Te joil vaan vähän ystävii tai kavereita, niin mistä se johtuu?

• Viestiketjun aloittaja amiga
  • Ensimmäinen viesti
hirveetä luettavaa
Lue tää ketju ja ole onnellinen ettei sulla ole näin ihania ystäviä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1860950-paskamaisin-temppu-mita-ystavasi-sulle-tehnyt/

ei ystävää
paikkakunnan vaihdoksen takia, löysin poikakaverin ja arvomaailman muuttuminen. siinäpä ne syyt miksei ole enää ystäviä. Enkä täältä uudelta paikkakunnalta ole onnistunut saamaan ystäviä.....

"siis"
olen niin tylsä tyyppi, enkä jaksa panostaa sosiaalisiin ihmissuhteisiin. Kyllästyn aika äkkiä uusiin tuttavuuksiin ja yhteydenpitokin saattaa jäädä.
Kyllä välillä nyppii ettei oo kavereita, mutta oma valinta niin minkäs teet.

Minulla johtuu suurimmaksi osaksi, ellei kokonaan siitä, etten ole valmis antamaan itsestäni kovin paljon. Haluan pitää oman tilani ja ymmärrettävästi minä en ole toiselle ihmiselle kovin hyvä ystävä. Minulla on muutamia läheisiä tärkeitä ystäviä ja muutama hyvä kaveri, mutta suurempiin seurapiireihin (huono sana, tiedän) en ole halukas.

hp
Tiedän. Ihan siitä, että olen nykyään tosi valikoiva mitä haluan jakaa kenenkin kanssa, ja ketä haluan kotiini kutsua. Tilanne ei itseäni haittaa, joten tilanne on nyt tämä ja muuta en kaipaa.

"vieras"
Tiedän,ihan siitä kun ei ole aikaa.
Ja joistakin ystävistä kasvoi vain erilleen jossain siinä raskauksien ja lapsien välis.Osa ei vain enää ymmärtänyt sitä et juominen ja meneminen ei oo se eka juttu joka tulee mieleen ku saa lapsen hoitoon.
On yks luottoystävä,kenen kaa jaan mm kaiken.
Muiden kaa meillä on erilaiset roolit,jollekin olen kuuntelija,toiselle jotain muuta.Nämä kamut on vaan kamuja

Beep
Tiedän suurilta osin mistä johtuu.

Mulle oikeanlaisia ihmisiä ystäviksi on vaan niin äärettömän vähän, että törmääminen heihin on silkkaa sattumaa tai sitten johdatusta, miten vaan. Vaatii tosi samantyyppisen ihmisen kun mä olen, että on tarpeeksi paljon yhteistä. Tuntuu et ihmiset stereotypioi ihan hirveesti, kotiäitejä pidetään tylsinä jne. ja kun itse pidän itseäni ihan huipputyyppinä (joku repii tästä varmaan jotain herkkua) niin mitähän siitä tulee jos ei ei yhteistä ajattelutapaa ole edes näin alkeellisella tasolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
e
Mulla on varmaan jonkin mittapuun mukaan vähän kavereita, mutta en mä vaan jaksa pitää yhteyttä niin paljon, että tutustuisin kunnolla. Eli oon myös laiska pitämään yhteyttä. Mulla on muutama hyvä kaveri, jonka kanssa tulee pidettyä aivan liian vähän yhteyttä, pari kaveria joita näen useammin ja perhe. En mä tiedä, missä ihmeen välissä mä jaksaisin ja ehtisin hankkimaan uusiakaan kavereita enkä kyllä koe tarvitsevanikaan. Jos tapaamisten järjestely alkaa tuntua työltä niin musta sillon on liikaa kavereita.:D Eli tämä riittää oikein hyvin.

---
Olen huono pitämään yhteyttä ja muut ovat ilmeisesti huonoja pitämään yhteyttä minuun. Mulla on pari etäistä kaveria, joiden kanssa nähdään muutaman kerran vuodessa. Huomasin myös, kun pyörin enemmän koululla ja töissä, jossa oman ikäistä ja vähän nuorempaa (1-5 v. ) porukkaa, että muut suunnittelivat helposti yhteisiä reissuja ja shoppausiltoja ja leffoissa käymistä, mutta minä en tavallaan kuulunut porukkaan. En kai osannut irroitella samalla lailla kuin muut.

En kai ole sosiaalinen. Facebook-päivitykset huvittavat ja ahdistavat, enkä nykyään käy siellä kuin pari kertaa kuussa. Mietin, että miksi ihmiset haluavat raportoida kaiken muille, salikäynneistä mummovierailuihin ja Berliinin matkaan. Ahdistavaa. Ja jotkut mammat, tekevät päivityksiä kuusi kertaa päivässä ''nyt nicon kaa päiväunille'', ''nico heräsi, puuroa nassuun'', ''nicon kanssa leikkipuistoon'' jne.

Beep
Olen huono pitämään yhteyttä ja muut ovat ilmeisesti huonoja pitämään yhteyttä minuun. Mulla on pari etäistä kaveria, joiden kanssa nähdään muutaman kerran vuodessa. Huomasin myös, kun pyörin enemmän koululla ja töissä, jossa oman ikäistä ja vähän nuorempaa (1-5 v. ) porukkaa, että muut suunnittelivat helposti yhteisiä reissuja ja shoppausiltoja ja leffoissa käymistä, mutta minä en tavallaan kuulunut porukkaan. En kai osannut irroitella samalla lailla kuin muut.

En kai ole sosiaalinen. Facebook-päivitykset huvittavat ja ahdistavat, enkä nykyään käy siellä kuin pari kertaa kuussa. Mietin, että miksi ihmiset haluavat raportoida kaiken muille, salikäynneistä mummovierailuihin ja Berliinin matkaan. Ahdistavaa. Ja jotkut mammat, tekevät päivityksiä kuusi kertaa päivässä ''nyt nicon kaa päiväunille'', ''nico heräsi, puuroa nassuun'', ''nicon kanssa leikkipuistoon'' jne.
Mua ei sais mihkään Facebook-yhteisöön koskaan, ei tosiaankaan kiinnosta tollasia lukea. :LOL:

Yhteistyössä