4 haalaria lapsille

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
muuten ihan kiva aloitus, mutta jos pitää ostaa 6 reppua,miksi ihmeessä jotain kalliita paul frank merkkireppuja???Järjetön hinta pelkistä repuista! huh miten hullua!

Ja mä luulin että mä olen hullu kun ostan lapselleni 3 tai 4 ulkoasua talveksi!:)
Niitä sentään käytetään eikä vaan seiso jossain päiväkodisssa.

Tsiisus mitä rahankäyttöä :D

Löysin miehen pojalle haalarin kirppikseltä 4,5euroa, on tosin puna-sininen, mutta kai se menee sinisten pipojen ja hanskojen kanssa vaikka onkin tyttöjen väri :)

Mä oon ihan hurahtanut kirppistelyyn!

Venakko Milanna
[QUOTE="jep";22035324]muuten ihan kiva aloitus, mutta jos pitää ostaa 6 reppua,miksi ihmeessä jotain kalliita paul frank merkkireppuja???Järjetön hinta pelkistä repuista! huh miten hullua!

Ja mä luulin että mä olen hullu kun ostan lapselleni 3 tai 4 ulkoasua talveksi!:)
Niitä sentään käytetään eikä vaan seiso jossain päiväkodisssa.[/QUOTE]

miks halpaa pitää ostaa? Jotain barbie tai bratz reppuja vai?

sori ohi aiheen
mikä se sun nettikauppa olikaan? :) Mä muistin et sulla oli jotain kivoja mekkoja... mä etin juhliin jotan sopivaa mut en löydä. Jos tiedät jotain muitakin hyviä verkkokauppoja niin linkki olisi kiva :)

Venakko Milanna
mikä se sun nettikauppa olikaan? :) Mä muistin et sulla oli jotain kivoja mekkoja... mä etin juhliin jotan sopivaa mut en löydä. Jos tiedät jotain muitakin hyviä verkkokauppoja niin linkki olisi kiva :)
hei:)

voi kun täällä ei saa mainosta siitä, muuten olisin kyllä sanonut, se on valitettavasti kieletty, eli oman firman mainostaminen, mä en pelkää edes siitä bannia, en vaan voi noin törkeästi rikota säännöt

ppprovo
[QUOTE="vieras";21980634]mä en oikein ymmärrä miks reppuja pitää olla noin monta?
Eikö sitä tavaraa voi vaihtaa siihen kassiin ?[/QUOTE]

Et tainnut ymmärtää että tämä oli provo. Ei kai kukaan ole noin tyhmä että tulee tänne valittamaan, että lasten talvivaatteisiin meni 3500 euroa, koska niillä joilla oikeesti menee lasten talvivaatteisiin tuon verran rahaa, eivät valita rahan kulumisesta, vaan heillä oikeesti on varaa törsätä.

Normaali lapsi EI tarvitse 4 haalaria. Useimmiten lapset pärjäävät yhdellä haalarilla ja yhdellä housutakki yhdistelmällä.

Viime talvena esikoinen pärjäsi pelkällä housutakki- yhdistelmällä. Ja kuopus haalarilla.
Mä en sit taida olla normaalin lapsen äiti kun mun mielestä meidän pojat tarvii enemmän kuin sen 3 haalaria/ulkoiluasua.
Likastuu päivässä tai kahdessa. Toinen varalla kun toinen pesussa ja sit jos tulee pissavahinkoa tai sattuu likastuu kolmaskin.
Ja kauppaan pitää olla erivaatteet. Mä en todellakaan itsekään mene pihavaatteilla kauppaan vaan vähän fiksumpaa on päällä joten miks mun lasten pitäisi tulla likaisissa/römyvaatteilla kauppaan. ??

Yhteistyössä