Maanantain rv-pino ja fiilikset

Tasan rv 34 poks:heart:
Fiilikset on vähän vaihtelevat, tullut vahva tunne että tää poika syntyy seuraavan kuukauden aikana. Kipeitä suppareitakin oli yhtenä päivänä, lisäksi harjoitussupistuksiakin tuli jonkun verran. 2vk vielä, niin pääsen viimeiseen ultraan, toivottavasti olen vielä "kasassa" silloin:)

rv 29+3 ja olo on ihmeellinen.
toivottavasti en synnytä vielä:|
ihme limaa tullu pari päivää alapäästä ja muutenkin jotenkin outo tunne, eilen illalla oli semmosia "menkka kipuja" vähänväliä jotka jatkui mahasta alaselkään, semmosta polttelua mut silti ei maha menny pinkeäksi. muuten kaikki on tosi hyvin =)

kissanruokaa tekis mieli syödä :whistle:

31+0 ja kohta lähdössä lääkäriin itkemään näitä kipuja :( Liitoskivut on ihan karmeita enkä öisin saa nukutuksi niiden takia. Toivon saavani jotain panadolia vahvempaa, että saisin edes jollain lailla nukuttua. Alan olla ihan hajoamispisteessä henkisesti. Neljäs lapsi tulossa eikä koskaan ennen ole tällaisia kipuja ollut.

pullaaaa a
30+0 :)

öö mitäs tässä.
Kutittaa mahaa. Ja vauva venyttelee tai jotain. Tylsää on.Tyytyväinen oon siihen et viime neuvolakerran jälkeen paino on pysyny samassa tai vähän jopa laskenukkin :) oli terkan mukaan tullu liikaa kiloja viimeks.

Nii :)

"vieras"
rv 29+3 ja olo on ihmeellinen.
toivottavasti en synnytä vielä:|
ihme limaa tullu pari päivää alapäästä ja muutenkin jotenkin outo tunne, eilen illalla oli semmosia "menkka kipuja" vähänväliä jotka jatkui mahasta alaselkään, semmosta polttelua mut silti ei maha menny pinkeäksi. muuten kaikki on tosi hyvin =)

kissanruokaa tekis mieli syödä :whistle:
Ootkos käynyt näytillä? Kannattaa mennä, niin voidaan tehdä jotakin, jos aikoo nyt jo tulla. Toisaalta, jos kaikki on ok, niin saat mielenrauhan. Toinen olisi nyt kyllä vielä liian pikkuinen reppana ja rankat ajat olisi edessä :) Tsemppiä!

37+5 ja turhauttaa. Maha-asukki vain "venyttelee" ja ei ole antanut minkäänlaisia merkkejä siitä, että olisi syntymässä. Tuntuu, että tämä synnytys täytyy käynnistää, että asukin saa ulos. Mutta vissiin tuolla masussa on niin mukavat oltavat, ettei asukki halua sieltä ollenkaan pois. :p Ja äiti niin mielellään haluais jo vauvan syliin.=)

"Nanna"
40+0... Ja jumalauti että kypsyttääää! Sais tää lapsi tulla pihalle jo, itkettää pelkkä ajatuskin että joutuis olemaan vielä kaksi viikkoa yhdessä koossa. Yhteenkään synnytystä ennakoivaan merkkiin enää usko. Limatulppaa on tullu pihalle viimeisen kuukauden ja kipeitä supisteluita mulla on ollut viikoilta 32 lähtien.

[QUOTE="vieras";22071201]Ootkos käynyt näytillä? Kannattaa mennä, niin voidaan tehdä jotakin, jos aikoo nyt jo tulla. Toisaalta, jos kaikki on ok, niin saat mielenrauhan. Toinen olisi nyt kyllä vielä liian pikkuinen reppana ja rankat ajat olisi edessä :) Tsemppiä![/QUOTE]

en oo näytillä käyny ja olo siis mulla on oikein hyvä mutta vähän jotenkin omituinen. mitään selviä supistuksia yms ei ole tullut että voi olla että kuvittelen vaan kaiken:D ajattelin mä et jos mulla enää huomenna aamulla on yhtään tämmönen olo et mietityttää mikään niin soitan sitten neuvolaan, huomenna saisin lastenhoidonkin järjestettyä niin että pääsisin sisätutkimukseen=)

"vieras"
37+5 ja turhauttaa. Maha-asukki vain "venyttelee" ja ei ole antanut minkäänlaisia merkkejä siitä, että olisi syntymässä. Tuntuu, että tämä synnytys täytyy käynnistää, että asukin saa ulos. Mutta vissiin tuolla masussa on niin mukavat oltavat, ettei asukki halua sieltä ollenkaan pois. :p Ja äiti niin mielellään haluais jo vauvan syliin.=)
Ei sitä noilla viikoilla vielä kannata synnytystä toivoa :) Kyllä se sieltä tulee vielä, kun valmis vauva on. Ei meilläkään yksikään lapsista ole mitään merkkejä itsestään antanut. Mutta kukaan ei ole mahaan jäänyt.

13+6 ja aika nopsaa aika menee kun puuhaa riittää.. maha sais kasvaa niin tietäs olevansa raskaana. Pikkasen on tullut esiin, mut ei riitä, sais olla jo "tiellä":LOL:
Olo siis hyvä, muuttoa viikon päästä ja lastenhuoneitten sisustusmietteitä.. huonekalut ja kaikki uusiks.. siis aikas hyvä fiilis on :D

"Mona"
18+6, maha alkaa jo pikkusen näkyä ja voin hyvin! :) Yhden kerran ollut pissanäytteessä sokeria ja se vähän mietityttää, mutta jospa se johtui vain aivan hirveästä mässäilystä muutama tunti ennen näytteen antoa... Finnejä on naama pullollaan ja ne hieman häiritsevät... :(

"harmaa"
22+4(tai 24+4),ja heräsin yöllä siihen ku en voinutkaan nukkua mahallani!Voi tätä riemua!
Tällä viikolla pääsen viimein rakenneultraan,jänskättää,mitenhän lie on viikkojen laita:)

Masu pömpsähti ihan yhtäkkii esiin,ekat mammahousut otettu käyttöön.

Yhteistyössä