Sanokaas ihan suoraan, onko tää se syy että mä oon ikuisesti sinkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyään siellä on vain miehiä, joiden ainoa kriteeri naiselle on "kaunis ja sporttinen". En ole ainakaan tuota jälkimmäistä, joten vastaamatta jää. Tai sitten jos tuota kriteeriä ei ole muistettu kirjoittaa, niin tyypin nimimerkki on "Parru69" tai "HotGigolo57" ja ne etsii kuumaa päiväkahviseuraa luottamuksella. Ei nappaa.
Mitä sitten pitäisi olla? "Etsin rumaa ja lihavaa naista"? Kyllä se niin tahtoo olla että useimmille ihmisille sekä ulkoinen että sisäinen kauneus on puoleensavetäviä asioita. Ja kyllä se itsestään huolta pitäminen kertoo vähän siitä sisäisestäkin puolesta.

No ei ole syy läskeissä eikä lapsissa. Se on kiinni just siitä, että sä löydät sen ihmisen, joka tykkää SINUSTA. Yhtä lailla kauniit ja lapsettomat eroavat kuin rumat ja lapsellisetkin. Arpapeliähän tämä on ja yritettävä vaan on, että joskus voisi voittaa :)

Mä en usko että ulkonäky vaikuttaa niin paljon kuin sen tuoma/viemä itsevarmuus. Jos nainen pitää itseään kauniina ja kiinnostavana, niin se näkyy ja vetää miehiä puoleensa. Jos taas nainen uskoo olevansa ruma ja tylsä niin sekin näkyy.

Mitä sitten pitäisi olla? "Etsin rumaa ja lihavaa naista"? Kyllä se niin tahtoo olla että useimmille ihmisille sekä ulkoinen että sisäinen kauneus on puoleensavetäviä asioita.

Tottakai on, kyllähän mullakin on omat kriteerini miehen ulkonäön suhteen. Tai siis silleen, että ei muakaan kaikki miehet ulkonäöstä riippumatta sytytä. Mutta en mä myöskään määrittele ihannekumppanikseni 190 senttistä lihaksikasta adonista, jonka kaksoisveli muistuttaa Brad Pittiä, Orlando Bloomia tai vaihtoehtoisesti Johnny Deppiä. Ja ihan vaan siitä syystä, että mä en itsekään muistuta mallia tai filmitähteä. Jotain suhteellisuutta kuitenkin ois suotavaa olla (miehilläkin).

Pointtina vaan on se, että netissä jokaikinen mies, omasta ulkonäöstään huolimatta, tuntuu etsivän vain sitä timmiä ja sporttista mallityttöstä eikä tämmöiset tuksun mitoissa olevat todellakaan viitsi edes vaivautua vastaamaan (jos on yhtään todellisuudentajua olemassa).

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän syyn;22319958:
Jaa-a, tuskin lihavuus on se syy, mutta lapset voi hyvinkin olla. Harva mies haluaa naista, jolla on jo lapsia, niin se vain on, eikä siinä mitään väärää ole. Tokihan se sinun kannaltasi on ikävää. Toki löytyy myös miehiä, jotka hyväksyvät koko paketin, mutta verrattain paljon harvemmassa kuin niitä, jotka eivät halua.

En kyllä itsekään kykenisi olemaan miehen kanssa, jolla olisi lapsia, ikävä kyllä. Ehkä sitten vanhempana ja jos itselläkin olisi lapsia, mutta en missään nimessä nyt 29-vuotiaana:)

Miehetpä ovatkin lapsirakkaampia ja osaavat ottaa naisen ja lapsen siipiensä suojaan. Miehet eivät laske senttejä mitä menee naisen lapseen, kuten naiset miehen lapseen. Miehet ovat miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se vain on;22320442:
Miehetpä ovatkin lapsirakkaampia ja osaavat ottaa naisen ja lapsen siipiensä suojaan. Miehet eivät laske senttejä mitä menee naisen lapseen, kuten naiset miehen lapseen. Miehet ovat miehiä.

Mutta kukaanhan ei läskiä halua lapsineen.

Mä tapailin 17-vuotiaana miestä, jolla oli lapsi. Ei ollut ongelma.

Jos tällainen aseksuaali nököhampainen rillipää kääpiö monine neurologisine ongelmineen ja lapsineen on kiinnostavaa seuraa, miksei ap sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja näin se vain on;22320464:
Mutta kukaanhan ei läskiä halua lapsineen.

Jes. Eli siis mun ongelma ei ole vain läskit, vaan myös nuo lapset.
Ei pahalla, mutta mä en usko että lapset ois syy ikisinkkuuteen. Niin monta uusioperhettä tässäkin yhteiskunnassa jo on, että ei mene läpi.

[QUOTE="vieras";22319953]Tuksun ongelmat eivät mitenkään liity häneen painoonsa. Ulkonäöllisestikin ylipaino on hänessä aika pieni haittatekijä.[/QUOTE]

Kyllä se Johannalla on tämä pääkoppa mikä lienee este normaalille parisuhteelle.

Jos ei johdu ylipainosta, luonteesta eikä lapsista, ehkä aloittajalla on kriteerit liian korkealla.

"Mun mielestä mun kriteeritkään ei ole miesten suhteen mahdottomat. Tavallinen ja normaali mies riittää, jolla on kunnianhimoa ja asiat kunnossa niin psyykkisesti kuin muutenkin. En halua renttuja tai pelimiehiä, rauhallisempi tapaus olisi just mua varten. Semmoinen, joka tykkää tavallisista asioista, luonnosta, lapsista, kotona olemisestakin. Ja jolla ei ois päihdeongelmaa."

Jos vähän muutettais: Puolihullu muttei kuitenkaan väkivaltainen mies riittää, sellainen joka jaksaa käydä kaupassa eikä käytä lääkitystä ympäri vuoden. Semmoinen, joka tykkää katsoa jääkiekkoa televisiosta ja juoda olutta. Ja joka ei käytä kovia huumeita.

Vois ruveta löytymään.

Jos ei johdu ylipainosta, luonteesta eikä lapsista, ehkä aloittajalla on kriteerit liian korkealla.

"Mun mielestä mun kriteeritkään ei ole miesten suhteen mahdottomat. Tavallinen ja normaali mies riittää, jolla on kunnianhimoa ja asiat kunnossa niin psyykkisesti kuin muutenkin. En halua renttuja tai pelimiehiä, rauhallisempi tapaus olisi just mua varten. Semmoinen, joka tykkää tavallisista asioista, luonnosta, lapsista, kotona olemisestakin. Ja jolla ei ois päihdeongelmaa."

Jos vähän muutettais: Puolihullu muttei kuitenkaan väkivaltainen mies riittää, sellainen joka jaksaa käydä kaupassa eikä käytä lääkitystä ympäri vuoden. Semmoinen, joka tykkää katsoa jääkiekkoa televisiosta ja juoda olutta. Ja joka ei käytä kovia huumeita.

Vois ruveta löytymään.

Saatatpa olla asian ytimessä. Mutta jos mua ei kelpuuta mitkään muut kuin luuseri-miehet, niin edelleen se syvin ongelma ON mussa. Äh. Olkoon sitten näin. Mä oon kuitenkin mieluummin yksin, kuin puolihullun olut-orientoituneen ameeban piikana.

Saatatpa olla asian ytimessä. Mutta jos mua ei kelpuuta mitkään muut kuin luuseri-miehet, niin edelleen se syvin ongelma ON mussa. Äh. Olkoon sitten näin. Mä oon kuitenkin mieluummin yksin, kuin puolihullun olut-orientoituneen ameeban piikana.
No ei se ongelma välttämättä sinussa ole. Hyviä miehiäkin häviää markkinoilta tasaiseen tahtiin kun niitä naiset nappaa talteen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän omassa ikäluokassa on jäljellä niitä sinkkuja jotka eivät kelvanneet kenellekään aiemmin.

Siis se, että mä oon ihan samankokoinen kuin tuksu noissa uusissa kuvissa. Pakko sanoa, että kasvoiltani olen kauniimpi eikä mulla ihan samanlaista kaksoisleukaa ole, mutta ei paljon puutu (sivuprofiilista). Muuten mun elämä on järjestyksessä, on työpaikka, korkeakoulututkinto, lapset, koti ja auto (jos materia merkkaa kenellekään). Luonteeltani oon ihan mukava ja kiva, mulla on myös huumorintajua ja arvostan rehellisyyttä ja aitoutta sekä rauhallista elämää.

Mun mielestä mun kriteeritkään ei ole miesten suhteen mahdottomat. Tavallinen ja normaali mies riittää, jolla on kunnianhimoa ja asiat kunnossa niin psyykkisesti kuin muutenkin. En halua renttuja tai pelimiehiä, rauhallisempi tapaus olisi just mua varten. Semmoinen, joka tykkää tavallisista asioista, luonnosta, lapsista, kotona olemisestakin. Ja jolla ei ois päihdeongelmaa.

Mutta ei. Mä oon jo kuudetta vuotta sinkkuäitinä eikä loppua näy. Että ihanko tosi tää johtuu siitä, että mä oon lihava?

Mä oon ollut pullukka varmaan jostain 23-vuotiaasta enkä langanlaiiha ollut ennenkään (176/70-80 kg jostain lukion alusta tuohon) ja miehiä on riittänyt, saanut hätistellä poiskin. Naimisiin menin kun olin 29 ja oon asunut 3 krt avoliitossakin (aviomies se 3.).

Luonne ratkaisee eli olen iloinen, sosiaalinen, ei nirppanokka, älykäs (tai nokkela), kulttuurista kiinnostunut, asenne elämään utelias, huumorintajuinen, sana hallussa ja tykkään seksistä ja olen kumminkin sellainen "kunnon tytön" oloinen. En ole mikään kaunotar, lähinnä söpö naapurin tyttö. Tavallinen brunette, mutta nätti hymy ja erikoiset silmät. Sellainen joka halutaan myös omien lasten äidiksi.

Väitän että tuossa ylhäällä on enemmän juttua mistä miehet tykkää kuin että jos mulla olisi täydellinen mallivartalo, mutta kylmä sydän.

En tiedä, miten paljon se että on yh vaikuttaa/vaikeuttaa. Kannattaisiko kokeilla jotain sellaista miestä, jolla on itselläkin lapsia ja ymmärtäisi mitä se on?

Yhteistyössä