Miten jotku kehtaa käyttää sitä vihreää Libero-laukkua vauvan hoitolaukkuna :D Häissäkin näin yhdellä sen, voi järkky

• Viestiketjun aloittaja aloittajaäiti
  • Ensimmäinen viesti
miw
Mä en taas voisi kuvitellakaan ottavani pakkausta. Niitä samoja vaatteitahan on kaikilla ja ne on ihan järkkyjä. Eräs äiti toi talvivauvansa häihin äitiyspakkauksen toppapuvussa ja mä mietin vaan, että kuinka se kehtaa...
Ohi aiheesta menee, mutta minä en ottanut yhdellekään pakkausta sen takia, että sen mukana olisi tulle meille paljon tarpeetonta tavaraa kuten makuupussi, peite ja ne toppavaatteet.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22059724]Jaa pitää olla kypsä, että tohtii mennä lammasmaisesti muiden mukana? Mistä lähtien se, että tavoittelee vähän yksilöllisyyttä on ollut keskenkasvuisuutta?[/QUOTE]

Kampaaja naurahti aikoinaan, että nuoret morsiamet halusivat usein sellaisen kampauksen, että kellään muulla ei sellaista ole koskaan-ikinä-milloinkaan ollut... ainutlaatuista sen olla pitää =)

Jonkinlaista keskenkasvuisuutta on saada kohtaus esim. samanlaisesta hoitolaukusta :D

aloittajaäiti
Siitä asti kun sitä yksilöllisyyttä haetaan väen väkisin HOITOLAUKUSTA. Mitä sen on väliä, millasessa laukussa kannat vauvallesi varavaippaa jos se sattuu paskomaan kesken kyläilyn? Oikeesti. Ei siinä ole yksilöllisyydestä kyse vaan jostain muusta... Vaikka brassailun halusta, arvovääristymästä, tai peräti silkasta tyhmyydestä.
siis ihan samahan se mulle on missä kuki vaippasa kantaa mutta joka tapauksessa ne laukut on JÄRKKYJÄ, mun mielestä.

aloittajaäiti
[QUOTE="vieras";22059776]Kampaaja naurahti aikoinaan, että nuoret morsiamet halusivat usein sellaisen kampauksen, että kellään muulla ei sellaista ole koskaan-ikinä-milloinkaan ollut... ainutlaatuista sen olla pitää =)

Jonkinlaista keskenkasvuisuutta on saada kohtaus esim. samanlaisesta hoitolaukusta :D[/QUOTE]

Sinäkö sait kohtauksen? :O

"huoh"
Lapsellisuus veti just huippuunsa taas täällä.
Jos saa ilmaiseksi hoitolaukun, niin miksi ihmeessä
ostaisi sellaisen. Sa on HOITOLAUKKU -
Lastentarvike, herrajumala. Ei mikään asuste. :LOL:
Sinne mahtuu vaippoja ja tuttipullo. Ihan on näppärää.

Mikä siinä on noloa?
Ei me käytetä kun on liian pieni mutta jos olisi isompi niin miksipäs ei.
Onhan sitä nyt karseita vaunuja MUN mielestä ja karseita vaatteita ja karseita IHAN KAIKKEA enkä silti jaksa käyttää aikaani tuijottelemalla muiden vaatteita jotka ei ole mun makuun.
Jos itse tykkää niin siiten käyttää. Ilmasuusko siinä on se nolo juttu vai se ettei ole sinun makuusi?

tottakai jokaisella kunnollisella ja tyylitajuisella àidillà on erilaisia hoitolaukkuja, yksi hàihin, toinen rannalle, kolmas shoppailuun....
Mulla itseasiassa oli tirpan laukku katsottuna sopivaks tilaisuuteen :ashamed: Ei ne kaikki virallisia hoitolaukkuja ollu vaan mun omia isompia kasseja, mut vaihtelin sen mukaan et mihin oltiin menossa, ettei se "hoitolaukku" hypänny silmille totaalisen tilanteeseen sopimattomana

"ei ole totta"
Ajatteleeko joku tosiaan noin :eek: Itse olen laukkufriikki, joka haalii laukkuja mielellään esim. Italiasta, jossa laukut on todella kauniita (eikä edes hintavia ), mutta en kyllä käsitä, miksei joku ilmaislaukkukin kelpaisi!? Kesällä painelen mökkikunnassa Siwaankin KORIN kanssa, eikä tosiaan hävetä pätkääkään! HULLUKO olet ap :D

[QUOTE="ei ole totta";22059798]Ajatteleeko joku tosiaan noin :eek: Itse olen laukkufriikki, joka haalii laukkuja mielellään esim. Italiasta, jossa laukut on todella kauniita (eikä edes hintavia ), mutta en kyllä käsitä, miksei joku ilmaislaukkukin kelpaisi!? Kesällä painelen mökkikunnassa Siwaankin KORIN kanssa, eikä tosiaan hävetä pätkääkään! HULLUKO olet ap :D[/QUOTE]

tàà menee ihan aiheen ohi,mutta italian kauniit laukut ovat todellakin kalliita ;)

Mulla itseasiassa oli tirpan laukku katsottuna sopivaks tilaisuuteen :ashamed: Ei ne kaikki virallisia hoitolaukkuja ollu vaan mun omia isompia kasseja, mut vaihtelin sen mukaan et mihin oltiin menossa, ettei se "hoitolaukku" hypänny silmille totaalisen tilanteeseen sopimattomana
ei siinà mitààn pahaa olekaan, itsekin saattaisin tehdà niin. mutta ihmeellistà on ettà joku pàivittelee muiden laukkuja :)

En ole käyttänyt, mutta ei ole kehtaamisesta kiinni. Yksinkertaisesti normi olkalaukkuni on "joutunut" hoitolaukuksi, koska sinne saa mukavasti omiin taskuihinsa erilaiset tavarat (yhteen vaihtovaatteet, toiseen vaippatarpeet ja kolmanteen puklurätin ja pullon).

Itse olen myös usein aika tarkka sopiiko lapsen vaatteet väriltään ja tyyliltään mihinkin ja vaatteiden on oltava just eikä melkein... Olen vaatefriikki ja kohdistan sen siis lapsenkin vaatteisiin :D
Mutta olisi hiukan eri asia jos haukuttais täällä noloiksi muita ihmisiä sen mukaan mitä tykkää lapselleen pukea. Noloa on jos laitat lapsen alasti syksyllä vaunuihin...kaikki muu menee ihan oman tavan mukaan.

Kaikki ei välitä väreistä lainkaan ja pukevat mitä kaapista löytyy. Eikai se huonommaksi äidiksi sentään tee!? :D
Ei se mun päivää pilaa jos toisten lapsilla on sininen paita ja keltaset housut :D Saati jaksaisin tehdä siitä alotusta "tänään näin vauvan jolle oli puettu väärät väriyhdistelmät!!! :O" ;)

Mutta tuskinpa sua haittaa jos jollain on se liberon laukku?

Itse asiassa tyttö 9 vee meni tänään öykylään ja otti sen lilan Liberon laukun mukaansa :D

"shihtzu"
Olivat täällä kylässä ja tuo meidän poitsu on sellainen vauhtiveikko, että se tykkää välillä juosta tuossa ympyrää, etenkin jos yleisöä on tai sitten se kurvailee noilla potkutteluautoillaan ja kovaa kurvaileekin, tekee sujuvasti käsijarrukäännöksiä ja vauhtia riittää.
Kaveri katseli hetken ja totesi, että se juoksee aika kovaa, heidän poikansa kun ei oikeastaan juokse ollenkaan, se tallailee rauhallisesti ja katselee ympäristöä, tykkää piirtää ja puhuu kuin ruuneperi. Meidän poitsu taas ei puhu tai puhuu, mutta pääosin omaa kieltään, joitakin sanoja on alkanut tulemaan ja nekin välillä vähän niin ja näin, kaikki ei ymmärrä, mutta kaverin poitsu puhuu varsin virheettömästi, tulee r-, s- ja muutkin vaikeat kirjaimet sujuvasti ja 2 sanan lauseita ainakin puhuu jo. Kuulemma aamulla kun herää niin aloittaa sen puhumisen ja lopettaa kun illalla käy nukkumaan.

Todettiin taas, että kyllä voi lapset olla ihan erilaisia. Saa nähdä millaisia näistä seuraavista tulee, meillä kun on taas laskettuaika ihan lähekkäin, nyt on vaan 2 päivää eroa siinä.

ei siinà mitààn pahaa olekaan, itsekin saattaisin tehdà niin. mutta ihmeellistà on ettà joku pàivittelee muiden laukkuja :)
Se tässä vähän kyllä ihmetyttää. Mä olen tarkka omista vaatteistani, asusteista jne mut muiden vastaavia en tuppaa kauheesti kyttäämään. Jos joku kokee hyväks ottaa sen liberokassin häihin niin ei se mun silmilleni käy - onneks.

"shihtzu"
[QUOTE="shihtzu";22059853]Olivat täällä kylässä ja tuo meidän poitsu on sellainen vauhtiveikko, että se tykkää välillä juosta tuossa ympyrää, etenkin jos yleisöä on tai sitten se kurvailee noilla potkutteluautoillaan ja kovaa kurvaileekin, tekee sujuvasti käsijarrukäännöksiä ja vauhtia riittää.
Kaveri katseli hetken ja totesi, että se juoksee aika kovaa, heidän poikansa kun ei oikeastaan juokse ollenkaan, se tallailee rauhallisesti ja katselee ympäristöä, tykkää piirtää ja puhuu kuin ruuneperi. Meidän poitsu taas ei puhu tai puhuu, mutta pääosin omaa kieltään, joitakin sanoja on alkanut tulemaan ja nekin välillä vähän niin ja näin, kaikki ei ymmärrä, mutta kaverin poitsu puhuu varsin virheettömästi, tulee r-, s- ja muutkin vaikeat kirjaimet sujuvasti ja 2 sanan lauseita ainakin puhuu jo. Kuulemma aamulla kun herää niin aloittaa sen puhumisen ja lopettaa kun illalla käy nukkumaan.

Todettiin taas, että kyllä voi lapset olla ihan erilaisia. Saa nähdä millaisia näistä seuraavista tulee, meillä kun on taas laskettuaika ihan lähekkäin, nyt on vaan 2 päivää eroa siinä.[/QUOTE]

Tää nyt tuli ihan väärään paikkaan.

Yhteistyössä