"vieras"
Ai lohi ei oo siis kunnon kalaa ok.
Mielestäni se nyt vaan on miljoona kertaa parempi ku jotku kalapuikot.
Mielestäni se nyt vaan on miljoona kertaa parempi ku jotku kalapuikot.
Tästä muuten tuli vielä mieleeni, että se hinta saattaa olla kalliimpi, mutta itse tehty vaate kuitenkin kestää. Tämän päivän lastenkankaiden laadusta en osaa sanoa, mutta just muutama viikko sitten tapasin serkkuni tyttären perheineen ja nuorimmalla lapsella oli mun 20 vuotta sitten omalle tyttärelleni tekemä haalari. Se haalari oli nyt siis jo kuudennella lapsella käytössä. Sen jälkeen, kun kotimainen vaateteollisuus siirtyi Baltian maihin ja sitä myöten Kiinaan, Intiaan ja muualle, vaatteet eivät ole enää kestäneet kuten ennen. Tai sitten ne eivät uutena ole kaupassakaan mitään edullisia.Musta vaatteet taas ovat halpoja, usein halvempia kuin itse tehdyt. Siis nämä ketjujen lindex, kappahl jne. vaatteet. Laadukkaat vaatteet maksavat sitten enemmän. Meneppä ostamaan kangas itse, ja sitten ompelemaan - samaan hintaan kuin kaupasta valmista vaatetta et saa.
Näin. Sitä paitsi itsetehty vaate on taatusti juuri sellainen kuin itse haluaa. Ja lapsetkin käyttävät tosi mielellään äidin tekemiä vaatteita, kun tietää, että äiti on ne rakkaudella tehnyt juuri heilleAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tästä muuten tuli vielä mieleeni, että se hinta saattaa olla kalliimpi, mutta itse tehty vaate kuitenkin kestää. Tämän päivän lastenkankaiden laadusta en osaa sanoa, mutta just muutama viikko sitten tapasin serkkuni tyttären perheineen ja nuorimmalla lapsella oli mun 20 vuotta sitten omalle tyttärelleni tekemä haalari. Se haalari oli nyt siis jo kuudennella lapsella käytössä. Sen jälkeen, kun kotimainen vaateteollisuus siirtyi Baltian maihin ja sitä myöten Kiinaan, Intiaan ja muualle, vaatteet eivät ole enää kestäneet kuten ennen. Tai sitten ne eivät uutena ole kaupassakaan mitään edullisia.
Kiinnostaisi kovasti mutta näytti olevan loppuunmyyty. Eikä kirjastossakaan näkynyt aineistokannassa.Noita 'muikkuherkkuja'-kirjan ohjeita kannattaa soveltaa myös silakalle!
Myydään Lestijärven kunnassa ainakin vielä, googleta sekin! Kannattaa, kirjassa on tosi paljon reseptejä.Alkuperäinen kirjoittaja Hö;22344048:Kiinnostaisi kovasti mutta näytti olevan loppuunmyyty. Eikä kirjastossakaan näkynyt aineistokannassa.
siika on kallista.Lohi, silakat, muikut ja siika ei ainakaan kovin kallista ole.