Pakko se on vaan hyväksyä se tosiasia, että mä oon loppuelämäni yksin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun elämä

Vieras
Mä oon sitten vaan niin kauhean ruma, ettei mun kanssa kukaan halua olla. Lähinnä johtuu mun painosta. Oon 160cm pitkä ja painan 100kg. Ja ihan turha sanoa että laihduta, ei se onnistu multa. Nyttenkin oon ollut elokuusta saakka tarkalla ruokavaliodietillä ja harrastanut liikuntaa useamman tunnin viikossa, eikä mitään tapahdu. En tiedä syytä enkä jaksa enää miettiä. Tää ihan sama kävi jo vuosi sitten, olin puoli vuotta dieetillä eikä mitään muutosta. Että ihan sama sitten. Tämmöinen oon enkä näköjään muuksi muutu.

Ja koska oon tämmöinen ( = lihava), kukaan mies ei katso mua kahta kertaa.

En oikein tiedä pitäiskö mun olla vihainen vai vaan itkeä. Pahalta tuntuu, mutta antaa olla.

Voisitko ajatella hakevasi apua ravintoterapeutilta? Kun et selvästikään ole tyytyväinen omaan olemukseesi, kenties ulkopuoliselta saisit tsemppiä.

Saako kysyä, minkä ikäinen olet? Nimittäin kyllä se kumppani voi löytyä myöhemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mun elämä;27292607:
Mä oon sitten vaan niin kauhean ruma, ettei mun kanssa kukaan halua olla. Lähinnä johtuu mun painosta. Oon 160cm pitkä ja painan 100kg. Ja ihan turha sanoa että laihduta, ei se onnistu multa. Nyttenkin oon ollut elokuusta saakka tarkalla ruokavaliodietillä ja harrastanut liikuntaa useamman tunnin viikossa, eikä mitään tapahdu. En tiedä syytä enkä jaksa enää miettiä. Tää ihan sama kävi jo vuosi sitten, olin puoli vuotta dieetillä eikä mitään muutosta. Että ihan sama sitten. Tämmöinen oon enkä näköjään muuksi muutu.

Ja koska oon tämmöinen ( = lihava), kukaan mies ei katso mua kahta kertaa.

En oikein tiedä pitäiskö mun olla vihainen vai vaan itkeä. Pahalta tuntuu, mutta antaa olla.

mä olen sua paljon painavampi ja löysin hyväm miehen netistä.Kyllä sä miehen vielä löydät.

Ei lihavakaan aina ole ruma. Kyllä siihen vaikuttaa paljon muutkin seikat. Hiukset, pukeutuminen ja ennenkaikkea itsevarmuus. Jos olet energinen ja ulospäin suuntautunut ne kilot ei näy missään mut jos pukeudut telttaan ja tukka on päätä myöten ja vielä pyytelet anteeksi olemassa oloa niin taatusti ei kukaan vilkaise kahta kertaa. Toisaalta suomessa on varmaan satoja peräkamarin poikia jotka ottaisivat jälkimmäisenkin riemusta kiljuen. Ongelma vaan et miten saada ne 2 hiireä tapaamaan.

Suomessa on TUHANSIA yksinäisiä miehiä, jotka ottaisivat kenet tahansa saadakseen edes kerran elämässään. Sinulle, tai kenellekkään muulle nämä eivät tietenkään kelpaa. Tietenkään sinun ei tarvitsekkaan tyytyä keneen tahansa, mutta muista että sulle on aina ottajia, näille "miehille" ei ole

Mä tapasin mun mieheni kun olin varmasti kaikista rumimmillani ikinä. Olin meinaan alottanu just aknelääkekuurin ja mun iho oli aivan järkyttävä. Punainen, finninen ja törkeen kuiva niin et se oikeen kuoriutu :x Olin myös ylipainoinen.
Mut silti tuo rakastu muhun, eikä mun mies oo todellakaan mikään säälittävä reppana jolle kelpaa kuka vaan. Päinvastoin, on fiksu, komea ja urheilullinen jolle ottajia kyllä riittäisi :)

Älä nyt ap vaivu epätoivoon. Eihän peliä oo vielä menetetty, se "oikee" tyyppi kun voi tulla vastaan ihan yhtäkkiä varottamatta :hug:

Oletko käynyt lääkärissä? Jos oikeasti syöt järkevän dieetin mukaisesti (ts. ei liikaa kaloreita mutta sopivasti proteiinia, rasvaa ja kuituja) etkä silti laihdu, voi sinulla olla esim. kilpirauhasessa vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27292661:
:hug: Kyllä sä vielä löydät :)

Mulle se onkin mahdotonta.. : /

Lopeta nainen se ainainen ruikuttaminen ja toimi!

Sitä niittää mitä kylvää, selitykset ja tekosyyt romukoppaan niin varmasti alkaa tapahtumaan.

[QUOTE="BangBang";27292868]Lopeta nainen se ainainen ruikuttaminen ja toimi!

Sitä niittää mitä kylvää, selitykset ja tekosyyt romukoppaan niin varmasti alkaa tapahtumaan.[/QUOTE]

Jaa mistä sä tiedät etten oo yrittänyt toimia :confused:

Reikä se on rinkelilläkin.. :D Olen vanhanaikainen ja mielestäni ykskää nainen ei jää yksin, jos alentaa rimaa ees pikkusen. Moni mies, kuten mainittukin jo, jää ilman naista vaikka mitä tekis.
Naisena on aina mahku tällätä itteensä ja eikä ne vähän epätoivoiset ukot ny niin kamalia aina lopulta varmaan ole.

Niistäki "jätemiehistä" voi kuoriutua ihan ok tapauksia, jos vaan löytyy nainen joka tsemppaa kuntokuurille ja elintapojen muutoksiin. Toki aina on se vaara, että ukko sitten pätevöityy vähän liikaa ja lemppaa, kuten mulle nuoruudessani kävi. Onneksi. Ei meinaa ole kummoinen turjake nykyään :)

Maailmassa on paljon miehiä, joilla on taipumuksia pulskempiin naisiin. Niitä nyt vaan ap metsästään!

No, kyllä mun mielestä tässä vähätellään nyt hieman miesten "rimaa". Tuskin kukaan mies haluaa nyt oikeasti ihan kenet tahansa naisen.

Sanotaanko vaikka, jos nainen on vanha, laiska, lihava, kouluttamaton, epäsiisti ja hänellä on typerät jutut, ei siis osaa keskustella mistään järkevästä yms... Ei kai se nyt oikeasti miehelle pelkästään riitä, että naisella on "värkki" mihin tökkiä...

Suomessa on TUHANSIA yksinäisiä miehiä, jotka ottaisivat kenet tahansa saadakseen edes kerran elämässään. Sinulle, tai kenellekkään muulle nämä eivät tietenkään kelpaa. Tietenkään sinun ei tarvitsekkaan tyytyä keneen tahansa, mutta muista että sulle on aina ottajia, näille "miehille" ei ole

Mistä mahtaa johtua, ettei niille miehille löydy kumppania?

No ei tuolla asenteella kyllä tosiaan laihdu tai löydä kumppania.

Ole itsellesi vähän armeliaampi, niin se laihdutuskin käy helpommin. Liikaahan sinä selkeästi syöt, joten siihen on varmasti ratkaisu olemassa, jos vain OIKEASTI haluat laihtua. Apuakin on saatavilla, ravintoterapeutti voisi olla kova sana.

Liikunta on tosi tarpeellinen ja hyvä lisä joka tapauksessa, mutta syömisiä muuttamalla saat kilot oikeasti karisemaan, ei ne muutaman tunnin viikottaisella liikunnalla kyllä lähde.

Mutta ne voivat lähteä, kun suunnittelet syömisesi oikein. Ei se edes tarkoita nälässä olemista, vaan uusia elämäntapoja, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi energisemmäksi ja onnellisemmaksi. Ja energinen + onnellinen = kiinnostava kumppaniehdokas!

Mutta jos nyt laihtuisitkin, niin kumppanin löytämisessä tärkeintä on kuitenkin oikea asenne. Oletko liikenteessä sillä mielellä, että oikeasti arvostat itseäsi, pidät elämästäsi? Ei kukaan halua ehdoin tahdoin rinnalleen ongelmakimppua.

[QUOTE="vippe";27293197]Mistä mahtaa johtua, ettei niille miehille löydy kumppania?[/QUOTE]
Vaikea sanoa. Viestistäni ei käynyt ilmi että olen itse tälläinen mies. Minulle ei tosin kelpaisikaan kuka tahansa lihava nainen vaikka joskus jollekkin sellaiselle kelpaisikin(en kelpaa). Oma vastaukseni kysymykseesi omalta osalta on, että olen todella lyhyt. Vain 164cm, sellainen ei ole mies mikäli uskomme palstaa. Naiset haluavat miehen eikä mitään pikkupoikaa. En ole koskaan seurustellut, joten maine on siltä osin huono. Miksi joku huolisi minut tietäen, että kukaan muu ei ole koskaan huolinnut? En tienaa mitenkään erityisen hyvin. En ole hyvän näköinen. Luonne ei voi olla kovin hyvä jos on koko elämänsä joutunut olemaan yksin. Ehkä olemus huokuu sellaista epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa, jonka naiset vain jotenkin aistii. Voi olla muitakin syitä mitä en tiedosta. Kaikki vain eivät voi olla voittajia.

[QUOTE="vippe";27293197]Mistä mahtaa johtua, ettei niille miehille löydy kumppania?[/QUOTE]

Kyllä siihen yleensä on helvetin hyvä syy, että ne peräkammarinpojat ovat siellä peräkammarissa. Jotkut meistä, vaikkeivat lihavia olekaan, vaan muuten vaan rumia ja kelvottomia, ovat joutuneet tyytymään näihin rassukoihin.

Auta armias, ei ikinä enää, sen verran monesti se on nähty, ettei niistä muokata miestä sitten millään. Ihan turha kouluttaa edes ulkomuodon suhteen, he kun haluavat näyttää juuri siltä miltä ovat ennenkin näyttäneet.

Ongelma on myös onnettomat sosiaaliset taidot, ilkeys ja itsekkyys. Sekä piheys, siksihän he asuvat vanhempiensa siivellä. Toki mielellään ottaisivat naisen, ja muuttaisivat tämän siivelle, juuri ennen kuin vanhemmat alkavat vanhuuttaan tarvita jatkuvaa apua.

[QUOTE="BangBang";27292868]Lopeta nainen se ainainen ruikuttaminen ja toimi!

Sitä niittää mitä kylvää, selitykset ja tekosyyt romukoppaan niin varmasti alkaa tapahtumaan.[/QUOTE] Mistäs moinen?

Mä oon seurannut syömisiäni kalorilaskurissa ja mun päivittäinen kalorimäärä pyörii tonnin kieppeillä. Ja tiedän ettei pelkällä liikunnalla laihduteta, mutta luulis senkin jossain tuntuvan että viikottaisesta liikunnasta tulee monta tuhatta miinuskaloria. Mut ei. Kilppariarvot on ok. Ja mä oikeesti luovutan tän painoni suhteen, en jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan. Mä selviin itseni kanssa ihan ok, kunto on kuitenkin loistava ja kykenen elämään kuten normaalipainoisetkin. Ainoa, missä mun painoni häiritsee, on näköjään romantiikka.

Muuten oon kai ihan nätti, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni, mulla on ammatti ja työ ja kaikki asiat kunnossa. Joten ainoa selittävä tekijä on liikapaino.

Ja kiitos vaan tarjouksesta, mutta en mä silti halua ketä tahansa. Tuskinpa edes saisin ketään. Johan tässäkin ketjussa joku "peräkammarin poika" ilmoitti ettei ikinä huolis lihavaa naista, joten on sitten yksin loppuelämänsä. Mä oon myös yksin loppuelämäni, sen takia etten halua jotain ilkeää ja ongelmaista miestä vain siksi että ois joku. Jos en saa kerran normaalia ja hyvää miestä tämmöisenä kuin olen, niin olen sitten ilman. Vaikka se välillä satuttaakin.

Kyllä se on aika rajattu joukko miehiä, joka esim. mut huolisi. Olen sairaalloisen lihava, en susiruma, mutta en tosiaan mikään kaunotar ja huono itsetuntoni varmasti näkyy ulospäin. Onneksi ei miestä tarvikaan löytää, pirun vaikeaa se olisi.

Lihavuus tuskin on ongelma. Iloinen, mukava, hauska, pää pystyssä kulkeva ihminen saa aina seuraa.

Mutta itsesääli ja surkuttelu on aika luotaantyöntävää, ellei satu löytämään jotain erityisen hoivaviettistä miestä...mutta silloin suhde kai pohjautuisi sääliin, eikä aitoon haluun olla yhdessä.

Yhteistyössä