Niin sillä vaan, että näillähän täällä saa toiset takajaloilleen eli kun haalarien yms. muiden hinnoista alkaa kertomaan.millä tavalla, mä en nyt kyllä ymmärrä yhtään, kerro tyhmälle sitten
emme ole yhtään rikkaitaPeesi.
nim. ihan mykkänä ihailusta ja kateudesta.
heimikä se sun nettikauppa olikaan? Mä muistin et sulla oli jotain kivoja mekkoja... mä etin juhliin jotan sopivaa mut en löydä. Jos tiedät jotain muitakin hyviä verkkokauppoja niin linkki olisi kiva
et sitten taaskaan ymmärrä...emme ole yhtään rikkaita
en todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja ärsy;22036265:et sitten taaskaan ymmärrä...
No saatko sä edes sanoa jonkun hakusanan minkä mä voisin laittaa googleen et se löytyisi B) Ei se ole mainostamistahei
voi kun täällä ei saa mainosta siitä, muuten olisin kyllä sanonut, se on valitettavasti kieletty, eli oman firman mainostaminen, mä en pelkää edes siitä bannia, en vaan voi noin törkeästi rikota säännöt
on sekin en vaan oikeasti voi millään siitä tehdäNo saatko sä edes sanoa jonkun hakusanan minkä mä voisin laittaa googleen et se löytyisi B) Ei se ole mainostamista
Pakko mitä???????Onks Savanna ihan pakko????
no ette varmaan kun syydät rahaa turhuuksiin.emme ole yhtään rikkaita
turhuksiin ja onko ne sitten ne lastenhaalarit vai?no ette varmaan kun syydät rahaa turhuuksiin.
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
???Onks Savanna ihan pakko????
Normaali lapsi EI tarvitse 4 haalaria. Useimmiten lapset pärjäävät yhdellä haalarilla ja yhdellä housutakki yhdistelmällä.turhuksiin ja onko ne sitten ne lastenhaalarit vai?
Jos kaipaat helppoa ostamista, käy Brandos.fi sivuilla. Todella kivoja kenkiä niin lapsille kuin muille. Hyvät merkit ja sit se helppous. Osta, pidä tai vaihda/palauta. Ei tartte lähteä kotoa mihinkään...Yhtä "kiireistä" työpäivää täälläkin
Mutta kenkä vinkkejä ottaisin vastaan.
Mä en sit taida olla normaalin lapsen äiti kun mun mielestä meidän pojat tarvii enemmän kuin sen 3 haalaria/ulkoiluasua.Normaali lapsi EI tarvitse 4 haalaria. Useimmiten lapset pärjäävät yhdellä haalarilla ja yhdellä housutakki yhdistelmällä.
Viime talvena esikoinen pärjäsi pelkällä housutakki- yhdistelmällä. Ja kuopus haalarilla.