Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";21995233]Niin on.. suorastaan naurettava.[/QUOTE]

No ei lainkaan naurettava, vaan hauksa ja kekseliäs.

Kaikilla ei ole äitiä, joka tekisi niille minkäänlaisia kakkuja, mieti sitä.
 
"mari"
[QUOTE="vieras";21994957]Tartteeko olla kinkkua? Sitäpaitsi voileipäkakku ilman tekstejä.....[/QUOTE]

No vihreetä olis saanut, kun kinkun jättäis muutamaks päiväks huoneenlämpöön pöydälle...
Ihana kakku mun mielestä.
 
nikitön
No ei helevetti. Kakku on tyylitön, kinkku väärän väristä, kaste turhaa, vieraat vääränlaisia ja asuinseutukin pjerseestä? :LOL: Jollain on ny pikkusen huono päivä...

Aivan upee kakku! Ja just kiva että se nimi on kerrankin siinä voileipäkakussa eikä aina täyskärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21995511:
No ei helevetti. Kakku on tyylitön, kinkku väärän väristä, kaste turhaa, vieraat vääränlaisia ja asuinseutukin pjerseestä? :LOL: Jollain on ny pikkusen huono päivä...

Aivan upee kakku! Ja just kiva että se nimi on kerrankin siinä voileipäkakussa eikä aina täyskärissä.
:D :LOL: Olis kiva tietää kuka tuo ihminen on jolla on noin huono päivä ku tietää jopa että missä mä asustan :D :confused: Olen ihan samaa mieltä. Välillä voi poiketa perinteistä ja laittaa nimen muuallekin kuin pelkkään täytekakkuun :)
 
"vieras"
Tässä ketjussa veetuilijat taitavat olla ihmisiä jotka tuntevat/tietävät ap:n, asuinsijainnista asti pitää kaikki sanoo.
Tunnen ap:n jotenkuten ja on kiva ihminen ja kakkukin on nätti =)
 
"xena"
kyllä pojalla voi olla vaaleanpunaista vai onko Jumala sanonut oikeen että vaaleanpunainen on sitten vaan tytöille ja sininen pojille? Ahdasmielistä ja mielikuvituksetonta sanon mä! Mutta mitä kakkuun tulee niin herahti kyllä vesi kielelle! Taitava äiti!
 
niin kaunista ja suloista
Tosi kaunis kakku :) Mietin vaan, et noiden sydämien ja kirjainten alla, onko niissä kokonainen kinnkkuviipale tai metwurstiviipalekko se on? Jos niin oliko sitä helppo leikata kuitenkin? Mut tosiaan aivan ihastuttava ja kiitos kun kuvan laitoit. Hieman taidan varastaa äitisi ideaa ja kehitellä meidän pienelle kanssa jotain vastaavaa kunhan ensiksi putkahtaisi kolostaan. Niin ja onnea pienestä Eemil-pojasta. Nimi nyös ihana :) Aurinkoista jatkoa teille koko perheelle.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21995511:
No ei helevetti. Kakku on tyylitön, kinkku väärän väristä, kaste turhaa, vieraat vääränlaisia ja asuinseutukin pjerseestä? :LOL: Jollain on ny pikkusen huono päivä...

Aivan upee kakku! Ja just kiva että se nimi on kerrankin siinä voileipäkakussa eikä aina täyskärissä.
Minä kirjoitin tyylittömyydestä. Muut "vieraat" olivat eri kommentoijia. Siis on meitä muitakin, jotka nyt eivät ratkenneet ylistämään tuota tuherrusta.
 
nikitön
[QUOTE="vieras";21995570]Minä kirjoitin tyylittömyydestä. Muut "vieraat" olivat eri kommentoijia. Siis on meitä muitakin, jotka nyt eivät ratkenneet ylistämään tuota tuherrusta.[/QUOTE]

No et oo sit ainoo jolla huono päivä :LOL:

Kerro ihmeessä millainen on tyylikäs voileipäkakku? Laita vaiks kuva.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21995593:
No et oo sit ainoo jolla huono päivä :LOL:

Kerro ihmeessä millainen on tyylikäs voileipäkakku? Laita vaiks kuva.
Jos tosiaan kiinnostaa niin niitä löytyy pilvin pimein googlella. Mutta Mansikkamäen blogista varsinkin.
 
"vieras"
Eriävät mielipiteet on kiellettyjä!! Mulle ei kakku kelpais, vaikka vaan siksi, että siinä ON vaaleanpunaista kinkkua, aivan sama. Ja vaikka mitä täällä muut sanois, ei mun mielipide siitä ulkonäöstä muutu.
 
Tosi kaunis kakku :) Mietin vaan, et noiden sydämien ja kirjainten alla, onko niissä kokonainen kinnkkuviipale tai metwurstiviipalekko se on? Jos niin oliko sitä helppo leikata kuitenkin? Mut tosiaan aivan ihastuttava ja kiitos kun kuvan laitoit. Hieman taidan varastaa äitisi ideaa ja kehitellä meidän pienelle kanssa jotain vastaavaa kunhan ensiksi putkahtaisi kolostaan. Niin ja onnea pienestä Eemil-pojasta. Nimi nyös ihana :) Aurinkoista jatkoa teille koko perheelle.
en tiedä edes tähän vastausta, mutta luulen että kokonainen viipale :) varasta vain..
 
[QUOTE="vieras";21995550]Tässä ketjussa veetuilijat taitavat olla ihmisiä jotka tuntevat/tietävät ap:n, asuinsijainnista asti pitää kaikki sanoo.
Tunnen ap:n jotenkuten ja on kiva ihminen ja kakkukin on nätti =)[/QUOTE]

ai sielläkin joku "tuttu" =) Kiitos noista sanoista :)
 

Yhteistyössä