Kuvia plussatesteistä


:O :O :O :O :O :O :O :O
Luonnossa viiva näkyy ihan selvästi (kuvassa paljon vaaleampi) ja testiajalla siihen ilmestyi :O

Onko tuossa viiva?
km:n jälkeinen eka kierto, menkkoja odotellaan... voiko km vielä vaikuttaa tulokseen? (rv 6 meni kesken) Aikaisemmissa keskenmenoissa EI ole yli kahta viikkoa kaupan testeissä näkynyt.
kuukautisia odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä.
 
Neiti-81: selvä viivahan se siinä! toivotaan, että on heti tuottanut tulosta!!! Peukut pystyssä.

Tässä sitten kuuluisa väärä plussa cb:n testillä. EIlen illalla iltapissusta tehty. Näkyi heti 2min kohdalla ja sen 10 min ajan. Tummui sitten kuivuttuaan. Tänää aamulla sitten kp1. Eilen oli kp32/28-30.

Aijaa.com - 6941620.jpg
 
mä oon kans saanu samanlaisen vale plussan.. ikävä kyllä.. :( mut sitten "oikea" plussa sillä tuli niin se oli yhtä paksu toi kontrolli ja testi viiva.. paska testi, ja melkein yhtä kallis kun digi.. suosittelen digiä, sain vastauksen jo viis päivää ennen menkkoja.. :D
Äizikkä ja muru 15+2
 
neiti-81 Kylla siina plussa on selvasti. Olisiko mahdollista etta on ollut 2 ja toinen vain keskeytynyt? Tai sitten todellakin on heti napannut uusi kiinni:heart:

Leo81 Tuollainen viiva voi olla joskus myos ihan oikeakin plussa. Tiedan vain yhden kun sai juurikin tuollaisen ja luuli sita myos vaaraksi plussaksi ja nyt silla on viikkoja jo 23:) Eli ei aina tarkoitakaan negaa.
Mutta se taitaa kanssa olla ihan sattumaa joillakin.
 
Mä olisin kyllä eilisen perusteella pitänyt tuota plussana koska väri oli koko ajan haalean sininen. TOinen reuna vain tummui kuivahdettuaan.. Se viiva on livenä ihan yhtä paksu kuin tuo vaaka viiva. kamerassa ei vain näy samanlaisena kuin ihan livenä. Jos ei olis näitä vetaistuki sivustoja niin olisin kyllä ihan varmasti plussana pitänyt. Jotain hyötyä tästä surffailusta. No asia on itsellä ok, vaikka harmittaakin. :D Varmasti joillakin on ihan plussaa tarkoittanut. Mä menin vielä ostamaan kaksi testiä kerralla niin päätettiin, että tuhlataan se toinenkin joku päivä ja katsotaan tuleeko siihenkin. Jos tulee laitetaan sitten vähän palautetta tuonne cb:n valmistajalle. :kieh:

Plussatuulis kaikille!!!
 
Clear Bluen sivustolla mainitaan, että tuollainen ohkainen pystyviiva testissä, EI merkitse plussaa.
Viivan kuuluu silloin plussan ollessa kyseessä, ilmestyä paksuna(samanlainen kuin poikkiviivahin)

Tuollainen sieltä sivustolta:
Tulosikkunassa olevan +-symbolin ulkonäkö saattaa vaihdella. +-symbolin muodostavien viivojen ja tarkistusikkunaan tulevan viivan tulee kuitenkin olla saman paksuiset.

Tosin..olen lukenut täältä pinoista, että useammalle tullut tärpin käydessä alkuun tuollainen ohkainen viiva ja sitten vasta paksumpi!

Plussaisia tuulahduksia miekin laittelen tulemaan!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur: juu se toinen reuna tummui enemän vasta sen testi ajan jälkeen. On livenä ihan yhtä leveä kuin tuo vaaka viiva. Ja testaus ajalla näkyi koko ajan yhtä paksuna. Pitää katsoa kun seuraavan kerran testaa niinnäkyykö se viiva jo ennen kastumista... :kieh:
 
bellissio
Moi! Mä olen oikea himotestaaja ja ärsyttävää kyllä, ostin clearbluen testejä. Huoh. Eilen sain ohuen viivan, tänään aamupisusta hyvin hailakan paksun viivan, jossa myös hieman tummempi vasen reuna. Ja sitten vielä seurtaavasta pissasta pregent stickillä haamujen haamun. Ei tietoa, milloin kuukautiset pitäisi alkaa, koska varhainen keskenmeno oli yli kk sitten.
Nämä varmaan ovat kaikki feikkejä :( Näettekö te jotain?
Aijaa.com - 6948275.jpg
 
Pakko liittyä tähän CB:n keskusteluun kun itse olen kahdesti saanut sillä väärän plussan, tosin ensimmäisellä kerralla kyseessä saattoi olla kemiallinen, koska kuukautiset olivat viikon myöhässä ja viiva oli haalea, mutta yhtä paksu kuin poikittainenkin viiva. Se ei kuitenkaan siitä tummunut ja menkatkin sitten alkoivat. Toisella kerralla sain tämmöisen:
Eli samanlaisen ohuen viivan kuin monella täällä ja se tuli vielä kahteen testiin peräkkäin!! Menkat kuitenkin alkoivat myös tulloin ja ton jälkeen päätin, että en enää koske noihin testeihin! :headwall:
 
bellissio
Vaniljainen ja Leo81 kiitos. Tuo CB on kyllä todella huono testi. Aion antaa palautetta! Tuossa keskimmäisessä testissä ei tosiaan oikein kuvassa näy mitään. Paljain silmin viivan näkee. Nuokin kuitenkin tulivat heti testiajan sisällä ja kuivuessaan ovat selventyneet. On se kumma, että eivät osaa tehdä kunnon testejä..
Mutta joo, pitäää varmaan hakea se ainoa testi, joka on luotettava (ainakin mulle) eli apteekin oma. Siihen en oo saanut ikinä mitään ylimääräistä.
 
Tarkoitatko tätä testiä? Oriola
Jännä juttu, mä olen sen tosiaan tehnyt monenmonta kertaa ja ikinä ei ole tullut mitään outoa. Paitsi silloin, kun on ollut kemiallinen raskaus..
Juuri tuota. Menkat alkoivat ajallaan ja nyt tuntemieni oviskipujen ym mukaan en tuossa kierrossa edes ollut ovuloinut (ainakin nuo kaikki ovis tuntemukset puuttuivat). Mulla oli ollut kierukka 4v ja menkat pois niin ei ihna muistunut mielene miltä se ovis tuntuu ;)
 
Jospa miekin uskaltautuisin tänne kuvasen laittaamaan..
Dpo 18-19 testinä Pregchek..mikähän on herkkyys tällä?

Eka hcg määritys 29.10 vaivaiset 48(dpo17?)..huomenna uudestaan..pelottaa pikkasen..

Pöh ja pah kun kuva niin huono: /..vaan viiva on vahvistunut hissukseen tässä testailuiden aikana - eka haamuinen dpo11-12 joka nyt olikin hävinnut testistä!
Tässä eka haamulaisesta kuvaa..


mur-mur ja ihana lahja:heart: 4+4 tai 4+6
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä