[QUOTE="vieras";22025358]ei kuulukkaan. mutta onko järkeä vuodattaa koko elämä tänne? ihan yksityiskohtia myöden? jos mä nyt haluaisin, niin mä saisin savannan hänen kirjotuksiensa (ja nyt viittaan siis kaikkiin mitä hän on palstauransa kanssa kirjottanu) perusteella melkoseen kuseen, mutta kun en halua. ja eikö joku ollu soittanu pari vuotta sitten hänen silloselle työnantajalleen jostain mitä savanna selitti täällä? eiks vois ihan oikeesti tajuta että jotain voi jättää kertomatta? anonyyminä asia erikseen, voi vaikka vuodattaa oman elämäntarinansa, mutta ei niin että jokainen tietää kuka tää kyseinen henkilö on, tietää miehensä nimen, asuinpaikan jne.
eikö se susta ole yhtään karmivaa että joku uskaltaa kertoa itsestään aivan kaiken? ja sen jälkeen itkee poliisia apuun kun joku tunnistaa? eikö savannalla ole tässä asiassa sun mielestä mitään vastuuta itse vai sälytetäänkö kaikki vastuu meidän muiden keskustelijoiden harteille?[/QUOTE]
Vaikka sä saisitkin hänet kuseen, mitä sillä voittaisit? Olisko sun elämä parempaa?
Ja mitä se nyt ketään haittaa vaikka hän kertoisi täällä ihan kaiken itsestään?
Se on muiden kirjoittajien vastuulla että kommentoidaan kuten aikuiset ihmiset, asiallisesti. Mutta aika usein Savannaa aletaan haukkumaan.