Tervetuloa blogiini :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tittin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu näin kyllä :p Ja toisekseen pääpaino lapsilla/lastenvaatteilla/lapsiin liittyvillä asioilla blogissa joten miksipä tuota jokaista aikuisen naamaa siellä esittelemään. Eikä mulle noi pojan vaatteet mahdu päälle joten vaikea niitä itseni päällä olisi kuvata:D:)

oli siellä joku takkikin, mutta siitä oli sumennettu aikuisen naama. En ymmärrä miksi sitä penskaa sitten pitää esitellä?

[QUOTE="jep";22165373]Eli lapsen suhteen saa tehdä mitä vaan? Vastustan.

Joko on sitä mieltä, että kuvia saa olla netissä tai sitten ei. Ei voi olla niin, että itseään suojelee mutta ei lasta.[/QUOTE]

Useimmat valitsevat joko avoimuuden (jolloin kaikkien kuvat) tai peittelyn. Esim. minun blogissani on esillä kyllä kaikki perheen aikuisetkin jos vain sattuvat kuvaan.
Mutta kyllä se väkisinkin menee niin että pienten lasten kuvat dominoivat. Ne kun ovat niin hemmetin paljon somempia katsella kuin keski-ikäiset mummelit tms.

Toisaalta Tittinin blogi, kuten hän itsekin sanoo, keskittyy lähinnä lastenvaatteisiin, jolloin aikuisia luonnollisesti vähemmän tai ei ollenkaan.

[QUOTE="jep";22165401]oli siellä joku takkikin, mutta siitä oli sumennettu aikuisen naama. En ymmärrä miksi sitä penskaa sitten pitää esitellä?[/QUOTE]

Juu takki postaus on vielä jäljellä. En viitsinyt laittautua kun yritin itselaukaisijalla ottaa kuvat jotenka ei pelotella ihmisiä. =)

Miksi lapsen pärstä näkyy mutta aikuisen ei? Mielestäni se on epäreilua lasta kohtaan.

Olen itse asiasssa samaa mieltä. On todella hassua, että lapsen naamaa levitellään ympäri ämpäri, eikä bloggaajalla ole edes profiilissa omaa kuvaansa. En tarkoita että lastenvaateblogissa äidin pitäisi pönöttää joka kuvassa, vaan ihan sitä että bloggaisi sitten rohkeasti omilla kasvoillaan, kun kerta lapsenkin julkistaa.

Tähän ristiriitaan olen kiinnittänyt huomiota monessa blogissa.

Yhteistyössä