Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"miuu"
miksei scarlett saisi kommentoida jokaista ketjua, jonka savanna aloittaa? teethän itsekin niin..? ja minäkin olin siellä lelu-ketjussa. eikö olekin pienet piirit?

Tiineli, ethän kiusaa scarlettia nytten?

Eikun jatkaa vaan.
Mun mieskin lukee tätä ja on ihan pöyristynyt Savannan kohtelusta. Sanoo että millaiset aviomiehet näillä huorittelijoilla mahtaa olla....
Näytä mulle missä mä olen Savannaa huoritellut!!!!! Sellaasta kohtaa et kyllä löydä!!!

Onko sitten mun ja muitten haukkuminen jotenkin oikeutetumpaa kuin Savannan? Onko ihan ok haukkua kerta toisensa jälkeen mun ulkonäköä. Ivata, että ei ihmekään kun sulla ei ole miestä, kuka tuollaasen huolii. Arvostella mun vanhemmuutta. Soittaa suutaan ettei musta ole hoitotyöhön.

Häh? Onko ok nuo sun mielestä???

On se saatanan kumma on ei saa tässä ketjussa kertoa sitä, että ei usko missään työpaikalla ryyppäämisen olevan lain mukaan sallittua.

Arvon perseennuolija tiinelli ottaa nyt silmät käteen ja kattoo vähän tarkemmin montako viestä olen tässä saatanan naurettavaan ketjuun kirjoottanu. Älä syytä mua sellaasesta mitä mä en ole tehnyt.

"vieras"
[QUOTE="miuu";22025210]miksei scarlett saisi kommentoida jokaista ketjua, jonka savanna aloittaa? teethän itsekin niin..? ja minäkin olin siellä lelu-ketjussa. eikö olekin pienet piirit?

Tiineli, ethän kiusaa scarlettia nytten?[/QUOTE]

:D:D:D

[QUOTE="miuu";22025210]miksei scarlett saisi kommentoida jokaista ketjua, jonka savanna aloittaa? teethän itsekin niin..? ja minäkin olin siellä lelu-ketjussa. eikö olekin pienet piirit?

Tiineli, ethän kiusaa scarlettia nytten?[/QUOTE]

Mä en ole edes montaa kommenttia tähän ketjuun kirjoottanu ja heti tuo tiinelli hyökkäs kimppuun. En ole Savannaa haukkunut, mutta siihen se nyt yritetään kääntää.

No ei ole mutta hänellä tuntuu olevan tarve kommentoida jokaiseen ketjuun minkä Savanna kirjoittaa.
Ja en todellakaan tunne henkilöä vaikkakin taitaa täältä pohjanmaan suunnalta olla....
Täällä kun ne piirit on pienet.
No EN todellakaan kommentoi jokaaseen Savannan ketjuun. Älä suolla tuollaasta valhetta musta joten voitko mitenkään lopettaa.

Ja mitä vattua mun asuinpaikka liittyy peen vertaa tähän koko keskusteluun?

"vieras"
No EN todellakaan kommentoi jokaaseen Savannan ketjuun. Älä suolla tuollaasta valhetta musta joten voitko mitenkään lopettaa.

älä scarlett provosoidu nyt. tyhjää huutelee nyt ja yrittää ilmeisesti saada sut nyt kimpaantumaan ja sitäkautta banniin.

poistutaan me tästä ketjusta kun tähän ei saa kirjottaa muut kun sellaset jotka pitää työpaikalla ryyppäämistä hyväksyttävänä asiana (ja sitä ryyppäämistähän ei saa ihmetellä eikä sen lainmukasuutta saa kyseenalaistaa koska heti jos sen teet niin oot kiusaaja ja uhkailija ja menossa raastupaan) ja kun asia on jopa jostain puhelinlakimieheltä oikein tarkistettukin että näin saa tehdä kun olet strippari. harmi vaan että kun nää puhelinlakimiehet harvoin on niitä jotka on tällasiin asioihin erikoistuneita ;)

Olenko missään vaiheessa väittänyt että sinä olisit huoritellut?
Mutta kommentointi senkun jatkuu ja jatkuu...

Esimerkiksi Savannan alkoholinkäytöstä töissä, se ei kuulu teille.
Miksette vaan lue mitä hän itse kirjoittaa ja jätä asiaa sikseen?
Varmasti sinuakin ja muitakin täällä haukuttu mutta älkää kukaan selittäkö ettäkö olisitte saaneet näin paljon kuraa kuten Savanna. Ja millä lailla olen sinua haukkunut tai alentanut?
Sinä, aikuinen ihminen sanoit mua juurikin perseennuolijaksi.

Varmasti sinuakin ja muitakin täällä haukuttu mutta älkää kukaan selittäkö ettäkö olisitte saaneet näin paljon kuraa kuten Savanna. Ja millä lailla olen sinua haukkunut tai alentanut?
Kattos niin mettä vastaa kuin sinne huudetaan. Sä taisit mun ekan viestin jälkeen jo soittaa mulle suuta. Mieti sitten mikä sun kommentoinnissa tähän ketjuun mättää. Et kestä sitä, että jotkut on eri mieltä kuin sun idoli.

"vieras"

ei kuulukkaan. mutta onko järkeä vuodattaa koko elämä tänne? ihan yksityiskohtia myöden? jos mä nyt haluaisin, niin mä saisin savannan hänen kirjotuksiensa (ja nyt viittaan siis kaikkiin mitä hän on palstauransa kanssa kirjottanu) perusteella melkoseen kuseen, mutta kun en halua. ja eikö joku ollu soittanu pari vuotta sitten hänen silloselle työnantajalleen jostain mitä savanna selitti täällä? eiks vois ihan oikeesti tajuta että jotain voi jättää kertomatta? anonyyminä asia erikseen, voi vaikka vuodattaa oman elämäntarinansa, mutta ei niin että jokainen tietää kuka tää kyseinen henkilö on, tietää miehensä nimen, asuinpaikan jne.

eikö se susta ole yhtään karmivaa että joku uskaltaa kertoa itsestään aivan kaiken? ja sen jälkeen itkee poliisia apuun kun joku tunnistaa? eikö savannalla ole tässä asiassa sun mielestä mitään vastuuta itse vai sälytetäänkö kaikki vastuu meidän muiden keskustelijoiden harteille?

"vieras"
Mä nyt vielä kertaalleen kerron saman asian. Suurin osa rockbändeistä on päissään lavalla, eli työssä esiintyjänä, kuten stripparikin. Viihdytystapa on hiukan eri, mutta periaate täysin sama. Jos esiintyminen kännissä olisi laitonta, niin ei tarvitsisi haaveilla livekeikoista. Tauskikin olisi viettänyt yönsä putkassa, eikä takahuoneessa.. tosin keikka jäi väliin.

Tauski sammui - keikka jäi väliin | Viihde | Iltalehti.fi
ja säkään et tajua. kyse on siitä että jos oot työsuhteessa siihen paikkaan missä viinaa myydään niin on rikos olla työpaikalla kännissä. siis huom. työsuhteessa! mitä artistit ja stripparit harvoin on. molemmat kulkee oman firman kautta töissä. eli eri asia.

sitten on vielä sekin juttu että miten toi kännissä keikalla oleminen (olit sitten esiintyvä artisti tai strippari) vaikuttaa kyseisen juottolan anniskelulupiin. se on sitten taas ihan eri asia, asia johon en oo vielä saanu selvyyttä mutta joka kyllä selviää vielä.

"vieras"
Mä nyt vielä kertaalleen kerron saman asian. Suurin osa rockbändeistä on päissään lavalla, eli työssä esiintyjänä, kuten stripparikin. Viihdytystapa on hiukan eri, mutta periaate täysin sama. Jos esiintyminen kännissä olisi laitonta, niin ei tarvitsisi haaveilla livekeikoista. Tauskikin olisi viettänyt yönsä putkassa, eikä takahuoneessa.. tosin keikka jäi väliin.

Tauski sammui - keikka jäi väliin | Viihde | Iltalehti.fi
Samoin monet teatterinäyttelijät juovat ennen esitystä. On tullut nähtyä.

Lis
[QUOTE="vieras";22025388]ja säkään et tajua. kyse on siitä että jos oot työsuhteessa siihen paikkaan missä viinaa myydään niin on rikos olla työpaikalla kännissä. siis huom. työsuhteessa! mitä artistit ja stripparit harvoin on. molemmat kulkee oman firman kautta töissä. eli eri asia.

sitten on vielä sekin juttu että miten toi kännissä keikalla oleminen (olit sitten esiintyvä artisti tai strippari) vaikuttaa kyseisen juottolan anniskelulupiin. se on sitten taas ihan eri asia, asia johon en oo vielä saanu selvyyttä mutta joka kyllä selviää vielä.[/QUOTE]

Stripparithan esiintyvät yleisesti useissa paikoissa joten eivät ole varsinaisessa työsuhteessa esiintymispaikkaansa vaan agenttiinsa.

[QUOTE="vieras";22025358]ei kuulukkaan. mutta onko järkeä vuodattaa koko elämä tänne? ihan yksityiskohtia myöden? jos mä nyt haluaisin, niin mä saisin savannan hänen kirjotuksiensa (ja nyt viittaan siis kaikkiin mitä hän on palstauransa kanssa kirjottanu) perusteella melkoseen kuseen, mutta kun en halua. ja eikö joku ollu soittanu pari vuotta sitten hänen silloselle työnantajalleen jostain mitä savanna selitti täällä? eiks vois ihan oikeesti tajuta että jotain voi jättää kertomatta? anonyyminä asia erikseen, voi vaikka vuodattaa oman elämäntarinansa, mutta ei niin että jokainen tietää kuka tää kyseinen henkilö on, tietää miehensä nimen, asuinpaikan jne.

eikö se susta ole yhtään karmivaa että joku uskaltaa kertoa itsestään aivan kaiken? ja sen jälkeen itkee poliisia apuun kun joku tunnistaa? eikö savannalla ole tässä asiassa sun mielestä mitään vastuuta itse vai sälytetäänkö kaikki vastuu meidän muiden keskustelijoiden harteille?[/QUOTE]

Vaikka sä saisitkin hänet kuseen, mitä sillä voittaisit? Olisko sun elämä parempaa?
Ja mitä se nyt ketään haittaa vaikka hän kertoisi täällä ihan kaiken itsestään?
Se on muiden kirjoittajien vastuulla että kommentoidaan kuten aikuiset ihmiset, asiallisesti. Mutta aika usein Savannaa aletaan haukkumaan.

"vieras"
Mitenkäs kun meidän suuressa kansainvälisessä firmassa lounaiden ja kokousten yhteydessä monesti tarjoillaan viiniä, shampanjaa jne? Kyllä vaan työpaikoilla juodaan.
mutta se on laitonta suomen lakien mukaan silti vaikka sitä tehtäisiinkin :D

kun kyse on työntekijöiden turvallisuudesta ja siitä että mitkään työpaikkojen vakuutukset eivät kata vahinkoja jotka johtuvat työntekijän (tai vaikka pomonkin) juopuneisuudesta.

ja huom nyt taas, mä puhun siis ihan normifirmasta tässä nyt (niinku oletin että säkin puhut), en mistään clubeista tai ravintoloista.

yleensähän noissa tilanteissa kun on kokouksia tai lounaita joilla tarjoillaan alkoholia, se työpäivä päättyy siihen kokoukseen tai lounaaseen. eli harvoin kukaan kännissä takasin toimistolle menee. (ja joo, mä olen myös suuressa kansainvälisessä yrityksessä töissä joten kokemusta on)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä