Mä haluan vaan lakata olemasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fuck

Vieras
Mä en halua enää koskaan tavata ketään, enkä olla sosiaalinen, ymmärtävä, kiltti, avulias jne kaikkea sitä paskaa, mitä oon koko elämäni ollut. Turhaan. Kukaan ei auta, ei ymmärrä, ei rakasta. Joten ihan saatanan sama sitten.

Mä en jaksa enää. Otan ilomielin vastaan tän katkeruuden ja annan sen jäytää sisimpäni kokonaan. Mä en välitä enää mistään, mua ei vois vähempää kiinnostaa. Mikään.

Viekää kaikki, asunto, lapset, mielenterveys, rahat. Ihan kaikki. EVVK.

Pääasia että kusipäät saa rellestää ja nauttia elämästä.

Ostan saatana pyssyn ja vahdin ettei kukaan tule lähellekään mun pihaa ja mun elämää. Vihaan ihmisiä. Ihan kaikkia.

Tämä maailma on niin pahuksen julma paikka :(

Toivon sinulle voimia selvitä tästä. Itselläni sama tunne tällä hetkellä, mutta pahemmastakin olen selvinnyt ja tiedän että vielä lähivuosina elämä palautuu taas normaaliksi ja voin olla onnellinen. Epäreilua vain, että lapset ovat vain nyt niin pieniä ja heidän lapsuus menee osittain ohi.
Koita jaksaa! Ehkä kuukauden lepo KAIKESTA, ihan omassa yksinäisyydessäsi voisi auttaa sinua, toivottavasti saisit sen järjestetyksi!

jep. suuurin osa ihmisistä on mätämunia, takanapäin juoruavia paskiaisia. elämä on. ja älä sinä lakkaa olemasta vaan hoida elämäsi kuntoon. mieti mikä tekeminen tuo sinulle iloa ja tee sitä. rakasta lapsiasi jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä maailma on niin pahuksen julma paikka :(

Toivon sinulle voimia selvitä tästä. Itselläni sama tunne tällä hetkellä, mutta pahemmastakin olen selvinnyt ja tiedän että vielä lähivuosina elämä palautuu taas normaaliksi ja voin olla onnellinen. Epäreilua vain, että lapset ovat vain nyt niin pieniä ja heidän lapsuus menee osittain ohi.
Koita jaksaa! Ehkä kuukauden lepo KAIKESTA, ihan omassa yksinäisyydessäsi voisi auttaa sinua, toivottavasti saisit sen järjestetyksi!

Kiitos sympatiasta. Se on harvinaista tällä palstalla. Ja tässä elämässä.

Tuttu tunne, onneksi menneisyydestä. Toi on tauti, ja sen vodaan parantaa vaikka just nyt et mintenkään uskoisi. Siihen, ettei mikään enää tunnu missään ja vaan korkeintaan vtuttaa auttaa masennuslääkitys & terapia.

Tiedän myös, että vakavasti masentunutta ei voisi vähempää kiinnostaa hakea apua, koska se nyt vaan on osa sitä sairautta. Mä aattelen asiaa niin, et tauti on jonkin sortin mielen syöpä joka vähitellen turruttaa kaiken ja vie kyvyn tuntea iloa yhtään mistään. Se uskottelee ihmisille et se on huono, että kaikki muutkin on syvältä, kellä mitäkin.

Ihan suoraan: Samantien päivystykseen. Kerro läheisillesi, töissä, missä tahansa jollekulle asiasta ja tuntemuksistasi. Lapsiesi (ja mahd miehesi) takia tee itses kans diili. Anna elämälle joku puoli vuotta ja jos sit puolen vuoden jälkeen, lääkityksestä ja terapiasta huolimatta vieläkään ei oo hyvä olla niin mieti sit uudestaan. Yleensä vaan se EVVK häviää, värit palaa elämään ja tajuat miten ihanaa on olla olemassa.

Suomessa tappaa itsestä joka päivä kolme tyyppiä. Älä helvetissä ole yksi niistä. Oikeasti. Sääli ettei me tunneta, meinaan tulisin ja kärräisin sut vastusteluista huolimatta hoitoon.

En mä jaksa lapsiakaan. Mä olen kaikkeni niille antanut, ostanut vähillä rahoillani aivan kaiken mitä ne on ikinä halunneet, koittanut olla lähellä, rakastaa, välittää, osallistua, kuunnella. Koettanut tehdä kaikkeni, että oisin pystynyt tarjoamaan niille hyvän ja normaalin lapsuuden. Ja mitä saan? Lapset, jotka ei koskaan ole tyytyväisiä mihinkään eivätkä kuulema edes tykkää musta. Joten ihan sama.

Mä en jaksa tätä paskaa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jep. suuurin osa ihmisistä on mätämunia, takanapäin juoruavia paskiaisia. elämä on. ja älä sinä lakkaa olemasta vaan hoida elämäsi kuntoon. mieti mikä tekeminen tuo sinulle iloa ja tee sitä. rakasta lapsiasi jne.

Suurin osa on mukavia, nuo paskiaiset ovat vain niin näkyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja fuck:
En mä jaksa lapsiakaan. Mä olen kaikkeni niille antanut, ostanut vähillä rahoillani aivan kaiken mitä ne on ikinä halunneet, koittanut olla lähellä, rakastaa, välittää, osallistua, kuunnella. Koettanut tehdä kaikkeni, että oisin pystynyt tarjoamaan niille hyvän ja normaalin lapsuuden. Ja mitä saan? Lapset, jotka ei koskaan ole tyytyväisiä mihinkään eivätkä kuulema edes tykkää musta. Joten ihan sama.

Olet vakavasti masentunut, tuohon saa apua jos vain jaksaa hakea.

höh. no ei niille kyllä kaikkea kannata antaa. tuohan siitä seuraa.
ja lapset sanoo noin vanhemmilleen, ei munkaan tykkää minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

höh. no ei niille kyllä kaikkea kannata antaa. tuohan siitä seuraa.
ja lapset sanoo noin vanhemmilleen, ei munkaan tykkää minusta.

ÄLÄ VÄLITÄ TÄLLAISISTA JUTUISTA. Uskoisin ymmärtäväni mitä tarkoitat "kaikkesi antaneena". Tuo rahapula vaan on niin suuri osa tätä ongelmaa; kun ei pysty tarjoamaan lapsilleen parasta vaikka kuinka haluaisi. Se ei tarkoita, että raha ratkaisisi kaiken, mutta kyllä sillä vaan on iso merkitys. Raha on vaihdon väline, sillä saa paljon aikaiseksi. Vaikkapa lastenhoitaja äidin omaa aikaa varten. Tämä nyt vain yksi esimerkki. Raha ei tarkoita sitä, että heti ostettaisi kaikki mahdollinen lelut ja nykyajan vempaimet mitä lapsi tahtoo, vaan että edes jonkin verran, että lapset voisivat iloita edes suurimmista tai merkittävimmistä haaveistaan. Rahaa tarvitaan myös moneen harrastukseen, joista voi olla hyötyä lasten mielenterveyden kannalta. MUTTA RAHAA TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA EI JAELLA.

LAPSESI RAKASTAVAT SINUA. Tiedät sen, vaikka tuntuu uskomattoman pahalta kun lapsi sanoo sen ääneen, kokeillakseen. Nyt olet liian heikossa tilassa antaaksesi sen mennä toisesta korvasta ulos. Ahdistut vain enemmän.
Onko sinulla mitään mahdollisuutta saada apua sukulaisilta tms.? Lapsille vuoropäiväkotipaikka? Itsellesi jokin harrastus kenties mikä ei maksa mitään?

MIETI 4-5 toivomusta. JOS SAISIT PÄÄTTÄÄ IHAN ITSE MITÄ TUKIMUOTOJA TAI TAPOJA SAISIT, MITKÄ NE OLISI? Ei ole pakko vastata. Se voisi auttaa sinua ymmärtämään itse mistä ongelmat lopulta johtuvat ja miten niihin voisi saada apua. Psykologillekaan ei pääse ellei lapsilla ole hoitopaikkaa.

Hankalaa selittää, kun ei tiedä tarkkaan tilannettasi mutta olisi hienoa jos voisin luoda sinuun uskoa ja voimia.

Yhteistyössä