40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta naiset :flower:.

ON Oon koko aamun odotellut soittoa klinikalta, kun lupasivat ilmoitella miten ne meidän kaksi solunreppanaa jakselevat. Soitto tuli: ne kaksi ovat nyt alkujärkytyksestään (munarakkuloiden peseminen ja siittiön tunkeminen sisään) selvinneet ja hedelmöittyneet. Biologi sanoi, että ihan hyviltä ne hänestä tänään näyttivät, joten nyt vaan annetaan solujen rauhassa itää. Maanantaina tiedetään ovatko ne jakautuneet normaalisti ja ovatko siirrettävissä. Mulla on kädet ristissä mun ja Raputtaren ja Ballerinan ja kaikkien muidenkin solujen puolesta ja muillekin rukoilen kaikkkea hyvää:heart:.

Ottis Kiitos taas päivityksestä :flower:

Hysteria Aivan mahtavia uutisia! Ihanaa! :heart: Olisitko halukas siirtämään molemmat, jos klinikalla sitä kysytään? Meillä sitten jännittävä päivä jälleen kerran maanantaina.

Mekin saatiin puhelinsoitto, saatiin 8 munasolua, joista kuusi kypsää, joista neljä oli lähtenyt hedelmöittymään normaalisti. Loistavia uutisia siis. Olen kuitenkin hyvin varovainen intoilemaan mitään mutta tosi kiitollinen olo on kyllä nyt. Kiitos teille kaikille ihanille tässä pinossa, jotka olette niin kannustavia meitä kohtaan! :flower:

Hysteria ihan, iiiiiihana uutinen - miekin peukutan iiiiihan älyttömän vahvasti täällä

..ajatteleppa Hystis..jospa ne molemmat pikkiset saataisiin siirrettyä(jos kaksi laitetaan)ja ne nappaa tiiiiiiiukasti kiinni ja sie olet sitten TO-SI-AAN tukevasti raskahanna - Wautsiwauuuuu!!!!:kiss:

Viimeksi muokattu:
Täällä kolmas O-testi näyttäisi Oili neidin olevan tulollaan =) ja melko varmasti plussa pärähtää huomenissa.
Nyt tosiaan koetan vielä maanantainahin talletteluja tehdä..KOSKAPA MUISTINHIN EILEN: joulukuinen tärppihän kävi juuri niin: lemmittiin seuraavan päivänä oletetusta(en testannaut)ovis+:sta;)..miulla oli kyllä niiiiin selvät oireet siitä munarakkulan puhkiamisesta(niin kun aina)sitten illasta, että eipä jääny epäilystäkään!!

Jopsa se mieshin olisi tänään saanunna sieltä mettältä saalista, olisi hyyyyywillä mielin, "hanakkana&pönäkkänä" sitten miun kera illasta lemmen leikkilöitä harrastamassa!!

..ja miehän lohduttelen sitten kaunihisti jos saalista ei ole hälle tullut..hyyyyyyywänä kyllä pidän!:p

Mukavaista päivää kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Kiitos Raputar ja mur-mur :heart:

Mä kyselin kahden alkion siirtoa jo aiemmin mun lääkäriltä. Se kertoi, että kaksoisraskaus on aina vähän riskimpi, joten tilastollinen lopputulos on, että yhden alkion siirrossa raskauksia tulee enemmän. Musta tuntuu, että tähän perustuen lääkäri ei kahden alkion siirtoa ainakaan tule ehdottamaan ja mahdollisesti on ehkä sitä vähän vastaankin, en tiedä, täytyy jutella. Mutta kyllä mä haluaisin ehdottomasti kaksi alkiota kyytiin. Etenkin kun pakkaseen jäisi sitten vain yksi, ja jos tää eka kerta menis pieleen, niin se pakkasessa oleva joutuis kokemaan kovia siinä sulatuksessa, eikä välttämättä selviäis. Juu, kaksi haluaisin. Kaksoset olis unelmien täyttymys :).

Ihanaa Raputar, teillä hyvä saalis. Tosi huojentavaa, että niitä on pakkaseenkin laittaa. Ihanaa, oon niin onnellinen sun puolesta. Entäs mitäs sä tuumaat, yks vai kaks alkiota siirrossa maanantaina?

mur-mur Hieno suunnitelma. Nyt vaan lemmenleikkejä ja samalla simojen talletuksia joka päivä ainakin tiistaihin asti. Sitten voitte hetken levähtää ja jatkaa lempimistä lempimisen ilosta (ilman että tartee miettiä ovispäiviä) =):heart:

Ottis
Hysteria Voi ku kuulostaa hurjan jännältä. Niin siellä lasiastialla on jo munis ja simppanen saaneet toisensa ja hedelmöitys tapahtunut. Toivottavasti jakautuminen tapahtuu suotuisaa rataa myös :hug:. Kiitos kauniista sanoistasi, ihan oli kyynel simmuun tulla ku niin herkästi kirjoittelit.

BB Onnea maanantain punktioon :). On teilläkin hurjan mielenkiintoiset hetket käsillä :heart:!

Raputar Hienoja uutisia kuuluu sieltäkinpäin =). Aivan mahtavaa! Mahtaa tänne nyt plussia pian paukahdella.

mur-mur Onnea Oilin hyödyntämiseen :heart:! Minäkin o-testin dippasin ja niin hailua näytti, ett huomenna saa surutta jättää testaamisen väliin. Jos maanantaina kirkkaampaa viivaa näyttää, sitten voikin olla jo se paikka, ett pitää tikutella joka päivä. Ukko nyt kotona, mutt enpä tiedä tuleeko tästä yhteiselosta 'silleen' mitään :). Suunnittelin lähteä yksin illaksi mökille enkä ole vielä miestä asiasta muistuttanut, mutt hänellä tuskin on varaa tekemisiini puuttua.

Mies makoilee par'aikaa kissan kanssa lattialla rintarinnan katin tassu omassa kädessään :).

Voihan olla, että noista neljästä vielä putoaa osa kyydissä pois, mutta peukutetaan kuitenkin kaikkien puolesta. Ja kävi alkioille miten tahansa niin emme siirrä kuin yhden kerrallaan.

Rentouttavaa iltaa kaikille! :wave:

Ottis
Heissan taas! Heiluinpa tuossa parisen tuntia ja vihiroon istahdin ruudun ääreen taas. Ei montakaan minuuttia siitä, kun edellisen kerran tänne kirjoittelin, kun mies ilmoitti lähtevänsä käymään kotipaikallaan, kun täällä on kuulema niin hiljaista. Minä keräsin systerin jäljiltä jääneet likaiset petivaatteet, laitoin ne koneeseen pyörimään ja sillä välin kun kone teki töitä kävin hakemassa mökiltä siskon jäljiltä jääneet toiset petivaatteet pesuun ja tarttuipa siinä hihaan miehenkin likapyykkiä Biojätteitä vein kompostiin ja laitoin uuden satsin koneeseen pyörimään. Nyt vain odottelen, ett mies tulee kotiin ja päästään päätökseen kuka tekee ja mitäkin. Minua ei kiehdo ajatus viime lauantain uusinnasta, joten tuskin saman katon alle miehen kanssa jään. Meidän näyttäis ainakin vielä olevan parempi olla erillään.

Mies suhtautui hyvin nihkeästi ajatukseen, ett minä lähtisin mökille. Ei kieltänytkään, vaan sanoi omia kamojaan siellä olevan. Reissun päältä hänelle soittelin ja kysyin mm. mitä on ajatellut tänään syödä (minä olen syönyt töissä). Mies ei ollut ajatellut niin pitkälle, mutt kai tässä sentäs kaupassa yhdessä käydään. Jotenkin on nihkeätä tämä elo nyt, mutta.. mä ostin itselleni pullon valkoviiniä, jonka aion tänä iltana nautiskella ja nimenomaan nautiskella enkä siinä sivussa taistella mm. siitä voinko mennä saunasta terassille istumaan kynttilänvaloon vai napsauttaako toinen jääräpäisesti ulkovalon palamaan saunomisen ajaksi jne. On niin monia asioita, joista mies tee äärimmäisen hankalia kotosalla kupitellessaan. Tässä talossa ei miehelle nyt ole alkoholia tippaakaan, vaan latasin kaikki hänen juomansa mukaansa lauantaina.

Lupsakkaa ehtoota itsekullekin! t. Ottis

Ottis Sinäpä oot saanut oikein virtapiikin =). Loistavaa! Nyt keskityt vain Ottikseen, siihen Ottikselle kaikkein tärkeimpään ihmiseen, jonka kanssa Ottis on koko Ottiksen elämän, alusta loppuun, 24/7 :) . Mieheen voi keskittyä sitten kun se on oppinut keskittymään myös vähän enemmän Ottikseen. Nyt on Ottiksen aika! Hyvä Hyvä Hyvä Ottis! VOIMAA ja VALOA! :heart:

Niin, ja nauti valkoviinistä, humallu sielunrauhasta ja kynttilöiden lämmöstä.

Viimeksi muokattu:
Hysteria, Raputar,Ballerina Bolero ja Nillanilla: Kovasti pidän teille kaikille peukkuja, jotta saisitte kaikki plussaa raskaustesteihin!!:heart:

Mur-Mur ille Onnea Oilin metsästykseen!

Ottis: Vietä ihanaa iltaa itsellesi, rentoudu ja nauti elämästä viinipullon kera!

Tirlittan1968 (42).........kp17/28
onlydream (37)............kp17/23-29
haave2010(44)............kp18/29 Joko teillä ovis ollut jo tässä kierrossa? Tulkaahan mukaan RKKT listalle myös!

Liiza ja Haave3 mikä tilanne??

Monelle tulossa juuri ovis, kaikille ihanaa peuhailuaikaa ja plussakasta varsinkin!;=)

Missäköhän se lista oli, miltä ovistikku näyttää kierron lopulla, jos r alkanut? Tietääköhän joku konkari?

Tyttäreni plussasi siitä kierrosta, josta teki ovistestin kp 18 ja oli positiivinen ja sen illan touhut toivat plussatuloksen:heart:, nyt alkaa jo rv 18

Ihanaa viikonloppua Mahdotontako:heart:

Hysteria, Raputar,Ballerina Bolero ja Nillanilla: Kovasti pidän teille kaikille peukkuja, jotta saisitte kaikki plussaa raskaustesteihin!!:heart:

Mur-Mur ille Onnea Oilin metsästykseen!

Ottis: Vietä ihanaa iltaa itsellesi, rentoudu ja nauti elämästä viinipullon kera!

Tirlittan1968 (42).........kp17/28
onlydream (37)............kp17/23-29
haave2010(44)............kp18/29 Joko teillä ovis ollut jo tässä kierrossa? Tulkaahan mukaan RKKT listalle myös!

Liiza ja Haave3 mikä tilanne??

Monelle tulossa juuri ovis, kaikille ihanaa peuhailuaikaa ja plussakasta varsinkin!;=)

Missäköhän se lista oli, miltä ovistikku näyttää kierron lopulla, jos r alkanut? Tietääköhän joku konkari?

Tyttäreni plussasi siitä kierrosta, josta teki ovistestin kp 18 ja oli positiivinen ja sen illan touhut toivat plussatuloksen:heart:, nyt alkaa jo rv 18

Ihanaa viikonloppua Mahdotontako:heart:
Löysin tämän mitä etsin;)
Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's

Ottikselle ihanaa "omaa" aikaa - MJAUUUU..NAUTI!!!

:popcorn:

Mahdotontako Jännittävää&tuloksekasta piinailu aikaa siulle!!:heart:
..mie en enään jaksa noiden O-testien kanssa pelata ja käyttää R-testien tapaan: "olisko/vai eikö olis" vahva viivanen??..tyydyn ihan noihin R-testeihin:)

Heipsistä Hei, viettäkäätte ihanainen ilta:wave:
..mie lähen vähän grillailemaan syksyiseen iltaan, syön makkaraa, lettusta ja pari olusta hörppäsen myöskin!!:p

Viimeksi muokattu:
Rominas, onneksi kaikki on hyvin! :flower:

:wave: Terri, mähän sain painon keväällä sinne 70een, ja kesän tavoite olikin vain pysytellä siinä. Onnistuikin, tietty välillä mentiin yli, mutta sitten palasin taas ruotuun. Nyt sitten (kunhan nää hoitokilot saa ekax pois) syksyn mittaan yritän vielä sen -5 kg. Lähinnä urheilua olen lisännyt, nyt 3x ohjattua liikuntaa (aiemman 2x viikko sijaan), loppusyksystä vielä 4x viikko. Mutta pitäis tuohon syömiseenkin vähän enempi panostaa... Hyvä että sulta otetaan kilpparit, onhan sillä tuohon raskautumiseenkin vaikutusta!

BB, onnea punktioon maanantaille!

Jee, Hystis, toivotaan että noi hyvin jaksavat myös maanantaihin asti!

Raputar, ihanaa myös hyviä uutisia, ja varmaan siirtoon pääsette!

Mulla alkaa olla jo tukala olo, siis munikset painaa. Vielä pitäis keskiviikkoon asti kestää, silloin punktio, ja perjantaina siirto. Yksi meillekin siirretään.

Mukavaa iltaa kaikille!

mur-mur Lettusia, kettusia ja makoisaa iltaa sinulle :)
Inia Hui, miten aktiivinen sinä olet :)! Hurjan tyytyväinen saat itseesi olla, upeeta. Syksyn tullen ruokavalioon sitten vaan enemmän juureksia :) Sen 5kg saat varmana pois, kun oot tähänkin asti pudottanut. Tsemppiä jatkoonkin :)! Ja aivan järkyttävän paljon tsemppiä keskiviikon punktioon. Toivotaan, että sun massussa painaa huikea munissaalis, josta valitaan paras/parhaat keskiviikkona siirrettäväksi ja loput pakkaseen oottamaan seuraavaa :) Siis seuraavaa vauvaa :heart:!

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (42)...................kp5/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp7/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp10/24-28........yk15.................1.
wiiwi67 (42)................kp10/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp10/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp11/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp11/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp12/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp12/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp13/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp13/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp17/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp18/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp18/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp19/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp27/24-27.......yk29.................4.
haave3 (41)...............kp46/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp59/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp82/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.

RKTT

liiza (44).......................dpo16
mahdotontako (45).........dpo4
mur-mur (45)................dpo-1

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Taisi se sivusto löytyä jotenkin kun googletti r- vs. o-testejä. Voin ettiä myöhemmin. Kiitos relan illan toivotuksista. Rauhallisen illan vietin viiniä naukkaillen kynttilänvalossa. Nukkumaankin menin ihan ihmisten ajoissa, joten tuli levättyäkin.

Ottis
mur-mur Sullakin oli varmasti ihan rela ilta =). Syksy on ihanaa aikaa. Mun mielestä se on itseasiassa parasta aikaa vuodesta, vaikka kesästäkin tykkään. Minä kipusin koneelle ihan sun ovisplussauutisia lukemaan, mutt et varmaan ole vielä dipannut.

Hystis Kiitos taas kerran. Vietin Ottiksen kanssa ihan kivan illan, kiitos =).

Jännät hetket täällä monella! Onnea ovistelijoille ja RKKT:läisille.

Hystria ja Raputar onnea maanantaille roppakaupalla!

BB sinulle ma punktioon onnen potku.

Inia munisten kasvatukseen temppiä.

Mur-Mur hyvä pidä vain sitä miestäsi hyvänä.

Yhteistyössä