V
voi vinetto
Vieras
Oltiin vanhempieni luona eilen syömässä ja siellä oli sit muitakin sukulaisia mukana mm. mun pikkuserkun poika 15v.
Ahnehti ruokaa ihan sikana, piti aina saada olla ensimmäisenä ottamassa jotakin. Mussutti suu auki ja puhui suu täynnä ruokaa ja sitä sit roiskui siin puhuessa. Jälkiruokaa söi ahmimalla ja piti saada lisää vaikka edellinen ei ollu vielä edes syöty loppuu. Röyhtäili kovaäänisesti vielä lopuksi. Tiuski vielä äidilleen jos ei heti antanut ruokaa lisää ( äiti siis passasi ) ku käsky kävi.
Kiitti kyllä ruuasta ja kehui että oli hyvää.
Äitinsä istui vieressä ja naureskeli et voi tota meidän Lassea, sille tuo ruoka tuntuu maistuvan.
Oikeesti mua ärsytti ja teki pahaa tuo käytös.
Tää nyt oli tällainen turha aloitus,mut jotenkin piti vaan niin vihaksi kun ei lapsille opeteta käytöstapoja.
Ahnehti ruokaa ihan sikana, piti aina saada olla ensimmäisenä ottamassa jotakin. Mussutti suu auki ja puhui suu täynnä ruokaa ja sitä sit roiskui siin puhuessa. Jälkiruokaa söi ahmimalla ja piti saada lisää vaikka edellinen ei ollu vielä edes syöty loppuu. Röyhtäili kovaäänisesti vielä lopuksi. Tiuski vielä äidilleen jos ei heti antanut ruokaa lisää ( äiti siis passasi ) ku käsky kävi.
Kiitti kyllä ruuasta ja kehui että oli hyvää.
Äitinsä istui vieressä ja naureskeli et voi tota meidän Lassea, sille tuo ruoka tuntuu maistuvan.
Oikeesti mua ärsytti ja teki pahaa tuo käytös.
Tää nyt oli tällainen turha aloitus,mut jotenkin piti vaan niin vihaksi kun ei lapsille opeteta käytöstapoja.