Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky

• Viestiketjun aloittaja aloittajaäiti
  • Ensimmäinen viesti
aloittajaäiti
Itse olen myös usein aika tarkka sopiiko lapsen vaatteet väriltään ja tyyliltään mihinkin ja vaatteiden on oltava just eikä melkein... Olen vaatefriikki ja kohdistan sen siis lapsenkin vaatteisiin :D
Mutta olisi hiukan eri asia jos haukuttais täällä noloiksi muita ihmisiä sen mukaan mitä tykkää lapselleen pukea. Noloa on jos laitat lapsen alasti syksyllä vaunuihin...kaikki muu menee ihan oman tavan mukaan.

Kaikki ei välitä väreistä lainkaan ja pukevat mitä kaapista löytyy. Eikai se huonommaksi äidiksi sentään tee!? :D
Ei se mun päivää pilaa jos toisten lapsilla on sininen paita ja keltaset housut :D Saati jaksaisin tehdä siitä alotusta "tänään näin vauvan jolle oli puettu väärät väriyhdistelmät!!! :O" ;)
En kai sanonut että tekis huonommaksi äidiksi? :O Meit o moneksi ja jotku käyttää libero-laukkua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22059838:
Mä olen ihan varma että mä löytäisin mielestäni kauniin laukun Italiastakin halvalla :D
no hyvà niin. itse lòydàn kyllà italiasta kivannàkòisià laukkuja aika edullisestikin vaikkapa markkinoilta, mutta italailaista kivaa laukkua en 100 eurolla saa. ihan "normaalistakin" laukusta maksat 200-300 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;22059852:
Mutta tuskinpa sua haittaa jos jollain on se liberon laukku?

Itse asiassa tyttö 9 vee meni tänään öykylään ja otti sen lilan Liberon laukun mukaansa :D
Ei sit vähääkään. Ja tuolla jo aiemmin mietin et sehän olis kätevä nyt autoon matkoille, dvd:lle yms kamalle.
Missähän se mahtaa nykyään pitää majaa?

HyiHyiHYiHYi!!!!!
Ne on kyl ihan JÄRKYTTÄVIÄ! En itse vois ikinä käyttää sitä... Teki mieli lisätä tohon, et kai jotkut sit kuitenkin voi, mut en mä voi sanoa edes niin! En mä voi tajuta, miten kukaan voi! :D Ne on ihan kauheita! Okei... Joitain ei kai oikeasti haittaa... Mä en vaan vois ihan itteni takia käyttää sitä, kun ne vaan on niin hirveitä. Jos joku pakottais mua käyttää sitä, ni kuolisin häpeästä. Ei millään pahalla niiden käyttäjille... Kai kaikilla on syynsä, mutta mä en vaan voi. En voi edes katsoa sitä.

aloittajaäiti
Jänskää miten vääristellään toisten kirjotuksia. Mulle ihan sama vaikka monet laukkua käyttää, mutta mun mielestä se vaan järettömän ruma. Se oli se mun mielipide jota ei ois saanu sanoo ääneen.

Ne on kyl ihan JÄRKYTTÄVIÄ! En itse vois ikinä käyttää sitä... Teki mieli lisätä tohon, et kai jotkut sit kuitenkin voi, mut en mä voi sanoa edes niin! En mä voi tajuta, miten kukaan voi! :D Ne on ihan kauheita! Okei... Joitain ei kai oikeasti haittaa... Mä en vaan vois ihan itteni takia käyttää sitä, kun ne vaan on niin hirveitä. Jos joku pakottais mua käyttää sitä, ni kuolisin häpeästä. Ei millään pahalla niiden käyttäjille... Kai kaikilla on syynsä, mutta mä en vaan voi. En voi edes katsoa sitä.
Ai se olet sinä joka luikit joka porttikongista ja vilkuilet hätääntyneen oloisena ympärilles....
Nyt mä tiedän, sä koetat vältellä liberolaukkuja:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059906:
Jänskää miten vääristellään toisten kirjotuksia. Mulle ihan sama vaikka monet laukkua käyttää, mutta mun mielestä se vaan järettömän ruma. Se oli se mun mielipide jota ei ois saanu sanoo ääneen.
Kyllä saa. Mutta sä kysyit miten joku kehtaa sitä käyttää ja että järkytyit kun näit sellaisen häissäkin.

Verta kaivat nenästäs tällä, se on varma:vampire:

tittidii
Meillä molemmilla lapsilla on ne käytössä. Molempien laukuissa lukee vielä isolla oma nimi etupuolella ettei mee sekaisin.. Käy vielä niin hyvin matkarattaiden väreihin. Onhan se näky kun kerhoonkin mennään kun on omalaukku ja kaks liberolaukkua kaulassa.. :D noh mutta elämä on.. on mulla sellainen musta hoitolaukku.. mut ei siihen oikein mahdu mitään.. vaatteet joutuu siitä purkamaan jos sivutaskuista jotain haluaa.. :/

hyhyh
Se on just sopivan kokoinen.Mahtuu vaippa, tuttipullo, pyyhe ja ruokapurkki.
Ja noihin emmaljungan scootereihin ei paljon ismpaa hoitolaukkua sinne tavaratilaan mahdu.
Ja siihen ohajustankoon ei saa mitään laittaa.
Eli KEHTAAN.

...
Ei ole, pikkuinen, mikään mielipide tämä: "Miten joku voi käyttää...jne."
Se on mielipide, että laukku on sinusta ruma.
Se ei ole lapsellista. Edellinen on. Jos ei ikäsi ole 20 ja risat, niin henkinen ikäsi on.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059906:

vieras huvittuneena
Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059786:
Sinäkö sait kohtauksen? :O
Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky
Kehtaatko sinä käyttää? Kyseessä siis se karsee laukku jonka saa synnytysosastolta.

Ei mitään pahaa muuta kuin että se on JÄRKYTTÄVÄ!! Ite en kyllä kehtais... ja sitä paitsi semmonenhan on kaikilla

Mama the strange
Hyvin kehtasin, sitä violettia versiota käyttää. Joskin oli hiukan liian pieni.
Mutta mun persoonallisuus ja yksilöllisyys onkin muissa asioissa kuin lapsen hoitolaukussa.

fossiiliäiti
Laukku on napakka, näppärän kokoinen ja ennen kaikkea käytännöllinen monissa tilanteissa. Eipä ole tullut mieleenkään etten kehtaisi käyttää. :) Lapset puetaan meillä nätisti ja käytännöllisesti, samoin oma ulkonäkö on huolliteltu, eikä mulla itsetunto todellakaan ole ilmaislaukusta kiinni. Ehkä se johtuu siitä, että on vakavarainen, vakaa ja itsensä kanssa sinut oleva fossiiliäiti. ;D

Yhteistyössä