V
voi suru
Vieras
Rauhoitelkaahan nyt ja sanokaan että kaikki on hyvin 
Varhaisultraan pääsee vasta rv 8, varasin kyllä sen, mutta kaksi viikkoa pitää vielä sinnekin jaksaa.
Esikoisen odotuksen kanssa en muista olleeni ihan näin hermoheikko, tmä toinen on jotain kamalaa, koko ajan pelkään keskenmenoa ja sitä ettei mitään edes ole. Tiputellut nyt melkein viikon :/
Varhaisultraan pääsee vasta rv 8, varasin kyllä sen, mutta kaksi viikkoa pitää vielä sinnekin jaksaa.
Esikoisen odotuksen kanssa en muista olleeni ihan näin hermoheikko, tmä toinen on jotain kamalaa, koko ajan pelkään keskenmenoa ja sitä ettei mitään edes ole. Tiputellut nyt melkein viikon :/