kl
Allerginen refluksi helpottaa myös pystyasentoon nostettaessa. Siihen on apteekissa reseptivapaata lääkettä Gaviscon. Ja ruokavalio auttaa sitten pitemmän päälle
Joo, mä pyydän lääkärin tekee meille lähetteen korvalääkärille. Vai saako sinne ihan ite hoidettua ajan ilman lähetteitä? (mä oon vähän tyhmä näissä, eka lapsi, eikä ite oo koskaan tarvinnut tollasia)Varaa oikein korvalääkärille aika. Meillä on monta kertaa tk-lääkäri väittäny että korvat on terveet ja korvalääkäri on sitten löytäny kuitenkin tulehduksen. Niillä pienillä korvalampuilla on vaikee nähdä kunnolla.
Oletteko siirtyneet tavallisiin maitotuotteisiin nyt kun tuli 1 v. täyteeen? Koitappa ottaa takasin korvikkeelle tai hae apteekista allergisten korviketta Esim. Althera). Ja jos muutenkin olette siirtyneet tavallisiin ruokiin, kannattaa otta vähän takapakkaia niissäkin. Vatsavaivat voivat ilmetä nukahtamisvaikeuksina.
Joku on vialla, kunhan löydät mikä. Usko pois ei se laps huvikseen itke.
Niin, no se tässä ihmetyttääkin, että miksi sitten nukkuu hyvin aamuun asti, kunhan saa nukahdettua.Enpä ole koskaan kuullut maha/korva ym. vaivoista niin että nukkuisi koko yön hyvin mutta ilmenisi vain nukahtamisessa. Paaljon todennäköisempää että ilmenee muutenkin ja että nukahtamisvaikeudet johtuu siitä ettei malta vaan vanhemman kanssa rauhoittua.
Voi kun auttaisikinItse olen nukuttanut viereeni pimeässä ja hiljaisuudessa. Hyvin on toiminut kun tyttö tietää jo pimeään huoneeseen mennessä että pääsee nukkumaan. Siitä on tullut rutiini. Ehkä se auttaisi teitäkin?
Joo, meillä on AIVAN sama juttu, ihan täsmälleen!Alkuperäinen kirjoittaja kokeile vaan sitä unikoulua;22033553:Meilläkin huutaa vanhemman kanssa 1-3 tuntia aina. Yksin jätettynä pisimmillään 5 minuuttia, yleensä puoli.
Refluksi mullakin tuli mieleen, meillä oli nukkumaanmenot yhtä huutoa, välillä 02 asti. Itki kai kun toista sattui eikä ensin tiedetty mikä ihme on..Allerginen refluksi helpottaa myös pystyasentoon nostettaessa. Siihen on apteekissa reseptivapaata lääkettä Gaviscon. Ja ruokavalio auttaa sitten pitemmän päälle