Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Muistan joidenkin nimimerkkien joitain kirjoituksia. Sellaisia, jotka ovat koskettaneet ja jääneet mieleen, tai sitten sellaisia jotka on ärsyttäneet todella.
Yleisesti ottaen muistan tältä palstalta joitain tosi hauskoja kirjoituksia, mutten muista kenen kirjoittamia ne oli.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä muistan että yksi äitisihminen täällä oli 100% varma että hänen miehensä ei ole koskaan runkannut ei koskaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä muistan että yksi äitisihminen täällä oli 100% varma että hänen miehensä ei ole koskaan runkannut ei koskaan :xmas:
Eikä????
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tosi vähän, ihmettelen miten joku voi joskus luetella vuosien varrelta monta seikkaa (toki vääristeltynä). Mä en muista nytkään äkkisältään kenestäkään mitään yksityiskohtia. Luen yleensä jutut, en nikkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ärsyttävien tyyppien juttuja muistan aika hyvinkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en muista oikein kenenkään tiettyjen yksittäisiä kirjoituksia.
Mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä täällä minun jutuista muistetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ärsyttävien tyyppien juttuja muistan aika hyvinkin..![]()
Mä en muista edes niiden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en muista oikein kenenkään tiettyjen yksittäisiä kirjoituksia.
Mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä täällä minun jutuista muistetaan.
Jostain ketjusta tää nikki jäi mieleen, ilmeisesti varakas perhe, sen osalta![]()
Ja Rosaleen muistan, kun hämmästelin miten joku saattoi ajatella joistain asioista samalla tavalla kun minä, mikä on tällä palstalla ja naisten keskuudessa yleensäkin erittäin harvinaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en muista oikein kenenkään tiettyjen yksittäisiä kirjoituksia.
Jostain ketjusta tää nikki jäi mieleen, ilmeisesti varakas perhe, sen osalta![]()
Ja Rosaleen muistan, kun hämmästelin miten joku saattoi ajatella joistain asioista samalla tavalla kun minä, mikä on tällä palstalla ja naisten keskuudessa yleensäkin erittäin harvinaista![]()
Jos muistan oikein,niin Rosalee on harvinaisen ärsyttävä tyyppi,ettet olis vaan sinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Minäkin tunnustan, että en kyllä muista kuka on mitäkin kirjoittanut. Täytyykin varmaan kipaista sinne Tiimariin vihko-ostoksille...Kiitti vaan vinkistä!
Mutta olen havainnut saman kuin ap, että joskus joku tai jotkut harmaat tuppaavat muistamaan minun kirjoittamia asioita vuosienkin takaa... :headwall: Toisilla tuppaa vain olemaan erityisen hyvä muisti, näemmä!
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en muista oikein kenenkään tiettyjen yksittäisiä kirjoituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en muista oikein kenenkään tiettyjen yksittäisiä kirjoituksia.
Jos muistan oikein,niin Rosalee on harvinaisen ärsyttävä tyyppi,ettet olis vaan sinä![]()
Yhdellä toisella palstalla kirjoittelee realniina-niminen henkilö. Mun mielestä se nainen on legenda siinä missä Nasse-setä, takatukka ja karvanopat!
hei, mä googlasin tolla nimellä kun tää realniina oli aina mun kimpussa eräällä toisella palstalla. mäkään en häntä kyllä unohda koskaan. tää mammammaa ei enää 2,5 vuoden jälkeen tietenkään ole paikalla, mutta nostampahan tän ketjun silti.
tietääkö kukaan muu tätä realniinaa? suomi24:n äidit-palstalla kirjoitteli paljonkin.