Pakko se on vaan hyväksyä se tosiasia, että mä oon loppuelämäni yksin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen aika samoissa mitoissa kuin ap. Enkä ole kasvoiltani mitenkään erityisen kaunis. Miehiä on kuitenkin löytynyt helposti. Ulkonäkö ei todellakaan ole esimerkiksi mun valttikortti, mutta sitäkin voi kohentaa esimerkiksi näyttävällä tyylillä, meikeillä ja kampauksella. Itse olen päättänyt, että näillä mennään ja seinäruusuksi ei jäädä. Oleellisinta itselle on ollut se, että mulla on selkeä, oma tyyli. Jossain miehissä se ilmeisesti herättää positiivisia fiboja, koska saan kuitenkin enemmän positiivista kuin negatiivista palautetta ulkonäöstäni.

Suomessa on TUHANSIA yksinäisiä miehiä, jotka ottaisivat kenet tahansa saadakseen edes kerran elämässään. Sinulle, tai kenellekkään muulle nämä eivät tietenkään kelpaa. Tietenkään sinun ei tarvitsekkaan tyytyä keneen tahansa, mutta muista että sulle on aina ottajia, näille "miehille" ei ole

Aapee ei vissiin halua kertaluontoista saantia vaan parisuhteen...

Ja sulle, kyllä jotkut naiset tykkää lyhyistäkin miehistä, niin kuin esim minä :P Tietenkin pitää sitten olla muutenkin sopiva, mutta ei se ainakaan lyhyyteen kaatuisi.

Unohda nyt vähäksi aikaa miehet. Keskity itseesi, syö terveellisesti ja tee ja harrasta mistä tykkäät. Rakasta ensin itseäsi ja pidä silmät avoinna, niin voi se tosi rakkauskin tulla vastaan. Onnea elämään!

Mistä olet yrittänyt miestä etsiä? Oletko jo netin kokeillut? Baarit on vähän niin ja näin, koska siellä on myös sitä ns. hoikempaa ainesta runsaasti ja jos sinusta huokuu epätoivo, ei kukaan mies kiinnostu. Mites erilaiset harrastukset?

Jos oikeasti päivittäinen kalorinsaantisi on vain 1000 etkä laihdu, on todellakin syytä käydä lääkärin/ravitsemusterapeutin juttusilla. Voiko kropassasi olla jo säästöliekki, joka estää laihtumisen? Jotain outoa tossa nyt on, tai sitten jätät jotain kertomatta.

Tuo tonni särähtää kyllä munkin korvaan. Et taida syödä oikein, jatka laihdutusta mutta kokeile lisätä vähän syömisiä ja käy siellä ravitsemusterapeutilla sieltä saattaa hyvinkin löytyä hyödyllisiä neuvoja.

Vaikea sanoa. Viestistäni ei käynyt ilmi että olen itse tälläinen mies. Minulle ei tosin kelpaisikaan kuka tahansa lihava nainen vaikka joskus jollekkin sellaiselle kelpaisikin(en kelpaa). Oma vastaukseni kysymykseesi omalta osalta on, että olen todella lyhyt. Vain 164cm, sellainen ei ole mies mikäli uskomme palstaa. Naiset haluavat miehen eikä mitään pikkupoikaa. En ole koskaan seurustellut, joten maine on siltä osin huono. Miksi joku huolisi minut tietäen, että kukaan muu ei ole koskaan huolinnut? En tienaa mitenkään erityisen hyvin. En ole hyvän näköinen. Luonne ei voi olla kovin hyvä jos on koko elämänsä joutunut olemaan yksin. Ehkä olemus huokuu sellaista epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa, jonka naiset vain jotenkin aistii. Voi olla muitakin syitä mitä en tiedosta. Kaikki vain eivät voi olla voittajia.

Enpä usko että pituus on se ratkaiseva tekijä parisuhteessa. Mun kaveri on 175 cm ja hänen miehensä 162 cm. Oikein mukava mies. Itse olen seurustellut itseni pituisen (162 cm) miehen kanssa, mutta hänen sairaalloinen mustasukkaisuutensa sai mut lopettamaan suhteen. Hän ei itse ollut sinut itsensä kanssa, ja vertaili itseään jatkuvasti pitkiin miehiin. Hyvin luotaantyöntävää pidemmän päälle.

Yhteistyössä