Miten tää 7-vuotias pärjää sitten koulussa esim. ruokailussa?
no nähtävästi saa syödäkseen, jos on kuoriperunoita niin varmaan syö kuorineen, niin meinasi täälläkin tehdä kun laitoin kuorelliset perunat lautaselle valmiiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten tää 7-vuotias pärjää sitten koulussa esim. ruokailussa?
Alkuperäinen kirjoittaja olet kyllä;22372096:Sää oot logotar juuri sellainen exän nyksä joka valittaa nyksän exästä jatkuvalla tahdilla, aina on jokin huonostiMainio tapaus
"Meillä tyttö oppii sitä ja tätä ja tekee sitä ja tätä mutta äitinsä on niin huono ettei edes sellaista ja tällaista ole opettanut sille"... Aina sama laulu. Lopeta jo.
Alkuperäinen kirjoittaja olet kyllä;22372096:Sää oot logotar juuri sellainen exän nyksä joka valittaa nyksän exästä jatkuvalla tahdilla, aina on jokin huonostiMainio tapaus
"Meillä tyttö oppii sitä ja tätä ja tekee sitä ja tätä mutta äitinsä on niin huono ettei edes sellaista ja tällaista ole opettanut sille"... Aina sama laulu. Lopeta jo.
*muistelee riemuissaan, kuinka Tytär½ (silloin n. 14 v.)pyöritteli keitettyä kananmunaa käsissään... "Kuinka tää avataan?" "Kato onko siinä vetoketjua..."*
No jos lapsi saisi sellaiset eväät elämään kotoaan ettei tarttisi huolehtia niin ei olisi valittamista.
Musta on uskomatonta että on ihmisiä jotka ei yhtään välitä siitä miten lapsia kasvatetaan tai mitä heille opetetaan. Kyse on selviämisestä ihan perusasioista päivän aikana.
Mutta toisille hygienia, syöminen ja hyvät tavat on jotain niin hepreaa että eivät välitä niitä sitten lapsilleenkaan opettaa...
Minusta on liian pieni pitämään omaa avainta - saati tulemaan yksin tyhjään kotiin koulun jälkeen ja liian pieni kuorimaan porkkanoita ja perunoita.
Mutta kai se riippuu ihan lapsesta ja perheestä yleensäkin kuinka paljon lapsen annetaan itsenäistyä/aikuistua minkäkin ikäisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja olet kyllä;22372208:Ei tässä ollutkaan kyse vain tästä asiasta, vaan ihan joka asiasta mitä se miehesi exä tekee. Vaikka loikkisi päällänsä seisten Afrikkaan, keksisit jotain valittamista.
Alkuperäinen kirjoittaja olet kyllä;22372208:Ei tässä ollutkaan kyse vain tästä asiasta, vaan ihan joka asiasta mitä se miehesi exä tekee. Vaikka loikkisi päällänsä seisten Afrikkaan, keksisit jotain valittamista.
lapsen parasta tässä ajetaan, huoli on kova lapsen oloista ja pärjäämisestä.
no nähtävästi saa syödäkseen, jos on kuoriperunoita niin varmaan syö kuorineen, niin meinasi täälläkin tehdä kun laitoin kuorelliset perunat lautaselle valmiiksi.
Ikäviä juttuja nuo on jos lapsesta ei kunnolla huolehditaMiten teillä muuten kävi sen huoltajuusjutun kanssa?
Mä oon 41 ja syön edelleen perunat kuorineen...
Mä oon 41 ja syön edelleen perunat kuorineen...
jos tajuaisi sen tehdä, niin varmasti oltaisiin kaikki tyytyväisiä...
no ei vais, se oli asiatonta.
Mutta kyllä mä luulen että säkin valittaisin jos lapsi ei selviä perusasioista, joutuu yksin olemaan ulkona, tulee liian pienissä/rikkinäisissä vaatteissa (joita on muka kotona sovitettu että on vielä hyvät) jne.
lapsen parasta tässä ajetaan, huoli on kova lapsen oloista ja pärjäämisestä.
Peesi.No jos lapsi saisi sellaiset eväät elämään kotoaan ettei tarttisi huolehtia niin ei olisi valittamista.