Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Mitä sä kokoajan uhkailet, mä en edes tiedä mitä paska sä puhut siellä, soita vaikka prkle ja kysyy miten stripparit tekee rahaa, se kuulu työ kuvioihin vaan, mikä helvetti mun pomo, mä olen ympäri suomi töissä ja ympäri suomia samat säännöt, miks mun pitää soita jos mä sen lakin tiedän, mä en nyt usko sulle yhtään, koska en tiedä mitä oot puhunut niin ja varmasti ne noin sanoivat. Kerro mulle miks sitten kaikki strippibaarit ei laitettaan kiinni?Siellä poliisi joka viikko näkee miten tytöt istuu shampanja pullojen kanssa, älä mä sano mulle uhkailee, koska ei mulle tuu mitään mut sulle kyllä
pitäisköhän sun nyt rauhottua?

kun mä en edelleenkään uhkaile sua millään lailla, ymmärrätkö? millä kielellä mun pitäis sulle selittää tää asia? ja mä en puhu mitään paskaa. mä soitin työsuojelupiiriin ja kysyin että onko lainmukaista että strippiclubissa stripparit juo viinaa ja saa siitä viinasta mitä juovat, provikat (eli osan palkastaan). koska just näinhän sä sanoit. sä sanoit että strippareiden kuuluu juoda koska niistä juomista tulee provikat. ja mitä todisteita sulla oli aiheesta meille näyttää? wikipedian linkki jossa ei puhuta mitään kyseisestä käytännöstä!

ja edelleen: mulle ei tule näistä mun kirjotuksista mitään ongelmia. ja sen sä tiedätkin jo. sun ei tartte uskoa mua mitenkään, mutta sä voit ottaa selvää ihan itse lääninhallituksen alkoholitarkastajilta tästä asiasta, sähän se siellä keikkoja teet en mä.

jos sä ymmärrät juomarahan (eli tipin) niin että sun täytyy juoda viinaa että sä saat tippejä niin sä oot ymmärtäny koko homman väärin. ota savanna ihmeessä nyt selvää näistä asioista että mikä on sun vastuu yrittäjänä tommosessa paikassa, ihan jo senkin vuoksi ettei sulle tule mitään sanktioita asiasta. tiedät sitten seuraavassa paikassa sanoa että sun ei tartte juoda koska sä saat tipit muutenkin.

kyllä niitä anniskelulupia on peruttu aika monia tänäkin kesänä Pääkaupunkiseudulla peruttu 15 anniskelulupaa | Helsinki | yle.fi <= tossa nyt YKS esimerkki. mutta toihan ei siis liity sun yritykseen mitenkään, vaan niihin yrityksiin jotka sut yksityisyrittäjänä keikoille palkkaa.

"vieras"
Tanssiesityksistä keräämiensä tippien lisäksi tanssijat tienaavat houkuttelemalla asiakkaita ostamaan heille kiskurihintaisia juomia. Mitä kalliimpi juoma, sitä pitempään he pysyvät asiakkaan pöydässä.

Halvimmat niin kutsutut lady drinkit maksavat yleensä 20 euroa, mutta yllättävän monissa pöydissä näkyy 150 euron kuohuviinipulloja. Stripparit yrittävät houkutella asiakkaita ostamaan myös privaattiesityksen takahuoneesta. Niiden hinnat vaihtelevat 40 eurosta yli sataan.

Takahuoneessa alastomaksi riisuuntunut nainen voi pyytää 15 euron "tippiä" siitä, että asiakas saa koskettaa hänen rintojaan. Toinen pyytää 30 euroa sylitanssista. Seksiä striptease-paikoissa ei ole juuri tarjolla, näin vakuuttavat niin useat asiakkaat, tanssijat kuin ravintoloitsijat.

"Siitä lähtisi juttu kiertämään nopeasti ja tulisi lappu luukulle. Jos tyttö alkaa privassa tehdä sellaista, hänet potkitaan saman tien pois", erään strippibaarin omistaja kertoo.

Strippareiden ja ravintoloiden välinen tulonjako noudattelee yleensä paikasta riippumatta samaa kaavaa. Tanssijat saavat pitää tippinsä kokonaan itse mukaan lukien ne "tipit", jotka he saavat takahuoneessa. Lisäksi he saavat yleensä osuuden asiakkaiden tarjoamista juomista ja pääsymaksuista privaattihuoneeseen.

vielä teille
ja se toinen laittamasi tekstinpätkä

Ei tanssimisessa mitään hävettävää oo. Itse alotin yli 2 vuotta sitten. Alkuun tietenkin jännitti sitä, kuka tietää ja entä jos joku tuttu tulee paikalle. Eipä mua enään oo kiinnostanu. Alalla on omat varjopuolensa. Heti alkuun kiinnitä huomiota juomiseesi. Tanssijathan saavat provikat myymistään juomista. Joten niitä tulee helposti kumottua kurkkuun. Jos jaksaa tehdä töitä selvinpäin ja pitää katseensa vain rahassa, sitä myös tekee. Kovin helposti touhu menee vain juomiseen ja hauskan pitoon.Tanssijat eivät jaa persettä, runkkaa asiakasta tai ota suihin. Muista, että työ on vain rahan tekemistä omalla esiintymisellä, kropalla. Työsi on tanssia, viihdyttää asiakkaita, ei mitään mukamas sopimatonta.
En enää tanssi, mutta tanssiurani on ollut opetavin työkokemukseni ikinä.

Anna mennä vaan, mutta pidä järki kädessä :)

tässä vielä suomi24lta keskustelusta
niin. tässähän puhutaan ihan ERI ASIASTA kun mitä sä olet tässä väittäny. tässä puhutaan siitä että strippari HOUKUTTELEE asiakasta tilaamaan ja ostamaan hälle kalliita juomia joista sitten saa osuutensa eli siis myy (niinkun mä taisin jo siinä ihan ekassa viestissäni kysyäkin mutta jossa sä vaan haistattelit ja huusit mulle päin naamaa vaikka asiallisesti kysyin) niitä juomia.

mutta SÄ VÄITÄT että sun tarttee ITSE JUODA että saat ne provikat. kun totuus on ettei sun tartte juoda, sun tarttee vaan saada se asiakas ostamaan ne juomat.

nää on savanna - kulta kaks täysin eri asiaa. toinen on ilmeisesti anniskeluluvan rikkomista ja toinen on ihan normaalia toimintaa. käsitätkö sä itse nyt eron vai pitääkö vielä kääntää venäjäksi?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22024797]pitäisköhän sun nyt rauhottua?

kun mä en edelleenkään uhkaile sua millään lailla, ymmärrätkö? millä kielellä mun pitäis sulle selittää tää asia? ja mä en puhu mitään paskaa. mä soitin työsuojelupiiriin ja kysyin että onko lainmukaista että strippiclubissa stripparit juo viinaa ja saa siitä viinasta mitä juovat, provikat (eli osan palkastaan). koska just näinhän sä sanoit. sä sanoit että strippareiden kuuluu juoda koska niistä juomista tulee provikat. ja mitä todisteita sulla oli aiheesta meille näyttää? wikipedian linkki jossa ei puhuta mitään kyseisestä käytännöstä!

ja edelleen: mulle ei tule näistä mun kirjotuksista mitään ongelmia. ja sen sä tiedätkin jo. sun ei tartte uskoa mua mitenkään, mutta sä voit ottaa selvää ihan itse lääninhallituksen alkoholitarkastajilta tästä asiasta, sähän se siellä keikkoja teet en mä.

jos sä ymmärrät juomarahan (eli tipin) niin että sun täytyy juoda viinaa että sä saat tippejä niin sä oot ymmärtäny koko homman väärin. ota savanna ihmeessä nyt selvää näistä asioista että mikä on sun vastuu yrittäjänä tommosessa paikassa, ihan jo senkin vuoksi ettei sulle tule mitään sanktioita asiasta. tiedät sitten seuraavassa paikassa sanoa että sun ei tartte juoda koska sä saat tipit muutenkin.

kyllä niitä anniskelulupia on peruttu aika monia tänäkin kesänä Pääkaupunkiseudulla peruttu 15 anniskelulupaa | Helsinki | yle.fi <= tossa nyt YKS esimerkki. mutta toihan ei siis liity sun yritykseen mitenkään, vaan niihin yrityksiin jotka sut yksityisyrittäjänä keikoille palkkaa.[/QUOTE]

:LOL: voi ei kyllä mä kaikki ymmärrän sä et, jos oiekasti olisi laitonta varma mä missään ei olisi kirjittanut ja mainostanut siitä ja kaikki baarit olisivat jo kauan aika sitten kiinni, kun jokaisessa ihan suomen jokaisessa baarissa samat asiat ja säännöt ja poliisit joka vko siellä, miks kerro mulle poliisi ei kinnittää huomiota jos siellä juovat meikäläiset. Ja uhkailet sä kyllä mulle

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22024835]ja se toinen laittamasi tekstinpätkä

niin. tässähän puhutaan ihan ERI ASIASTA kun mitä sä olet tässä väittäny. tässä puhutaan siitä että strippari HOUKUTTELEE asiakasta tilaamaan ja ostamaan hälle kalliita juomia joista sitten saa osuutensa eli siis myy (niinkun mä taisin jo siinä ihan ekassa viestissäni kysyäkin mutta jossa sä vaan haistattelit ja huusit mulle päin naamaa vaikka asiallisesti kysyin) niitä juomia.

mutta SÄ VÄITÄT että sun tarttee ITSE JUODA että saat ne provikat. kun totuus on ettei sun tartte juoda, sun tarttee vaan saada se asiakas ostamaan ne juomat.

nää on savanna - kulta kaks täysin eri asiaa. toinen on ilmeisesti anniskeluluvan rikkomista ja toinen on ihan normaalia toimintaa. käsitätkö sä itse nyt eron vai pitääkö vielä kääntää venäjäksi?[/QUOTE]

Mä koht kuolen sun kanssa, tottakai mä kehun että se ostaa, koska mä niin kuin myyn niitä, mut en itse kassalla vaan ole, houkuttelen, ostamaan koska asiakas tiedä että ei se voi istua ilman että juoma tulee pöydälle, kukaan asiakaista ei yleensä edes juo shampanjat ja se kuulu meijän työ kuvioihin juoda, mut itse me valitsemme, alkoholitonta tai ei, koska jatkuvasti alkoholia ei tee kenelle hyvää

"vieras"
:LOL: voi ei kyllä mä kaikki ymmärrän sä et, jos oiekasti olisi laitonta varma mä missään ei olisi kirjittanut ja mainostanut siitä ja kaikki baarit olisivat jo kauan aika sitten kiinni, kun jokaisessa ihan suomen jokaisessa baarissa samat asiat ja säännöt ja poliisit joka vko siellä, miks kerro mulle poliisi ei kinnittää huomiota jos siellä juovat meikäläiset. Ja uhkailet sä kyllä mulle
sitä mä en tiedä miksi poliisi ei siihen puutu. ehkä siksi että on todella vaikea todistaa sitä onko kyseiset tytöt sillä hetkellä töissä vaiko ei.

ja sitäpaitsi, sähän just noilla aiemmilla viestilainauksilla osoitit että me puhutaan kahdesta eri asiasta. sä siis johdit harhaan. sä tarkotit juomien myymistä ja siitä saatavaa provikkaa (ihan niinku esim. baarimestari tai tarjoilija myy shotteja ja saa myymistään shoteista provikat) mutta et osannu sitä oikein sanoa. vaan sanoit että sun täytyy juoda että saat provikat. mikä ei siis ole totta (noiden sun tekstinpätkien valossakaan).

se siittä.

"vieras"
Mä koht kuolen sun kanssa, tottakai mä kehun että se ostaa, koska mä niin kuin myyn niitä, mut en itse kassalla vaan ole, houkuttelen, ostamaan koska asiakas tiedä että ei se voi istua ilman että juoma tulee pöydälle, kukaan asiakaista ei yleensä edes juo shampanjat ja se kuulu meijän työ kuvioihin juoda, mut itse me valitsemme, alkoholitonta tai ei, koska jatkuvasti alkoholia ei tee kenelle hyvää
:D ei sun tartte kuolla, ei todellakaan :D

tässä kävi nyt vaan niin että me puhuttiin eri asioista ja siitä sekaannus.

Venakko Milanna
Puhelinlakimies - Lakipuhelin

NO NIIN SOITTAKAA, SINNE NYT :D MÄ SOITIN HUVIN VUOKS KYSIN

JA MIKÄÄN LAKI EI KIELLÄ JUOMISTA, STRIPPARI VOI NAUTTIA ASIAKKAAN KANS JA JUODA NIIN PALJON KUN HUVITTAA, LIIAN PÄHTYNEENÄ TOKI EI SAA OLLA, KOSKA SE KOSKEE, JOKAISTA JOKA KÄY MUUTENKIN BAARISSA

VIT*UN M****T

Venakko Milanna
Ja nyt ne kaikki uhkailut mä vien lopun asti, nyt mun pinna vaan palasi

katellisia vaan olette, tai ehkä teijän miehet käyvät siellä niin usein että mua pakko sen takia kiusatta

No sitten munkin pitääs tehdä rikoosilmootuksia, samoin Rollolaisen ja monen muun. Et ole ainoa jota täällä haukutaan vaikka kuinka paljon.
Etkö sinä voi lopettaa?
Taidat olla pohjalaasia myöskin. Ihan turha selostaa ettäkö sinun tai muiden palstalaisten kiusaaminen olis millään lailla verrattavissa siihen miten Savannaa täällä kiusataan.

Lopettakaa aikuiset ihmiset!

Etkö sinä voi lopettaa?
Taidat olla pohjalaasia myöskin. Ihan turha selostaa ettäkö sinun tai muiden palstalaisten kiusaaminen olis millään lailla verrattavissa siihen miten Savannaa täällä kiusataan.

Lopettakaa aikuiset ihmiset!
Anteeksi mitä? Olenko mä muka jotenkin haukkunut Savannaa tässä ketjussa ja kirjootellut monia viestejä tähän? :O

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22025005]no hyvä että selvis.[/QUOTE]

Selvis mitä??????

Vittu teijänkö takia mun pitää kun idiotti soita, ihan vaan sen takia sen tein, koska täällä niin hullu porukka, ettei mikään raja, katsokaa prkle oma elämää, jos ei teillä siitä ole niin en voi auta

"vieras"
Selvis mitä??????

Vittu teijänkö takia mun pitää kun idiotti soita, ihan vaan sen takia sen tein, koska täällä niin hullu porukka, ettei mikään raja, katsokaa prkle oma elämää, jos ei teillä siitä ole niin en voi auta
:eek:

siis rauhotu nyt hyvä ihminen ennenku katkeaa verisuoni päässä! kyllä mulla elämä on eikä siinä ole mitään ongelmaa.

siis hyvä että selvis että saat vetää viinaa työssä ollessasi sillä verukkeella että olet strippari. minä en tuota edelleenkään ihan täysin usko ja otankin sen selville, mutta hyvä kun sait selvyyden siihen että näin on.

ja huomaa nyt että edelleenkään en uhkaile sinua mitenkään. jos vielä väität että uhkailen niin haluan sinun näyttävän toteen ne uhkailut.

"vieras"
Eikun jatkaa vaan.
Mun mieskin lukee tätä ja on ihan pöyristynyt Savannan kohtelusta. Sanoo että millaiset aviomiehet näillä huorittelijoilla mahtaa olla....
onko scarlett tässä huoritellu savannaa??? jos on niin multa on menny täysin ohi ja koko ketjun oon lukenu.

onko sulla jotain henkilökohtasta nyt scarlettia kohtaan? onko hän kenties joskus sulle itselle kivahtanu jotenki kun nyt hiertää?

ja ei, en missään tapauksessa puolla nimittelyä enkä kiusaamista!

Kieltämättä on melkoista kiusaamista. Mietitäämpäs sitten vaikka rokkibändejä, nehän ovat poikkeuksetta tunnetusti selvinpäin? Ville Valo veti korillisen bisseä joka keikan yhteydessä, ruikutettiinko sille? Me olemme kaikki erilaisia ihmisiä ja se pitäisi hyväksyä, tykätä ei tarvitse. Mutta älkää nyt jumalauta rääkätkö toista!

Lopettakaa nyt se haukkuminen sekä ilkeämielinen kommentointi.
Oon seurannut jo aikoja tätä Savannan kiusaamista täällä, nyt kun olen rekisteröitynyt niin haluan häntä puolustaa. Tälläinen on järkyttävää, älkääkä vaan tulko selostamaan että olisitte aidosti ja sydämestänne huolissanne hänestä. Höpö höpö.

Jos hän itse sanoo ettei hänen juomisensa ole ongelma hänelle, niin millä oikeudella te muut sitä asiaa sen kummemmin spekuloitte? Kuuluuko se teille ottaako hän vai eikö ota drinkkejä töissään?

Jos hän myöskin elää elämäänsä justiin niinkun lystää, niin mitä sekään teille kuuluu? Vaikka ostaisi laivallisen leluja lapsilleen.

En ole koskaan voinut tälläistä sietää, en voi nytkään. Mulle on ihan sama mitä te täällä nettifoorumilla mulle kirjoitatte ja selitätte. Olette ottaneet Savannan hampaisiinne.

Kertokaa toki lisää vielä kuinka itse olette niin loistavia kasvattajia, oma kehu ei onneksi haise...

Ja jos Savanna niin kovaa ärsyttää, onko pakko hänen juttujaan lukea?

[QUOTE="vieras";22025154]onko scarlett tässä huoritellu savannaa??? jos on niin multa on menny täysin ohi ja koko ketjun oon lukenu.

onko sulla jotain henkilökohtasta nyt scarlettia kohtaan? onko hän kenties joskus sulle itselle kivahtanu jotenki kun nyt hiertää?

ja ei, en missään tapauksessa puolla nimittelyä enkä kiusaamista![/QUOTE]

No ei ole mutta hänellä tuntuu olevan tarve kommentoida jokaiseen ketjuun minkä Savanna kirjoittaa.
Ja en todellakaan tunne henkilöä vaikkakin taitaa täältä pohjanmaan suunnalta olla....
Täällä kun ne piirit on pienet.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä