Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

"vieras"
[QUOTE="vieras";21996461]No okei, tässä on oikeasti tyylikäs voileipäkakku. Hillityt ja yksinkertaiset koristeet.

[/QUOTE]
Tätä jo kehtaisi vieraille tarjotakin. Houkuttelee maistamaan. :p

*
[QUOTE="Vieras";21996417]Miksi vaal.pun. teksti jos pojan ristiäiset?[/QUOTE]

Vaaleanpunainen on väri muitten värien joukossa. Ei oo mitään väliä onko punanen, keltanen, sininen, vaaleanpunanen, vihreä jne. Ei sun oo käyttää lapsillas vaaleanpunasta, jos se on susta niin huono väri.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";21996461]No okei, tässä on oikeasti tyylikäs voileipäkakku. Hillityt ja yksinkertaiset koristeet.

[/QUOTE]
Voi voi, ompas nuukan pieni!!! Hirveästi tota valkosta päällä, eikä sisällä näytä olevan kunnolla täytteitä. Takuuvarma kuivis, sano mun sanoneen.

"vieras"
Voi voi, ompas nuukan pieni!!! Hirveästi tota valkosta päällä, eikä sisällä näytä olevan kunnolla täytteitä. Takuuvarma kuivis, sano mun sanoneen.
Voileipäkakun kuivuus ei tule vähäisistä täytteistä vaan huonosti kostutetusta leivästä. Jos täytteet ovat voimakkaan makuisia (ei siis mitään vesikinkkua), niin niitä ei tarvitse tunkea sinne väliin kilokaupalla.

Mutta perinteisestihän paljon huonolaatuista on useimpien mielestä parempi kuin vähän hyvää...

klwjdw
Mun mielestä toi oli tosi hasuka idea ja hauska kakku. Ei kait ristiäisten tartte olla mikään tyylijuhla, siinähän juhlitaan lasta.
Toi oli lapsenmielinen kakku. Luultavasti noilla taidoilla osataan tehdä se tyylikäskin kakku jos tarve niin vaatii.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";21996572]Voileipäkakun kuivuus ei tule vähäisistä täytteistä vaan huonosti kostutetusta leivästä. Jos täytteet ovat voimakkaan makuisia (ei siis mitään vesikinkkua), niin niitä ei tarvitse tunkea sinne väliin kilokaupalla.

Mutta perinteisestihän paljon huonolaatuista on useimpien mielestä parempi kuin vähän hyvää...[/QUOTE]

Ei toi näyttänyt ollenkaan hyvältä, sori.

"vieras"
[QUOTE="ööö";21995074]onpa hauska! :)

Ja jännää, jos oikeesti joku on sitä mieltä, ettei pojan nimi vois lukee vaaleenpunasilla kinkuilla! Hah. Aika rajoittunutta.[/QUOTE]

On hieno on! Meinasin justiin kysyä millä nimi oli kirjoitettu. Kinkulla siis? Sydämet kai metwurstia?

"vieras"
[QUOTE="vieras";21996480]Tätä jo kehtaisi vieraille tarjotakin. Houkuttelee maistamaan. :p[/QUOTE]

So? Tyykikäs tämä on, mutta alkuperäinen mielestäni paljon sopivampi ristiäisiin. Siitä sitäpaitsi näkee heti pinnalta, että sisältää lihaa, kun taas tästä ei.
Ihan käsittämättömäksi on mennyt, ettei kotijuhlissa saisi tarjota kotitekoista syötävää! Ammattilaisia voi käyttää isommissa juhlissa, jos tarvitsee. Vai korpeaako siellä nyt jotakuta työtöntä?

[/QUOTE]

Jos tämä ja ap:n kakku olis samassa pöydässä tarjolla ja vain toista sais maistaa niin kyllä mielummin ap.n kakkua maistaisin.

"vieras"
Mua inhottaa aapeen kakussa tuo leikellyistä koloista näkyvä kinkkusiivu. Tulee ihan mieleen sian nahka tai kirjava ihmisen iho. Ja arvasin, että juntit haukkuu tuon kauniin kakun, koska siinä ei ole kilokaupalla mässättävää lihaville palstamammoille.

"vieras"
Ap, missä päin te asutte? Tekiskö meinaan sun äiti meillekin kakun? En ole vuosiin saanut voileipäkakkua ja itse en osaa tehdä. Ja kyllä, tiedän, että konditoriasta tms. saa tilata.

Yhteistyössä