4 haalaria lapsille

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
se joku
ai eikö vai mulla on 2lasta ja 2+2 eli 4haalaria pakko vaan olla tarhaan, huhhuh
Eikä ole. Kai sulla pesukone on? Mä ainakin nakkaan puvun koneeseeen jos se menee niin laikaiseksi ja kyllä kerkeää kuivaa seuraavaksi päiväksi. Ja ainakin meidän pk:ssa on muutamia varapukuja jos oman kultamussun haalari menee siihen kuntoon ettei sitä voi iltapäivällä käyttää.

Venakko Milanna
Eikä ole. Kai sulla pesukone on? Mä ainakin nakkaan puvun koneeseeen jos se menee niin laikaiseksi ja kyllä kerkeää kuivaa seuraavaksi päiväksi. Ja ainakin meidän pk:ssa on muutamia varapukuja jos oman kultamussun haalari menee siihen kuntoon ettei sitä voi iltapäivällä käyttää.
juu ja yrittäjänä kyllä kaikki ehti, mulle kyllä pieni summa heitä lisää 300 kun että pestää näitä kokoajan ja stressaata

Venakko Milanna
Mä en sit taida olla normaalin lapsen äiti kun mun mielestä meidän pojat tarvii enemmän kuin sen 3 haalaria/ulkoiluasua.
Likastuu päivässä tai kahdessa. Toinen varalla kun toinen pesussa ja sit jos tulee pissavahinkoa tai sattuu likastuu kolmaskin.
Ja kauppaan pitää olla erivaatteet. Mä en todellakaan itsekään mene pihavaatteilla kauppaan vaan vähän fiksumpaa on päällä joten miks mun lasten pitäisi tulla likaisissa/römyvaatteilla kauppaan. ??
samalainen mäkin, kauppaan eri vaatteet ja ravintolaan tai elokuvaan jos mennään, puhumattakaan teatteriin:)

miks noin vähän meni rahaa, mistä te oikein ostatte kaikki?:D
:D Se rahankäyttö on taitolaji 7 henkisessä perheessä.3 isommalle ei tarvitse nyt ostaa.He ovat 19v,17v ja 14v.Kahdelle nuoremmalle ostin.Nuo 2 haalaria ja yhdet toppahousut ovat huutiksesta ostettu käytettyinä, mutta ovat erittäin siistikuntoisia.Huonokuntoisia en vaivaudu ostamaan.Kengät ja takki ale myynnistä.Toppahousut normaali hinnalla.

Viimeksi muokattu:
Tosin mä en kaikkia niitä meidän lasten pukuja uutena osta.
Nyt sillä esikoisella tosin on 2 T2H:n uutena ostettua pukua, 1 kirppikseltä ostettu tuulipuku ja 1 huutiksesta ostettu.
Yhteensä näihin meni 170 e; t2H: puvut 135 e ja kirppikselle 6 e ja 29 huutonettipuku (mukana hanskat ja pipo). Nää on nyt syysvaatteita. Ja musta tuntuu että mä en noilla pärjää...

se joku
samalainen mäkin, kauppaan eri vaatteet ja ravintolaan tai elokuvaan jos mennään, puhumattakaan teatteriin:)
Eiku sä vaan ostat kaiken kiltisti uutena, etkä yhtään mieti mihin turhaan sitä rahaa tunget. Noista vaatteista osan olisi ihan hyvin voinut ostaa osan käytettynä.

Ei meillä mennä likaisissa vaatteissa kauppaan, mutta en käsitä miksi sitä varten pitäisi olla monensorttista vaatetta.

Venakko Milanna
Eiku sä vaan ostat kaiken kiltisti uutena, etkä yhtään mieti mihin turhaan sitä rahaa tunget. Noista vaatteista osan olisi ihan hyvin voinut ostaa osan käytettynä.

Ei meillä mennä likaisissa vaatteissa kauppaan, mutta en käsitä miksi sitä varten pitäisi olla monensorttista vaatetta.
Mä en osaa ostaa lapsille käytetty, koska en tiedä paljonko pissattu sinne ja niin edelleen, missä pestetty, missä pidetty, en jaksa maksaa kaytettystä, olen eri kuin joku muu, jotkut tykkää ostaa ja mä en vaan tykkää

se joku
Mä en osaa ostaa lapsille käytetty, koska en tiedä paljonko pissattu sinne ja niin edelleen, missä pestetty, missä pidetty, en jaksa maksaa kaytettystä, olen eri kuin joku muu, jotkut tykkää ostaa ja mä en vaan tykkää
No voi elämä. Saako ne kenties sieltä intialaisen hyppykupan? Salli mun nauraa. Jos mä ostan kirpparilta jotain mä yleensä pesen sen enne kuin otan käyttöön.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22036987]Niinhän sinä kirjoitit..
Tiedätkö muutkin ovat työssä käyviä äitejä TEKEMÄTTÄ siitä elämää isompaa ongelmaa.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi ja ajatella niinkuin ihmiset - olematta blondi teini[/QUOTE]

eikö se on mun asia

No voi elämä. Saako ne kenties sieltä intialaisen hyppykupan? Salli mun nauraa. Jos mä ostan kirpparilta jotain mä yleensä pesen sen enne kuin otan käyttöön.
Aivan....ainahan ne vaatteet pestään, kun ostetaan kirpparilta tai huutiksesta.Vaikka meidän lapsilla on ollut paljon käytettyjä vaatteita, niin monikaan ei sitä päällepäin uskois.Tykkään ostaa lapsille / nuorille siistejä ja kauniita vaatteita, mutta jos saan uudenveroisia edullisesti, niin toki käytän tilaisuuden hyväksi.Toki uusiakin ostetaan joko alesta tai sitten ihan normihinnalla

Vai olisiko syy kenties se ettet kehtaa ostaa?Ajatus käytetystä vaatteesta voi joistakin jostain kumman syystä tuntua nololle, hävettävälle asialle.Osaamisesta tuskin voi olla oikeasti kyse.

se joku
en voi mitään että mua yks ajatus jo ällöttää, niin kuin sanoin jo me kaikki ollaan erilaisia
Tiedäksä mikä mua ällöttää? Mua ällöttää se että julkisten tilojen vessoissa ihmiset jättävät paskaraitansa pönttöön tai jättävät lattialle tippuneet vessapaperit nostamatta kun pelkäävät saavansa sieltä lattialta tai wc-harjasta sen intialaisen hyppykupan. :X

Venakko Milanna
Vai olisiko syy kenties se ettet kehtaa ostaa?Ajatus käytetystä vaatteesta voi joistakin jostain kumman syystä tuntua nololle, hävettävälle asialle.Osaamisesta tuskin voi olla oikeasti kyse.
ei ole todellakaan, koska muiden mielipiteet mua harvoin kinosta, uutta on aina uutta, mulle pahaa mieli tulee jos ostan lapsille käytetty ja itselle ei ikinä

"vieras"
[QUOTE="vieras";22036987]Niinhän sinä kirjoitit..
Tiedätkö muutkin ovat työssä käyviä äitejä TEKEMÄTTÄ siitä elämää isompaa ongelmaa.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi ja ajatella niinkuin ihmiset - olematta blondi teini[/QUOTE]

No eihän kirjottanu, opettele lukemaan!

Yhteistyössä