I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin pahimmillaan?
Meillä se tarkoittaa sitä, että naapuri ajaa tontilleen meidän tontin kautta ja yhdessä tehdään ajotien lumityöt siltä osin, kun se tie on meidän tontilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22140957:eikös se tarkoita sitä että joka vuos ropsahtaa mukava lasku postilaatikkoon mikä pitää maksaa tai sun tienpätkää ei aurata?
meillä ainakin on tierasite ja oletan sen tarkoittavan tuota
juu tämän ymmärsin et toisella on oikeus kulkea siitä mut voiko se sisältää mitään ikäviä yllätyksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22140957:eikös se tarkoita sitä että joka vuos ropsahtaa mukava lasku postilaatikkoon mikä pitää maksaa tai sun tienpätkää ei aurata?
meillä ainakin on tierasite ja oletan sen tarkoittavan tuota
Juup, meillä tätä kutsutaan tienhoitomaksuksi.eikös tämä tarkoita tiekuntaa joka pitää tien kunnossa ym.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22140957:eikös se tarkoita sitä että joka vuos ropsahtaa mukava lasku postilaatikkoon mikä pitää maksaa tai sun tienpätkää ei aurata?
meillä ainakin on tierasite ja oletan sen tarkoittavan tuota
En tiedä, meillä tämä järjestely on toiminut ilman mitään ylläreitä jo 10 vuotta.
Ainoat yllätykset mitä voi tulla, liittyvät varmaan juuri kunnossapitoon. Jos tulee riitaa naapurin kanssa, niistä voi koitua ongelma.
Ei tarkoita tätä. Tierasite on sitä, että naapurilla on oikeus käyttää sun tontin läpi menevää tietä tai oikeutta rakentaa tie omalle tontileen sun tontin läpi. Laskua siitä ei kuitenkaan tule.
Lasku tulee yhteisen tien kunnossapitokuluista.
Rasitustodistuksessa pitäis näkyä paikka johon tie rasitteessa on sovittu tehtäväksi. Jos ei ole määritetty niin sitten saattaapi tulla pahanlainen erimielisyys tien paikasta. Jos vastapuoli haluaa tehdä sen vaikka sun kukkapenkin läpi (kärjistys).
Kieltämättä jos ei ole tuttu sana niin voi saada vähän aikaa pähkäillä![]()
Rasitustodistuksessa pitäis näkyä paikka johon tie rasitteessa on sovittu tehtäväksi. Jos ei ole määritetty niin sitten saattaapi tulla pahanlainen erimielisyys tien paikasta. Jos vastapuoli haluaa tehdä sen vaikka sun kukkapenkin läpi (kärjistys).