FrontierVille! Kysymyksiä.

miettii
Osaako kukaan sanoa syytä miksi ei tule niitä koulutehtäviä, joissa se Wildcat lähettää kirjeitä ja sille pitää kerätä ruokaa ja muuta? Kamu ei saa lastansa kouluun ku sille ei tuu niitä tehtäviä vaikka on monta leveliä mua edellä. Mulle ne taas on tullu aikoja sitte ja voin ostaa niitä oppitunteja.

Mistä näitä yleensä saa..? Tuo omena mulla on mutta ei mitään muuta kun en ole hokannut että mistä niitä saa edes kerättyä :D
Kopioitu Frontierville Hints & Tips sivuilta:
Book Strap - Harvest clover
School Bell - Harvest neighbor potatoes
Paddle - Unwhither neighbor tomatoes
Wormy Apple - Harvest apple trees
Globe - Tend or harvest neighbor corn

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22011485:
Kopioitu Frontierville Hints & Tips sivuilta:
Book Strap - Harvest clover
School Bell - Harvest neighbor potatoes
Paddle - Unwhither neighbor tomatoes
Wormy Apple - Harvest apple trees
Globe - Tend or harvest neighbor corn
Kiitti! Laitankin itelle kasvamaan taas tomaatteja, perunoita ja maissia niin on naapureille jos tarvii =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä harmaana;22009335:
Kahteen eri tehtävään tarvitaan saippuaa, tänään tuli uusi tehtävä mihin tarvitaan 10 Saddle Soapia, johonkin toiseen tehtävään tarvitaan Soapia.
ilmestykin se uusi tehtävä tänään :) ompahan tässä välissä jotain muutakin ku rahan ja maapähkinän keruuta ja tietty mulla on koko tontti täynnä maapähkinää ni ei saa ruohoa kasaan mutta täytyy vaan odotella :D
jumittaa taas kummallisesti koko ajan tuo peli, mistähän johtuu :S kiva ku joutuu koko ajan päivittää ja sit hävii se lahja juttu ni en tiedä mitä kukin on laittanu et osais laittaa takas oikeita ja mulla ei näy ollenkaan kavereiden toivelistat ni ei osaa niitäkään laittaa jos ne ei ole erikseen julkastu etusivulle, kauheen vaikeeta.. jospa se taas tuosta alkais toimimaan oikein..

"pumpuli84"
Oi voi.. Kertokaahan mulle että mikä tuo uus homma nyt sitte on että saa sen horseshoepitin? Pitää pelata ilmeisesti nuita kaikkia muitaki pelejä, esim mafia warssia että sen saa rakennettua?

"vieras"
[QUOTE="pumpuli84";22021362]Oi voi.. Kertokaahan mulle että mikä tuo uus homma nyt sitte on että saa sen horseshoepitin? Pitää pelata ilmeisesti nuita kaikkia muitaki pelejä, esim mafia warssia että sen saa rakennettua?[/QUOTE]

Juu, niin pitäis. Taitaa jäädä suorittamatta tuo, ei mulla ole ainakaan mitään hajua mitä tuossa Mafia Warsissa pitää tehdä, saatika sitten tuossa Pokerissa. Aika ärsyttävä tehtävä kyllä, kai tuohon olisi muitakin keinoja voinut keksiä.:/

"pumpuli84"
[QUOTE="vieras";22021449]Juu, niin pitäis. Taitaa jäädä suorittamatta tuo, ei mulla ole ainakaan mitään hajua mitä tuossa Mafia Warsissa pitää tehdä, saatika sitten tuossa Pokerissa. Aika ärsyttävä tehtävä kyllä, kai tuohon olisi muitakin keinoja voinut keksiä.:/[/QUOTE]

Niinpä.. ja mulla ainakaan ole 50 hepankenkää että sais ohitettua tuon tehtävän.. :/ Muita pelejä olenki jo alotellu paitsi mafiawarssia ja pokeria, mutta ilmeisesti nuissa muissaki pitäis vielä 5 tasoa päästä eteenpäin ja siinä saattaa mennä hetki.. :(

"vieras"
[QUOTE="pumpuli84";22021467]Niinpä.. ja mulla ainakaan ole 50 hepankenkää että sais ohitettua tuon tehtävän.. :/ Muita pelejä olenki jo alotellu paitsi mafiawarssia ja pokeria, mutta ilmeisesti nuissa muissaki pitäis vielä 5 tasoa päästä eteenpäin ja siinä saattaa mennä hetki.. :([/QUOTE]

Mulla on nuo mittanauhat ja Cafe Worldista tuo jakkara. Farm Villeäkin vilkaisin ja Treasure Isleä tulee pelattua muutenkin, joten nuo onnistuvat. Mutta sitten nuo Mafia Wars ja Pokeri eivät kiinnosta tippaakaan, enkä niistä yhtään mitään ymmärrä. Pitääkö noissa omalla nimellä ja naamalla siis pelata vieraita ihmisiä vastaan? Mullakaan ei ole hevosenkenkiä kuin 60, ei viitsisi tuhlata niitä tähän kun ei niillä saisi kuitenkaan kuin toisen noista suoritettua. Pläääääääh.

"pumpuli84"
Tuo pokeri minusta on ihan kiva ja siinä on kyllä näköjään harjoittelukin. ja kyllä, omalla naamalla pelataan mutta ei sielä koskaan ketään tuttuja ole.. :) Ite tiiän miten sitä pelataan niin ihan helposti saa tasoja. Mafia warsin olen estänytkin kun kaverit sitä pelaa niin en ole ees jaksanu kattoa niitä päivityksiä. :/ Noh, pakko uhrautua kun haluan tuossa frontiervillessä sen rakennuksen.
Olen pelannu treasure islandia ja cafe worldia, mutta en ole saanu mitään niistä :O

voihan kökkönen! nyt pitää sit alkaa pelaamaan noita muitekin pelejä et saa kasaan noi tavarat.. aikasennin oon tresure islandia ja cafe worldia pelannu mut niistä ei oo mitään tullu, vaikka tasan kyllä olen ylittäny sen 5 tason :D huoh, kai se olis sit pakko et saa ton eihän se oo ku viis tasoo ja sit sen voi unohtaa mokoman pelin :D

"vieras"
[QUOTE="pumpuli84";22021796]Tuo pokeri minusta on ihan kiva ja siinä on kyllä näköjään harjoittelukin. ja kyllä, omalla naamalla pelataan mutta ei sielä koskaan ketään tuttuja ole.. :) Ite tiiän miten sitä pelataan niin ihan helposti saa tasoja. Mafia warsin olen estänytkin kun kaverit sitä pelaa niin en ole ees jaksanu kattoa niitä päivityksiä. :/ Noh, pakko uhrautua kun haluan tuossa frontiervillessä sen rakennuksen.
Olen pelannu treasure islandia ja cafe worldia, mutta en ole saanu mitään niistä :O[/QUOTE]

Sepä se kun en pokerista mitään tajua, en vaikka yritin ne ohjeetkin seurata tuossa pelissä. Mafia Warsistakaan en tajunnut mikä siinä on ideana.

"nunnu"
tosi ärsyttävä tämä uus tehtävä. voiko joku kertoa mitä noissa uusissa peleissä pitää tehdä että saa kerättyä nuo tavarat??
saako kuinka äkkiä kun mä en ole pelannut mitään noista farmvillee,pokeria,mafia farssia, ja sit se saari ja hampurilaisjuttu joudun nyt noihin kaikkii perehtyyn ja kauankohan noita nyt tarvii pelata vai pitääkö kaikissa mennä 5 kenttää ylöspäin?

kaikkia pelejä katsoin farmvillen nyt jut ja just hokasin idean mutta mitä noissa muissa tehdään

"vieras"
[QUOTE="nunnu";22022864]mitkä ne tehtävät oli? eli mitä esim pokerissa pitää tehdä että saa frontiervilleen puuttuvan esineen entäs nämä muut farmville,cafe word,saari,mafia wars??[/QUOTE]

Farm Villessä piti muistaakseni istuttaa ja kerätä 200 kasvia, muissa piti kai vain päästä tasoja ylöspäin. Jotenkin noin se meni.

Yhteistyössä