jos minulta kysyt niin en voi kun töitä teen , töissä siis olen=)Laita kuvia.
Yhtä "kiireistä" työpäivää täälläkinjos minulta kysyt niin en voi kun töitä teen , töissä siis olen=)
Mä en ekasta kerrasta saa näköjään linkkejä oikein,olen aika käsi näiden koneiden kaa....kun oon nyt pähkäilly kenkien väriä kun takki osanssi,housuja meillä sekä pinkit ja ruskeat,olis kiva että kengät menis molempien kanssa.
Täällä meillä ei ainakaan ole ollut mitään tarjouksia että sais sävyihin mätsäävät kengät.
Aijaa.com - 6676322.jpg
6 reppua? Eikö 4 olisi riittänyt? Päiväkotiin vaatteille ja tuo retki/jos menette jonnekkin reppu olisi ollut sama?no vielä ostin ne apina reput 6kpl, kun per kahdet menee päiväkotiin yks jos retkelle ja toisissa vaatteet ja per yks pari jos mennään jonnekin, tarkoitin paul frank, ne oli 39-49 ei pahaa mut silti mee
mielelläni olisin ostanut, mut kun ei ole mitään alennukssissa, vain benettonissa oli peruspaitoja jotka käy hyvin sinne päiväkotiin ja huonoja en halua lapsille ostaa, itselle voin mut ei lapsillemiks niitä alennusmyyntejä ei voi hyödyntää..? ei se ehkä ole just se tän kauden reimatec, mutta sama se, laadukas yhtälailla, vaan halvempi, ja jälleenmyyntiarvo yhtä hyvä. Mut niinhän se sanonta on, ettei se oo pöljä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Mutta miksi ihmeessä sinne päiväkotiin pitää viedä 4 reppua? Jos menevät retkelle niin eiköhän ne retkireput pakata kotona eikä siellä päiväkodissa.2kotona jää ja 4päiväkotiin yhdessä/kahdessa vaatteet, eikä niiden kaa mitään tapahtu, voi myöhemminkin käyttää, kotonakin pitää olla reppuja, tai on heillä laukkuja ja reppuja, mut ne jo menee kirputorille
mä en kans tajua miksi 4reppua tarhaan,eikö yksi reppu riitä lapselle?2kotona jää ja 4päiväkotiin yhdessä/kahdessa vaatteet, eikä niiden kaa mitään tapahtu, voi myöhemminkin käyttää, kotonakin pitää olla reppuja, tai on heillä laukkuja ja reppuja, mut ne jo menee kirputorille
eihän sinne ole tarkotus viädä koko vaatekaappia vain vaihtovaatteet mitkä yleensä laitetaan lokerikoon,eihän tarhoissa voi olla lapsille kaappeja erikseen :Ono kun mä sanoin että yhdessä repussa kaikki t-paidat, vaatteet, alushousut, ei siellä ole kappeja mihin sen voi pistää oikein kunnolla