkin kysymykseen, en todellakaan mieti toista kertaa kenenkään lapsen nimiä leikkipuistoissa, ja luulisin että sama juttu suurimmalla osalla. Joten ne pyyhekumit voi ainakin mun osalta vetää pois nokasta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22376069]Mahtaa olla pieni elämä teillä. Yrjöä nyt en lapselle nimeksi laittaisi koska se viittaa vahvasti oksentamiseen, toisaalta vanhalla miehellä nimi yrjö menee melko loistavasti läpi. Muutoin mun maailmaa ei tärisytä naapurin lasten nimet. Lapsellista.[/QUOTE]

Minä tunnen yhden ihanan pikku-Ykän :)

no jos pitää, niin
nää iänikuiset E-nimiväännökset. Emma, Ella, Emmi, Essi, Enni, Elle, Enna,Elli,Ellen,Eevi...lopettakaa! Kuvittelette, että on hienoa ja lapsi puetaan beigeen ja se istuu tripptrapissa. Booooriing.
Ja sit Roope,Juuso, Venla ja Stella sekä tekopirteät kuten Valtteri, Kasperi, Jesper...

"vieras"
[QUOTE="vieras";22376138]Minä tunnen yhden ihanan pikku-Ykän :)[/QUOTE]

pikku-ykä kyllä kuulostaa aika vekkulilta. otan sanani takaisin, tuskinpa kauhistuisin edes pikku ykästä. Persoonallinen nykypäivänä!

"vieras"
Entäs sitten, jos jonkun äidin nimi kuuluu inhokkeihinne, ettekö halua tutustua siihenkään, vai päteekö tää pelkästään lapsiin? :D On täällä kyllä kummallista porukkaa, mä oon aina luullut et lapset haukkuu toisiaan nimen takia mut en tajunnut että aikuisetkin on noin ahdasmielisiä. Ei kaikki nimet kuulu munkaan suosikkeihin mut mun mielestä jokaisen tulee antaa sellanen nimi lapselleen, josta itse tykkää eikä vaan sellaisia nimiä jotka toiset äidit hyväksyy...

"HAHA"
Siinähän inhoot kuule ihan rauhassa, mua ei ainaka haittaa :). Mun, miehen ja tyttären nimet alkaa J:llä. Löysimpä oman nimeni tuolta sun inhokki listasta. Mulla ja miehellä on nimet aika lähekkäin, ei ookku kirjain eroa ja seki viimenen kirjain :D.

suifödxilcmgb
Nimiä joista en pidä, on m.m. Taina ja Irmeli, enkä kyllä tiedä yhtään miksi. Muuten on ihan sama miksi muut lapsiaan nimittävät. Toki nämä ei-suomenkielisillä kirjaimilla "koristetut" nimet vähän ihmetyttävät, mutta ei ne nyt inhonväristyksiä aiheuta kun kukin taaplaa tyylillään. Ihan oikeassa on ne jotka moittivat lapsekkaiksi ja kehottavat hankkimaan elämän, jos tulee suuria ilonpurkauksia toisten ihmeellisiä nimiväännöksiä lehdistä tavatessa, heh. :D

Yhteistyössä