40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miulla taasen pääsi käymään niin, että simot jäi miehen kassiloihin..:O
..en vain yksinkertaisesti JAKSANUT OLLA NOHEVA TÄNÄÄN!!!!..

Onneksi kerkeää vielä hyvin ja miehen metsästys reissuhin siirtyi Lauantai aamulle, joten..

..Williä lemmiskelyä pe-su..jos kaikki menee nappiin meinaan..aina ei miunkaan suunnitelmani onnistu kun tulee matkaan kaiken maailman "mutkia&kiemuroita": /..toivotaan että onnaa ja pistän taas parastani..

Nati nati teille kaikille ihanaisille!!!

Viimeksi muokattu:
wiiwikin siellä ollut reipas tyttönen ja talletellut tililleen - niin sitä pitää!!

Juu ja sille miehelleis sellaiset terkut, että: "mittään taloja nyt tartteta - VAUVA SEN OLLA PITTÄÄ"!!:heart:
..ja tietty paaaaaaaaljon onnen pipanoita kanssa..:)

Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (42)...................kp3/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp5/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp8/24-28........yk15.................1.
wiiwi67 (42)................kp8/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp8/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp9/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp9/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp10/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp10/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp11/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp11/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp15/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp16/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp16/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp17/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp25/24-27.......yk29.................4.
haave3 (41)...............kp44/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp57/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp80/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.

RKTT

liiza (44).......................dpo14
mahdotontako (45).........dpo2

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Hystis Kättä päälle :stick:. Tikkua tarjoan näin virtuaalisesti ku ei tässä muita kuvia ole :LOL:.

Nillanilla Ihanaa, että sulla 2 kyytiläistä siellä matkassa. Kunpa tarraisivat lujaa ja sitkeästi kiinni :heart:. Sinä olet totisesti RKTT!! Haluatko listalle? Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

wiiwi67 :LOL: Hieno heitto toi hampaan mukana lähti järkiki =).

mur-mur Onnekasta dippailua :heart:!

HUOMENET IHANAISET!!!!:wave:

Meitä näyttäis olevan nyt aika monta ovistelemassa lähi aikoina,joten enköhän minäkin malta olla testaamatta,kun kerran muutkin,jännätään yhdessä sitten koko sakki miten käy! :whistle:

Selvällä suomen kielellä sanoin ukolle et unohtaa talon myynnit/ostot ja meni se asia perille kun uhkasin et jos muutetaan niin muutetaankin sit kaupunkiin,on nääs noita houkutuksiakin enempi.:LOL: loppu melko lyhkäseen myyntipuheet ukolla.:LOL: eli on siitä sen mustasukkaisuudesta hyötyäkin, ja sumeilematta käytän sitä kyllä tarpeentullen hyväksikin.:saint:

Rominas miten teillä voidaan?:hug:
mur-mur koitas valpastua ja piristyä ettei jää simot omille teilleen,nyt pitää olla hanakkana tyttönä!;)
Ottis joko olet miehellesi lempeä tihkuvan kutsun esittänyt?:p

nillanilla, ihanaa kun sait pikkuiset kyytiläiset, nyt onnea matkaan! Ja pakkaseenkin vielä hyviä alkioita!

Punktiolaisille myös tsemppiä! Hystis ainakin, mutta olikos tänään muitakin?

Rominas :hug:, toivottavasti kaikki on hyvin!?

liizalle myös :hug: Pitkä on tie teilläkin... Muistan kun joskus olin yk:ssa sua edellä, mutta sulla kun on lyhyempi kierto, niin olet mennyt edelle... mutta vielä jaksetaan uskoa! Sulla on sitten kuitenkin enempi yk:ta vuodessa! ;)

Viimeksi muokattu:
Entinen Uudi kirjoittelee, kun ei sillä tahtonut päästä vaihdoin nikkiä. Lapissa tuon niminen järvi ja kun olen Lapin hullu niin ajattelin, että alkaa ainakin samalla kirjaimella.

Olen aina lueskellut mitä teille kuuluu ja iloinnut sekä surrut mukananne.

Rominas ihanaa, että kaikki hyvin. :heart:

Mur-mur tsemppiä sinä se olet ainainen hyvän mielen tuoja jatka samaa rataa. :hug:

Ottis maasta se pienikin ponnistaa, eli älä anna ukolles periksi ja tsemppiä, että se pysyvä plussa tulis sullekin. :hug:

Mimmimamma olen erittäin pahoillani. Olen erityisesti kanssasi jännäillyt, kun samoja ikäluokkia lähelle ollaan. Kaikkea hyvää eteenpäin. :flower::heart::hug:

Kaikille mahtaville naisille voimia ja siunausta itsekullekin siihen tilanteeseen missä olette.
kaunista syksyä kaikille. :wave:

:flower:Aurinkoista perjantaita!!:flower:

Rominas voi miten ooooooonnellinen olen siun puolestasi!!!!!!!!!:kiss:
Edelleen pikkiselle tarrasukkasia&vaaviliimaa:heart:

liizukka Voi ei jos täti siellä jo ilmoittelee tulostaan..:hug:
..olisi nyt pysynyt juutas poissa!!:mad:
Jaksuja kovasti:heart:

wiiwi elähän kuule mittään..mie reippahana aamupäivällä jo simot tallettelin!!!!!:whistle::p

Mukavan rentoista viikonloppua kaikille:popcorn: ja niitä leppeitä ++++++++ tuulia!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Rominas :hug:, sinä pelastit tän päivän :). Ihanaa, ett pikkuisella kaikki hyvin! Onko vuotoa ollut enää? Kysyitkö lääkäriltä mistä se mahdollisesti johtui? Etsä kuvaa pikkusesta tänne sais? Huih ku oli monta kysymystä :ashamed:.

Unari Kiitos muistamisesta :flower:! Ollaan miehen kanssa koko viikko oltu miltei seurustelulinjalla eli jonkin verran yhteydessä, mutt saman katon alla ei ole yhtkään yötä vietetty. Mielenkiinnolla odottelen tuleeko mies tänään kotiin vai viipyykö vielä mökillä. Ts. odottaako hän ihan oikeasti minun pyytävän häntä tulemaan tänne kun uloskin heitin.

Liiza :hug: Varmasti noilla yk:eek:illa alkaa jo miettiä mahdollisuuksiaan koskaan onnistua. Tiedän tunteen, vaikka saankin sen varmaan puolittaa sinun tuntemuksiisi verrattuna, sillä puolet on mulla sun yk:eek:ista vasta kulunut. Tädin tulo masentaa ja mielikin synkistyy, joten apeat tunnelmat ihan luonnollisia. Teillä kuitenkin seksielämä niin hyvää, ett vaikka ette pahemmin piinailisikaan, niin saattaa todennäköisemmin tärpätä kuitenkin kuin esim. meillä, joilla koko seksielämä perustuu vauvahankintaan. Meinaan, ett 'vanhingon' mahdollisuus on suurempi :).

Meillä lyhytkiertolaisilla todellakin se etu, niinkuin Inia kirjoitti, että yrityskertojen myötä mahdollisuuksiakin on tiheämpään kuin niillä joilla on kovin pitkä kierto.

wiiwi67 Taidat olla aikamoinen sähikäinen kun uskalsit kiristää miestäsi kaupunkiin muutolla :LOL:.

mur-mur Yes! Olit sitten aamusta noheva ja simppoja tallettelit. Olet siis jo melkein RKTT :).

Hystis Tulehan kertomaan miten punktio meni.

ON Töistä tuluani kävin pisulla ja vaikka oli edellisestä kerrasta kulunut sopivasti o-testiin, en yksinkertaisesti viitsinyt tehdä testiä vaikka sen vielä lorotellessa muistin. Tää kierto taitaa mennä suht lunkisti ku ei jotenkin vaan jaksa jännätä tai välittää miten käy, ei just nyt. Mutt en minä synkäksikään aio heittäytyä.

O-testi dippailtu ja jo hieman vahvempaa näytti=)

Ottis Hywä, ei kannatakkaa mustiin, synkkiin syövereihin vajota - kyllä se siitä..ihan varmasti!!:heart::hug::heart:

..ja tiedäkkös?!..mie meinasin juuri tänään, etten taida jaksaakkaan testailla Oilia - tulkoon jos on tullakseen..No, sitten äskettäin kuiteshin lirautin mukiin ja dippailin..KOSKA..
En halua, että jää edes O-testejä miulle "houkutukseks" tänne kun käpälää päälle kerran filkat lyötiin siitä testailusta, joka miulla siis aikasintaan 28.9!;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Hyvä sinä! Pidetään vaan kiinni vedosta. Mulla oli lupa dipata muistaakseni 30.9. Se on ihan soppeli päivä :). Paitsi ett enhän minä tosiaankaan tiedä onko silloin jännättävääkään, mutt se on ensi viikon murhe kai. Tänään ollut runsaammin valkovuotoa, joten voipi se siitä oilitteluksi muuttua. Huomenna testaan jos sitä tuntuu, mutt en pakota itseäni siihen. Toivon kuitenkin, ett ovis vähän myöhemmälle siirtyisi.

Terveisiä lapsettomuusklinikalta. Kirjoittelen tässä uusia ohjeita ovistestin jälkeisestä parisuhde-elämästä. Skipatkaa, jos ei kiinnosta tällainen pilkun viilaus :)

Kävin torstaina TAAS sen viimeisen kerran siellä klinikalla. Tällä kertaa siellä oli eri lääkäri ja ohjeet ajoitettuun yhdyntään olivat tarkemmat kuin aikaisemmin.

Mulla kasvatettiin munista Menopurilla ja KP 9 se olikin 19,5 mm eli siis jo irroituskypsä ja limis hyvä. Mutta tämä lääkäri piti vähän aikaisena tätä kierron vaihetta ja siksi kehotti testaamaan ovista. Ja testattu on eilen ja tänään. Negaa on näyttänyt. Huomenna (KP 11) vielä testataan ja olipa se sitten plussa tai nega, laitan irroituspiikin. Yhdyntäajankohta vaihtelee hieman. Jos testi on la-aamuna plussa, niin yhdyntä su-aamu ja -ilta. Jos nega, niin su-ilta ja ma-aamu.

Sama taktiikka olisi ollut, jos plussa olisi näkynyt tänä aamuna, niin peittojen heiluttelua la-aamu ja ilta. Siis plussan jälkeen 24 h ja sitten kahteen kertaan samana päivänä.
Vähän kauhistuttaa, sillä itse olen aina halunnut olla ennen ovista liikkeellä ja viimeistään, kun plussa pärähtää. Mutta nyt vaan pitää pitää hermot kasassa ja odottaa sunnuntaihin. Aamuun tai iltaan.

Kyselin muutoinkin mahdollisuuksistani vauvaan ja lääkäri totesi, että lottovoittohan se olisi. Mutta jostain syystä en vieläkään ollut valmis lopettamaan yritystä, kun kerran jonkinlainen mahdollisuus on. Järki on kaaaaaaaauan sitten jo sanonut, että pitäisi lopettaa, mutta niin kauan kuin jokin portti on hiukankin raollaan, siitä tungen itseni sisään :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ovisaikaa pukkaa aika monelle ja punkioidenkin tulosta on tosi jännä seurata. Ja päivän tosiaan kruunasi Rominaksen ihanat uutiset.

Viimeksi muokattu:
Tätä samaa keskustelua on käyty vertailtaessa eri klinikoiden käytäntöjä insseissä. Joitakuita ohjeistaan ottamaan irroituspiikki kotona ennen kuin mennään inssin (edellisenä päivänä?) ja joillekin se annetaan inssin yhteydessä.

Mua kyllä jännittää niin paljon, että taidan ehdottaa talletuksia tänäänkin. Ettei vaan ainakaan myöhästytä. Ja silti on ainakin 1 1/2 vuorokautta aikaa ennen seuraavaa kertaa, vaikka testi olisi plussaa huomenna.

Tää on muuten säätämistä...

Moikka taas!

Ottis: Vuotoa oli vain sillon ke iltana se lusikallinen ja to aamulla olin häivähdyksen näkevinäni paperisa pyyhkiessä. Mutta ei sen enempää vuotoa onneksi ole näkynyt. Pitäisköhän painaa puuta heti, varmuuden varalta...

En muuten hoksannu paniikissani kysyä, että mistä verentulo johtui, eikä lääkärikään sanonu mitään... muistaakseni :confused:

Mulla tosiaan olisi ultra kuva mutta miten saan sen tänne???

Rominas mahtavat uutiset heitit meille! Sylin täydeltä onnea koko perheelle,ja muista ei stressiä,ei sitten yhtään!! Olen niin kovin onnellinen puolestanne,pelko on paha ystävä vierellä kulkemaan,joten ota iisisti!:heart::heart::heart:

Ottis juu,sen verta hyvin ukkoni tunnen,et voi vähän "viilata" sitä toisinaan ja se kutkale luulee kaiken todeksi.Nytkin aloin vaan jutustelemaan muuton "hyvistä" puolista,elokuvissa,kahviloissa,ravintoloissa ym. vois käydä "etten tunne itseäni yksinäiseksi uudella paikkakunnalla kun hän on töissä",meni pikkasen ukko hiljaiseksi kun alkoi miettiä "seurauksia" Eipä ole sen jälkeen puhunut muutosta mitään,eikä muuten puhu kun säikähti rassukka,et mitä kaikkea se vaimo voi keksiäkään.:LOL::LOL: melkeen jo sääliksi kävi poloista,oli sen verran "ryvettyneen" näköinen,mutta oppiipahan polonen.;)

Pyysivät minua takaisin entiseen työhönkin ja lupasin miettiä asiaa,pyysin jopa tuntuvan palkankorotuksenkin,en kyllä tiedä suostuvatko siihen...
miehelle en ole viitsinyt vielä asiasta mainita kun se on sille niiiiiiiiiin arka asia,ja menee koko vkl. pilalle jos siitä nyt puhun.

Ehdotin sille muuten et ostettais vähän viiniä ja rentouduttais saunoen ym....;) kun murkut on pois koko illan,niin ei kuulema käy,kun hän on tehnyt tämän vuoden raittius lupauksen itselleen,saa.....na et mua hatutti,olis ollu niin kiva,siitä kun on jotenkin tullu sellanen mököttäjä nyt tän totaali raittuiden myötä,ennen niin kiva seuramies(siis kun kaksin ollaan) :kieh:

mur-mur mukava et simppa talletuksia on tehty,niin täälläkin,vaikka vähän vaimea ilmapiiri,olis kiva kun olis vähän "äksöniä" välillä.|O

MUKAVATA perjantaita niin ja ottis pyydä vaan siippa kotiin,ole lempeä ja tee talletuksia hymyssä suin!

Yhteistyössä