imuroin vähintään joka toinen päivä ja pesen lattiat kerran viikossa, jolloin pyyhin myös pölyt. Meillä on koira.Ystäväni luona sukan pohjat tummuu, sanoi, että pesi viimeksi lattiat jouluksi.
Heillä on koira ja pieni lapsi.
Itse imuroin 3-5x viikossa ja lattiat pesen 2-4x kuukaudessa. Siivouspäivänä pyyhin samalla pölyt.
taitaa olla lapsilla pitkät päivät hoidossa siis :/Jos otetaan kaikki pakolliset syömishetket, iltapesut, nukutukset yms pois, niin itselläni jää lapsien kanssa vapaata laatuaikaa arki-iltaisin maksimissaan 1,5h, yleensä selvästi vähemmän. Siihen suhteutettuna puolen tunnin siivous vie paljon aikaa.
Tai sitten sinä vaan teet XXXXXX siivon ja pesetkin välipaikat ilman että viet edes mattoja ulosehkä te ootte vaan hitaampia.Tai jos kämppä on sellanen et samalla pitää järjestellä tai tavaraa on paljon.
Onko teillä koiraa? Se nimittäin on yksi järjettömän suuri vaikutin. Mulla oli muutama vuosi sitten hetki jolloin ei ollut koiraa ja kämppä sai olla melkeen kuukauden ilman että muistin pestä lattiaa, kun oli niin siistiä. Muuten se kyllä näkyy viikossa jos sitä ei tee...nyt mietityttää, en kehtaa vastata edes
mutta sen verran sanon, että ei meillä sukat likaannu koskaan ja imuroidaan pari kertaa viikossa.
kertokaa mulle miksi niitä lattioita pitää pestä? tippunut ruoka tietenkin pyyhitään heti pois. mutta miksi esimerkiksi olohuoneen tai lastenhuoneiden lattioita pitää pestä?
No joo, tohon siis kuuluu kaikki eli pyykkien viikkaus, uuden koneen täyttäyttäminen, astianpesukoneen tyhjäys, jääkaapin raivaus, kierrätyspaperin ja muiden lajiteltujen roskien vienti, imurointi (myös sänky ja sohva), pölyjen pyyhintä, vessan, suihkukaapin ja vessan lattian pesu sekä lakanoiden vaihto. En millään pystyisi suoriutumaan tuosta edes puolessa tunnissa. Kyse taitaa olla myös siitä, kuinka perusteellista jälkeä tekee. Esimerkiksi imuroidessa monikaan ei huomaa imuroida lattialistojen päältä, saatika pyyhkiä pölyä ovenkarmeista ja peiliovien kuvioista.ehkä te ootte vaan hitaampia.Tai jos kämppä on sellanen et samalla pitää järjestellä tai tavaraa on paljon.