Oireeton raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaanako vai mitä tää on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaanako vai mitä tää on?

Vieras
Oletin menkkojen alkavan pari päivää sitten, nyt kp34.
Eilen luulin et no niin menkat alko... Tuli vähän limasta vuotoa jossa veriviiruja... No se jäiki siihen... Sitten seksiä harrastaessa illalla luulin et no nyt ne alko mut se jäiki tuhruun...

Mitähän tää on... Oon kyllä niin ymmällään nyt...

Esikoisesta tiesin ennen testin tekemistä et oon raskaana... Nyt ei kuitenkaan mitään oireita ole, en ainakaan ole huomannu...

No tee testi!

Mulla ei ollu mitään muita raskausoireita ekan 14 viikon aikana, kun julmettu väsymys ja menkkoja ei tullut. Ei siis mitään pahoinvointeja tms. Ja ihana terve tyttö syntyi. Ei ne pahoinvoinnit yms. oo mitenkään välttämättömiä.

No se tässä hauskaa onki että muistaakseni kerran ei ole kumia käytetty vaan menty keskeytetyllä yhdynnällä... Toinen lapsi ei suinkaan siis olisi ei toivottu vaikkei yritystä olekkaan...

Esikoisesta tosiaan oli oireita jo ennen testiä...Lähinnä jotain vatsan seudun oireita jos oikein muistelen... Ehkä mulla vähän väsyttää vaikka nukuttiin melkein 9tuntia mut se hyvinki voi olla ihan muutaki...

[QUOTE="vieras";22240892]Veikkaan että olet raskaana. Tule kertomaan testin tulos.[/QUOTE]

Epäilyttää kyllä mutta toisaalta niin toivoisin... Vaikka tuo esikoinenkaan ole ku 1v ?
Teen sen testin jos se ukko sen tuo... Muuten menee iltapäivään ennen ku saan ite sen haettua...

Ei ukko tuonu vielä testiä ku syömässä kävi... Toivottavasti tuo sen kotiin tullessa...
Ei näy mitään vuotoa vieläkään, vähän kyllä jännittää... Vaikka kuitenki puhdas nega sieltä tulee...

Nega. Pregcheck merkkisen testin ostin. 15min kuluttua nakkasin sen roskiin ja ukko näki siinä jotain viivan tapasta mut kuten ohjeessakin on ei ole luotettava tulos... Joten ei tule kesävauvaa tänne...

[QUOTE="mami";22246248]Mun siskon kaveri sai tietää raskaudestaan vasta kun synnytys käynnistyi.. Enpä olis uskonut että tällaistakin voi sattua :)[/QUOTE]

No semmoseen en omalla kohallu usko :D Olishan tuo mukava ollu :)

Yhteistyössä