Tämä on ihan se ketju mitä kaipasinkin, onneksi löysin
Ihan ensimmäiseksi haluan teille kaikille toivottaa onnea hoitojen jatkamiseen!!
Me ollaan 36v pariskunta ja meillä on 11kk ikäinen poika 2.IVF:n tuoresiirrosta ja pakkaseen meillä jäi 6 alkiota.
Kova hinku olisi jo hakemaan uutta kyytiläistä mukaan, mutta kun minä imetän vielä. Nyt olen kyllä alkanut maistattaa tavallista maitoa pojalla ja pikkuhiljaa olisi tarkoitus nyt kuukauden sisään imetys lopettaa. Kovasti haikeaa on kyllä ajatella imetyksen lopettamista, olen niin tykännyt siitä.
Mulla ei hirmuista vauvakuumetta ollut kun poikaa yritettiin keinolla jos toisella, miehellä oli kovempi vauvakuume. Nyt kun tiedän mitä olisi odotettavissa, eli ihanaakin ihanampi vauva, niin mun vauvakuume on ihan hurja!!
Ehkäisyä me ei olla käytetty 2003 kevään jälkeen eikä varmaan ikinä tulla käyttämäänkään. Me ollaan selittämättömästi lapsettomia, eli vikaa ei ole löytynyt kummastakaan. Miehellä hieman alentunut siittiöiden laatu, mutta ei pitäisi haitata ja mulla ylipainoa. Mun kierto kyllä pelaa ja ovuloin ihan ok.
Menkat mulla alkoi 4kk synnytyksestä vaikka täysimetinkin 5kk. Kierto on nyt ollut tuolta tammikuusta pisimmillään 33 päivää ja nyt 2 viimeistä kiertoa 29 päivää. Ovulaatiokivut mulla on sellaiset, että en pääse erehtymään ovulaation ajankohdasta.
Hoitopaikkaan soittelinkin, mutta tosiaan pitää imetys lopettaa ja kierron vakiintua ennen kun ottavat sinne. Kierto siis pelaa kun vaan saan imetyksen lopetettua. Sitten lähdetään hakemaan pakkasukkoja kyytiin!
Nyt kyllä olen harkinnut, että hommaisin ovulaatiotestejä kun kerkeis ehkä 2-3kk yrittää vielä luomua.