"vieras"
pitäisköhän sun nyt rauhottua?Mitä sä kokoajan uhkailet, mä en edes tiedä mitä paska sä puhut siellä, soita vaikka prkle ja kysyy miten stripparit tekee rahaa, se kuulu työ kuvioihin vaan, mikä helvetti mun pomo, mä olen ympäri suomi töissä ja ympäri suomia samat säännöt, miks mun pitää soita jos mä sen lakin tiedän, mä en nyt usko sulle yhtään, koska en tiedä mitä oot puhunut niin ja varmasti ne noin sanoivat. Kerro mulle miks sitten kaikki strippibaarit ei laitettaan kiinni?Siellä poliisi joka viikko näkee miten tytöt istuu shampanja pullojen kanssa, älä mä sano mulle uhkailee, koska ei mulle tuu mitään mut sulle kyllä
kun mä en edelleenkään uhkaile sua millään lailla, ymmärrätkö? millä kielellä mun pitäis sulle selittää tää asia? ja mä en puhu mitään paskaa. mä soitin työsuojelupiiriin ja kysyin että onko lainmukaista että strippiclubissa stripparit juo viinaa ja saa siitä viinasta mitä juovat, provikat (eli osan palkastaan). koska just näinhän sä sanoit. sä sanoit että strippareiden kuuluu juoda koska niistä juomista tulee provikat. ja mitä todisteita sulla oli aiheesta meille näyttää? wikipedian linkki jossa ei puhuta mitään kyseisestä käytännöstä!
ja edelleen: mulle ei tule näistä mun kirjotuksista mitään ongelmia. ja sen sä tiedätkin jo. sun ei tartte uskoa mua mitenkään, mutta sä voit ottaa selvää ihan itse lääninhallituksen alkoholitarkastajilta tästä asiasta, sähän se siellä keikkoja teet en mä.
jos sä ymmärrät juomarahan (eli tipin) niin että sun täytyy juoda viinaa että sä saat tippejä niin sä oot ymmärtäny koko homman väärin. ota savanna ihmeessä nyt selvää näistä asioista että mikä on sun vastuu yrittäjänä tommosessa paikassa, ihan jo senkin vuoksi ettei sulle tule mitään sanktioita asiasta. tiedät sitten seuraavassa paikassa sanoa että sun ei tartte juoda koska sä saat tipit muutenkin.
kyllä niitä anniskelulupia on peruttu aika monia tänäkin kesänä Pääkaupunkiseudulla peruttu 15 anniskelulupaa | Helsinki | yle.fi <= tossa nyt YKS esimerkki. mutta toihan ei siis liity sun yritykseen mitenkään, vaan niihin yrityksiin jotka sut yksityisyrittäjänä keikoille palkkaa.