Onpas siitä aikaa, kun olen viimeksi täällä käynyt. Uutisiahan on vaikka kuinka paljon!
Tirlittan, Sumutin, Miippis valtavasti onnea plussista!!! !!! Uskomattoman ihania uutisia! Upeaa, että plussaputki on nyt avattu!
Raitis ja MinzuS: voimahalit sinne!!!
Kahden alkion siirto TAYS:ssa: Meillä siirrettiin kaksi, joista toinen sitten menehtyi. Mulla oli runsasta vuotoa ja olin jo ihan varma, että oli keskenmeno. Vuodon syyksi selvisi hematooma. Samassa ultrassa todettiin, että toinen alkio ei selviä vaikka löytyi kaksi sykettä, toinen oli paljon pienempi. Kyllähän sitä miettii, että mitä vastaa jos kysytään siirrettäänkö jälleen kaksi. Toisaalta olen vahvasti sitä mieltä, että en halua, että yhtään heitetään hukkaan (jos esim. pakastetaan kaksi kerrallaan).
Mä huomaan myös jatkuvasti törmääväni lapsettomuuteemme. Se on sitä, kun tietää että todennäköisesti sisarusta ei saada muuta kuin vaikeamman kautta jos silloinkaan. Muiden raskausuutiset saavat mielen haikeaksi, kunpa se olisi meillekin noin helppoa
Täällä edelleen haaveillaan vain. Menkat eivät ole alkaneet vieläkään. Yöimetykset olen lopettanut, mutta sekään ei näy riittävän. Mulla on kovin haikea mieli tuosta imettämisen lopettamisesta. Neiti on niin kovin pieni vielä. Mutta meinaan kyllä vieroittaa tässä lähiaikoina. Menkkamaista kipua oli tässä joku aika sitten ja olin ihan varma, että menkat alkavat, mutta eivät kuitenkaan. Tuskin raskaanakaan olen, vaikka sitä tietysti toivoisin.