Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22024115]mikä oma laki? ei tässä ole kukaan mitään omia lakeja keksiny.

mutta totuus on se, että ne paikat missä sä olet stripparina, on kusessa jos mä vien tämän asian nyt eteenpäin. sehän on selviö että jos olet työsuhteessa, on kaikenlainen alkoholin nauttiminen työaikana laissa kielletty (työturvallisuuslaki, työterveyslaki, alkoholilainsäädäntö noin ensialkuun joista löytyy lisätietoa), on siis rikos olla työpaikalla kännissä.

MUTTA sullahan tilanne on eri koska olet yrittäjä ja omalla toiminimellä töissä niissä paikoissa. silloin se ongelma on SUT palkkaavalla firmalla. ja heillä on juuri äsken Aluehallintovirastolta saamieni tietojen mukaan mahdollisuus menettää anniskelulupansa.

ja kyllä, minäkin voin tämän ketjun laittaa eteenpäin. vaikka lääninhallituksen alkoholitarkastajille, kyllä he tietävät mitä ne turun alueen strippipaikat ovat koska heiltähän ne anniskeluluvatkin irtoavat :D

se palkka pitäis teille tulla ihan jollain mulla keinolla kun että te juotte drinkkejä ja saatte niistä provikat. kenenkään ei kuulu joutua juomaan työpaikallaan![/QUOTE]

No kohta anteeksi sä oot kusessa, voiksä ystävällisesti jo ota nyt luurin ja soita sekä kysyä, sitten sun mukaan kaikki suomen baarit pitää laita kiinni:D. Poliisi kyllä käy koko ajan siellä ja aina joka paikassa, stripparit juo, mut ei mitään, rikos ilmoitus menee etnpäin ja katsotaan mitä teille tulee näistä uhkaus viestistä ja ole oikeasti kiltti ja soita sekä kysyy, näillä henkilöllä jotka siitä tietä, koska mä en enää jaksa sulle sen selittää, ei näköjään menee perille sulle kokonaan, Strippaus ja shampanjat kun vaan kuulu työ kuvioihin, taidat olla jooko ihan tyhmää tai sitten ihan tahallaan vaan keksit se paska, kun jotain haluat saada aikaiseksi, varma ongelmia, mut saat ne ja itselle, koska mä en rikko missään lakia, mut sä sun haukkumisella ja uhkamisella kyllä

No niin nyt se lähti:). laki varma tässä tapauksessa tiedän mä parempi mut te jotka kiusatte vaan kateuden takia, kerro jo jotain, nyt toivon mukaan tämä jatkuva kiusamionen loppu, koska rikosilmoitus jo pakko tehdä, ette te rauhoitatte vähän
Minä en mitenkään usko, että olisi kateudesta kyse.
Itse sinä tuot asiat esille, joten se miten asiat esität, on ihan sinusta lähtöisin.

Venakko Milanna
Minä en mitenkään usko, että olisi kateudesta kyse.
Itse sinä tuot asiat esille, joten se miten asiat esität, on ihan sinusta lähtöisin.
tällä kerralla, mä silti vien asia lopun asti ja vadin korvausta, koska jatkuva kiusaminen ei ole tervettä, pitää noiden palstammamojen pääkoppa tarkista tai tilanne kotona, vois olla ne ovat lapsillekin agressivisia, jos täällä jo noin epätasapainoinen porukka

"vieras"
Mitäpä ne poliisit Savannalle sanoivat, kun kävit tekemässä rikosilmoituksen? Nauroivat ja jouduit antamaan privaesityksen ja pihalle sen jälkeen.:D

"vieras"
tällä kerralla, mä silti vien asia lopun asti ja vadin korvausta, koska jatkuva kiusaminen ei ole tervettä, pitää noiden palstammamojen pääkoppa tarkista tai tilanne kotona, vois olla ne ovat lapsillekin agressivisia, jos täällä jo noin epätasapainoinen porukka
mitä korvauksia sä multa haet ja mistä? mä en ole sua haukkunut enkä kiusannut. olen vaan todennut ottavani selvää että miten noi lakipykälät menee. ja olen ottanut. soitin etelä-suomen aluehallintovirastoon ja kerroin sinne asian juuri niinkuin sinä olet tässä sen kertonut. ja sieltä oltiin todella järkyttyneitä asiasta ja pyydettiin ilmoittamaan eteenpäin.

mäen ole mitenkään aggressiivinen ihminen mutta mun mielestä tommonen tyttöjen (ja tarkotan tällä nyt sitten teitä tanssijoita) on törkeetä ja teidän pitäis palkka saada muutenkin kun juomalla työaikana.

etkö sä siis yhtään näe tässä mitään muuta kun haukkumisen? vai miksi sä hyökkäät kun asiallisesti tästä aiheesta keskustelen.

edelleen painotan: mä olen nimimerkillä "vieras" mutta mun niskaan on turha kaataa kaikkea sitä skeidaa mitä nää muut samalla nikillä täällä olevat sulle lataa. enkä mä ole missään vaiheessa sanonu että sun nimittely ja kiusaaminen on tervettä.

ihuo
[QUOTE="vieras";22024368]Mitäpä ne poliisit Savannalle sanoivat, kun kävit tekemässä rikosilmoituksen? Nauroivat ja jouduit antamaan privaesityksen ja pihalle sen jälkeen.:D[/QUOTE]

rikosilmoituksen voi nykypäivänä tehdä netissä eikä tarvii mihinkään poliisiasemalle asti raahautua

"vieras"
[QUOTE="Minna";22024390]Mutta eihän tuolla lue, että pitäisi juoda? Vaan että usein stripparit saavat myös juomarahaa. Juomaraha ei tarkoita sitä, että se pitäisi oikeasti juoda, vaan se on suomenkielinen nimitys tipille. Se ei liity juomiseen millään tavalla, vaan on asiakkaan antama lisäraha palvelusta.[/QUOTE]

Peesi, Savannan/Milannan suomenkielentaito ei taida ihan riittää sen tajuamiseen että sana juomaraha ei ihan kirjaimellisesti tarkoita sitä että palkka tulee juomien muodossa :D Reps kops

"vieras"
No kohta anteeksi sä oot kusessa, voiksä ystävällisesti jo ota nyt luurin ja soita sekä kysyä, sitten sun mukaan kaikki suomen baarit pitää laita kiinni:D. Poliisi kyllä käy koko ajan siellä ja aina joka paikassa, stripparit juo, mut ei mitään, rikos ilmoitus menee etnpäin ja katsotaan mitä teille tulee näistä uhkaus viestistä ja ole oikeasti kiltti ja soita sekä kysyy, näillä henkilöllä jotka siitä tietä, koska mä en enää jaksa sulle sen selittää, ei näköjään menee perille sulle kokonaan, Strippaus ja shampanjat kun vaan kuulu työ kuvioihin, taidat olla jooko ihan tyhmää tai sitten ihan tahallaan vaan keksit se paska, kun jotain haluat saada aikaiseksi, varma ongelmia, mut saat ne ja itselle, koska mä en rikko missään lakia, mut sä sun haukkumisella ja uhkamisella kyllä
voi savanna. kun ei tästä mulle tule yhtään mitään. mä en ole kusessa nyt enkä tulevaisuudessakaan. ja sä tiedät sen. mun ei tartte todistella yhtään mitään mutta sulla taitaa nyt olla pelko siitä että ilmotanko mä vai en.

mä tiedän nyt ainakin sen mitä mä olen selvää ottanut ja aiheesta viranomaisen kanssa keskustellu. voit sä tietty itsekin soittaa numeroon 020 636 1040 ja kysyä sieltä. mutta se on avoinna 8-16.15 joten kiinni jo. ja voin mä antaa sulle kaks turun alkoholitarkastajan puhelinnumeroakin jos sä haluat varmistaa vielä että tekeekö teitä palkkaava clubi väärin vai ei.

ja edelleen, jos sä teet musta rikosilmotuksen jonka nimike on uhkailu ja kunnianloukkaus niin mä teen susta ilmotuksen perättömästä ilmiannosta. koska mun ip-osotteesta ei ole sulle tullu mitään skeidaa tässä(kään) ketjussa. ja sen voi moderaattorit vaivattomasti tarkistaa.

enkä mä ole missään väittänyt että sä rikot lakia. mähän taisin ihan selkeesti tuossa jo selventää sen että tilanne muuttuu koska sä olet yrittäjän roolissa tekemässä niitä keikkoja ja sillon se katse suuntautuu niihin clubeihin jotka sut palkkaa.

joten miten mä tässä sua vielä uhkailen ja haukun?

"Minna"
Ei se minusta pilkan asia ole, jos ap ei ole tiennyt mitä juomaraha tarkoittaa, parempihan se on tietää ennemmin tai myöhemmin. Eikä se ap:n vastuulla ole, jos työnantaja ei toimi laillisesti, en tiedä toimiiko vai ei, mutta vastuu on työnantajalla ei työntekijällä joka tapauksessa.

mites huumeet
Liikkuuhan tuolla Turun yössä paljon huumeita, oletko niihin koskaan törmännyt milanna? Jos olet niin ethän vaan kokeile ja olet tarkkana ettei kukaan pistä sun juomaan mitään.

"vieras"
[QUOTE="Minna";22024390]Mutta eihän tuolla lue, että pitäisi juoda? Vaan että usein stripparit saavat myös juomarahaa. Juomaraha ei tarkoita sitä, että se pitäisi oikeasti juoda, vaan se on suomenkielinen nimitys tipille. Se ei liity juomiseen millään tavalla, vaan on asiakkaan antama lisäraha palvelusta.[/QUOTE]

no ton linkin jälkeen musta tuntuu että savanna vähän vedättää meitä tässä :D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22024426]voi savanna. kun ei tästä mulle tule yhtään mitään. mä en ole kusessa nyt enkä tulevaisuudessakaan. ja sä tiedät sen. mun ei tartte todistella yhtään mitään mutta sulla taitaa nyt olla pelko siitä että ilmotanko mä vai en.

mä tiedän nyt ainakin sen mitä mä olen selvää ottanut ja aiheesta viranomaisen kanssa keskustellu. voit sä tietty itsekin soittaa numeroon 020 636 1040 ja kysyä sieltä. mutta se on avoinna 8-16.15 joten kiinni jo. ja voin mä antaa sulle kaks turun alkoholitarkastajan puhelinnumeroakin jos sä haluat varmistaa vielä että tekeekö teitä palkkaava clubi väärin vai ei.

ja edelleen, jos sä teet musta rikosilmotuksen jonka nimike on uhkailu ja kunnianloukkaus niin mä teen susta ilmotuksen perättömästä ilmiannosta. koska mun ip-osotteesta ei ole sulle tullu mitään skeidaa tässä(kään) ketjussa. ja sen voi moderaattorit vaivattomasti tarkistaa.

enkä mä ole missään väittänyt että sä rikot lakia. mähän taisin ihan selkeesti tuossa jo selventää sen että tilanne muuttuu koska sä olet yrittäjän roolissa tekemässä niitä keikkoja ja sillon se katse suuntautuu niihin clubeihin jotka sut palkkaa.

joten miten mä tässä sua vielä uhkailen ja haukun?[/QUOTE]

Mitä sä kokoajan uhkailet, mä en edes tiedä mitä paska sä puhut siellä, soita vaikka prkle ja kysyy miten stripparit tekee rahaa, se kuulu työ kuvioihin vaan, mikä helvetti mun pomo, mä olen ympäri suomi töissä ja ympäri suomia samat säännöt, miks mun pitää soita jos mä sen lakin tiedän, mä en nyt usko sulle yhtään, koska en tiedä mitä oot puhunut niin ja varmasti ne noin sanoivat. Kerro mulle miks sitten kaikki strippibaarit ei laitettaan kiinni?Siellä poliisi joka viikko näkee miten tytöt istuu shampanja pullojen kanssa, älä mä sano mulle uhkailee, koska ei mulle tuu mitään mut sulle kyllä

Venakko Milanna
Ei tanssimisessa mitään hävettävää oo. Itse alotin yli 2 vuotta sitten. Alkuun tietenkin jännitti sitä, kuka tietää ja entä jos joku tuttu tulee paikalle. Eipä mua enään oo kiinnostanu. Alalla on omat varjopuolensa. Heti alkuun kiinnitä huomiota juomiseesi. Tanssijathan saavat provikat myymistään juomista. Joten niitä tulee helposti kumottua kurkkuun. Jos jaksaa tehdä töitä selvinpäin ja pitää katseensa vain rahassa, sitä myös tekee. Kovin helposti touhu menee vain juomiseen ja hauskan pitoon.Tanssijat eivät jaa persettä, runkkaa asiakasta tai ota suihin. Muista, että työ on vain rahan tekemistä omalla esiintymisellä, kropalla. Työsi on tanssia, viihdyttää asiakkaita, ei mitään mukamas sopimatonta.
En enää tanssi, mutta tanssiurani on ollut opetavin työkokemukseni ikinä.

Anna mennä vaan, mutta pidä järki kädessä :)

tässä vielä suomi24lta keskustelusta

Venakko Milanna
Tanssiesityksistä keräämiensä tippien lisäksi tanssijat tienaavat houkuttelemalla asiakkaita ostamaan heille kiskurihintaisia juomia. Mitä kalliimpi juoma, sitä pitempään he pysyvät asiakkaan pöydässä.

Halvimmat niin kutsutut lady drinkit maksavat yleensä 20 euroa, mutta yllättävän monissa pöydissä näkyy 150 euron kuohuviinipulloja. Stripparit yrittävät houkutella asiakkaita ostamaan myös privaattiesityksen takahuoneesta. Niiden hinnat vaihtelevat 40 eurosta yli sataan.

Takahuoneessa alastomaksi riisuuntunut nainen voi pyytää 15 euron "tippiä" siitä, että asiakas saa koskettaa hänen rintojaan. Toinen pyytää 30 euroa sylitanssista. Seksiä striptease-paikoissa ei ole juuri tarjolla, näin vakuuttavat niin useat asiakkaat, tanssijat kuin ravintoloitsijat.

"Siitä lähtisi juttu kiertämään nopeasti ja tulisi lappu luukulle. Jos tyttö alkaa privassa tehdä sellaista, hänet potkitaan saman tien pois", erään strippibaarin omistaja kertoo.

Strippareiden ja ravintoloiden välinen tulonjako noudattelee yleensä paikasta riippumatta samaa kaavaa. Tanssijat saavat pitää tippinsä kokonaan itse mukaan lukien ne "tipit", jotka he saavat takahuoneessa. Lisäksi he saavat yleensä osuuden asiakkaiden tarjoamista juomista ja pääsymaksuista privaattihuoneeseen.

vielä teille

No sitten munkin pitääs tehdä rikoosilmootuksia, samoin Rollolaisen ja monen muun. Et ole ainoa jota täällä haukutaan vaikka kuinka paljon.

Venakko Milanna
Jos srtippari tekee keikan johonkin baariin, hän useasti saa pienen palkkion ja tipit. Yleensä tipit on se suurempi osa palkasta.

Strippibaarissa tytöt eivät yleensä saa pohjaa, vaan hänen palkkansa koostuu tipeistä ja juomista saatavista provikoista.

Jos tilaatte stripparin esim. polttareihin esiintymään, hänen kanssaan sovitaan palkkio, eivät silloin kerää tippejä ellei asiasta toisin sovita.

Kitin :: Nyt viesti - Strip tease

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä