Joko nämä uudet kuvat Tukiaisesta täällä nähty:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuksu on 165cm pitkä, näin ainakin on itse kertonut. Ja päivittelee kun painaa nyt "yli 60kg". No, ehkä hieman... Ja juurihan sanoi käyttävänsä kokoa 36-38, juu, samanmittaisia ollaan, voinhan mäkin vetää ton koon vaatteet päälle, näin 67kg painavana, mutta ei se hyvältä näytä... Tuksulle ehkä se 46-48 ois se oikea koko.

Ja tosiaan, jos oikeesti haluaa olla tätä mallia esillä julkisuudessa, täytyy myös kestää kritiikkiä.

On se hassu täti. Mutta miksi ihmeessä tuossa oli yleisöäkin ympärillä kuvaamassa? :o Ehkä Tuksu kokeilee, että minkä näköisenä matamina sitä oikein voikaan lavalle kavuta ja yleisöä sen kun vieläkin kiinnostaa.

[QUOTE="vieras";22317039]Mä olen 168 cm ja painan 70 kg enkä mielestäni näytä noin lihavalta.[/QUOTE]

Etkä varmasti olekaan. Jos vertaan omaan tämän hetkiseen kroppaani ja mäkin olen tuon 168, niin väitän myös, että tuossa on poksunut jo kolminumeroiset luvut.

Itse olen ko. ihmistä lihavampi, mutta en siis noissakaan mitoissa meni milloinkaan pukemaan päälleni tuollaista vaatetta saati keikistelemään muiden eteen tuon näköisenä. Lisäksi siis kropan lisäksi kasvokuvat kertovat, että elämä ei ihan taida olla reilassa hänellä. Voi sentään...

johannatukiainen_jennywoo.png

Toi on kuin Hatchet-Face Cry baby leffasta :laugh:

Mä toivoisin, että piakkoin voitaisiin osoittaa inhimillisyyttä häntä kohtaan ja ei ruokittaisi hänen alamäkeään.

Ehkäpä Tuksu itsekin tietää missä mennään, mutta hänellä ei ole enää vaihtoehtoja. Julkisuus on hänen ainoa tulojen lähde ja kuka meistä jaksaisi jatkuvaa pilkkaa selvinpäin ja häiriintymättä? Ehkäpä jos hänen annettaisiin olla, hän voisi jopa löytää itselleen uuden tulevaisuuden ja itsekunnioituksen?

[QUOTE="zenn";22317375]Mä toivoisin, että piakkoin voitaisiin osoittaa inhimillisyyttä häntä kohtaan ja ei ruokittaisi hänen alamäkeään.

Ehkäpä Tuksu itsekin tietää missä mennään, mutta hänellä ei ole enää vaihtoehtoja. Julkisuus on hänen ainoa tulojen lähde ja kuka meistä jaksaisi jatkuvaa pilkkaa selvinpäin ja häiriintymättä? Ehkäpä jos hänen annettaisiin olla, hän voisi jopa löytää itselleen uuden tulevaisuuden ja itsekunnioituksen?[/QUOTE]

Ja miten ehdotat, että tuo toteutetaan? Miten saat lehdet lopettamaan hänestä kirjoittamisen?

Johonkin hoitoon tuo kuuluisi. EI ole tervettä elää prinsessana pilvilinnassa. Tukiainen kuvittelee olevansa kaunis, osaavansa laulaa ja tanssia yms. Vähän sama, kuin jos vaikkapa minä kuvittelisin olevani presidentti, uskoisin siihen vaikka muut väittäis mitä, nehän on kateellisia vain. Hoitoonhan mie silloin kuuluisin. :rolleyes:

No, ei mitään, hauskaa viihdettähän tuo on. :D

Tuksu sairastaa Kilpirauhasen vajaatoiminta omien sanojensa mukaan joka myös vaikuttaa aika paljon tohon henkiseenkin puoleen. Siksi lihonut ja turvonnut kun taikina. Joka tapauksessa, ei hänen tarvitsisi pukeutua niihin vanhoihin kuteisiin!! Ja mitä plastiikkakirurgi on tehnyt sen naamalle, vai itekö hän on sen tommoseksi muovaillut .. no meikit on.... sotamaalaukset niin kuin aina... Säälittää

[QUOTE="zenn";22317468]Lopettamalla niiden lehtien ostamisen. Lehdet kirjoittaa mitä me halutaan lukea.[/QUOTE]

No minä en ole koskaan ostanut roskalehtiä, että oman osani olen tehnyt. Ei vaan tunnu vaikuttavan.

[QUOTE="pompula";22317563]Tuksu sairastaa Kilpirauhasen vajaatoiminta omien sanojensa mukaan joka myös vaikuttaa aika paljon tohon henkiseenkin puoleen. Siksi lihonut ja turvonnut kun taikina. Joka tapauksessa, ei hänen tarvitsisi pukeutua niihin vanhoihin kuteisiin!! Ja mitä plastiikkakirurgi on tehnyt sen naamalle, vai itekö hän on sen tommoseksi muovaillut .. no meikit on.... sotamaalaukset niin kuin aina... Säälittää[/QUOTE]

Mun mies sairastaa myös. Kun se huomattiin, niin sitä ennen lihoi noin 10kg. kun lääkitys alkoi niin painoa lähti -15kg. Miksei thyroxin siis toimi tuksulla? Taitaa olla ihan muut lääkkeet:) Ei ihan apteekista, vaan sieltä kaupan juomaosastolta...

Yhteistyössä