Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

nikitön
[QUOTE="vieras";21995630]Jos tosiaan kiinnostaa niin niitä löytyy pilvin pimein googlella. Mutta Mansikkamäen blogista varsinkin.[/QUOTE]

Tuota, onko sulla äly mukana ollenkaan? Mä kysyin SUN mielestä tyylikkäitä. Joo, google antaa kuvia mutta jos google antais tuon apn kuvan niin minusta se ON tyylikäs, sinusta ei.

Ja sulle joka kitiset siitä, että eikö saa olla eri mieltä ilman huonoa päivää niin sorry, luulin tosiaan että joku yks ja sama kitisijä valittaa jo asuinpaikkaa myöten kaikesta asiaankuulumattomasta.

Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21995758:
Olis varmaan kandenu värjätä.....

:D

Kiva ja erilainen. JA ihanaa että joku vielä tekee ja tarjoaa voileipäkakkuja jotka on jo listattu sou lääst siison- tarjottaviksi.
Voileipäkakku on mun himotus. :p
Voileipäkakku oikein tehtynä on erittäin hyvää. Ihmiset on vaan opetettu kammoamaan niitä siten, että on tehty liian kuivis kakku pahoilla täytteillä.

[QUOTE="vieras";21995734]Ja veikkaanpa, että kakun tekijä on räpeltänyt noita juustosiivuja paljain käsin, ilman niitä leipurin ohuita muovihanskoja. Iso HYH![/QUOTE]

Arvaas uudestaan.. Eikö sulle mikään kelpaa? -Ilmeisesti ei...

"qwer"
[QUOTE="vieras";21995734]Ja veikkaanpa, että kakun tekijä on räpeltänyt noita juustosiivuja paljain käsin, ilman niitä leipurin ohuita muovihanskoja. Iso HYH![/QUOTE]

Mistäs noin päättelet?

"eräs"
Kakkua maistaisin toki, olenhan suuri voileipäkakun ystävä. Mutta omasta puolestani jättäisin laittamatta tuollaisen hölmön näköisen nimisökerryksen tuohon. Olisi ollut mielummin toisellakin reunalla tuo sydänkoristelu. Tämä oli vain mielipide. Ja mielipiteitä on aina erilaisia.

argh
[QUOTE="vieras";21994897]Vaaleanpunaista pojalla??[/QUOTE]

Miksei? jessus näitä sukupuolijuttuja jopa väreissä. Aina vaan ne jyllää jopa imeväisikäisestä saakka vaikka miten ollaan olevinaan tasa-arvoista.

Hauskinta on minusta aina täällä se, että kun joku uskaltaa laittaa kuvan itsestään, lapsistaan, kodistaan, käsitöistään tai vaikka autostaan, on haukkuja aina harmaa ja täydellinen. mielenkiintoista olisi piipahtaa hetkeksi tällaisen täydellisen naisen päässä ja olla kärpäsenä katossa, kun hän tarjoilee täydellisiä ruokia täydellisentyylikkäästi sisustetussa ja sommitellussa kodissaan, jossa kaikki toimii kuin rasvattu.

Voi voi teitä. Onneksi ei itse tarvitse.

P.S. kakku on tosi hieno, en todellakaan olisi itse osannut tehdä vastaavaa. Onnea pojalle.

pösilöt
Mistä saa sinistä tai vihreää kinkkua? :D
Niin tähän vielä. Siihen on syy että normaalit ruoka-aineet eivät ole kirkkaansinisiä. Ihmismieli ei miellä sinistä väriä edes syötäväksi. Useimmat jättää väliin kirkkaansinisen ruoan, jos vaihtoehtoina on normaalimmatkin värit. Edes irtokarkkeja ei tahdo löytää sinisinä, siinä on tämä sama syy. Ne ei menisi kaupaksi.

Että siinä nillittäjille, ku olis kinkkukin pitänyt värjätä että "kelpaa"

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21995762:
Tuota, onko sulla äly mukana ollenkaan? Mä kysyin SUN mielestä tyylikkäitä. Joo, google antaa kuvia mutta jos google antais tuon apn kuvan niin minusta se ON tyylikäs, sinusta ei.

Ja sulle joka kitiset siitä, että eikö saa olla eri mieltä ilman huonoa päivää niin sorry, luulin tosiaan että joku yks ja sama kitisijä valittaa jo asuinpaikkaa myöten kaikesta asiaankuulumattomasta.
Onko sinulla äly mukana? Minähän annoin jo blogistin, jonka kakut ovat tyylikkäitä mielestäni. Pitääkö sulle valmiiksi sieltä kuvakin etsiä, etkö itse osaa, jos kiinnostaa?

Kuurmootuus
Hauskinta on minusta aina täällä se, että kun joku uskaltaa laittaa kuvan itsestään, lapsistaan, kodistaan, käsitöistään tai vaikka autostaan, on haukkuja aina harmaa ja täydellinen. mielenkiintoista olisi piipahtaa hetkeksi tällaisen täydellisen naisen päässä ja olla kärpäsenä katossa, kun hän tarjoilee täydellisiä ruokia täydellisentyylikkäästi sisustetussa ja sommitellussa kodissaan, jossa kaikki toimii kuin rasvattu.

P.S. kakku on tosi hieno, en todellakaan olisi itse osannut tehdä vastaavaa. Onnea pojalle.
Täydelliset ihmiset joo, niitähän tässä maassa riittää, ei ihme että moni ihminen kulkee koko elämänsä suunnilleen jossain psykoosissa ja popsii kymmentä eri pilleriä joka päivä.

"vieras"

Edelleen: ei ole HAUKKUMISTA olla eri mieltä.

Joskus tulee ihan väkisinkin mieleen, että onko nykyään naiset uuden ajan Mrs. Dallowayta. Niitä, joille juhlien järjestäminen on elämää. Niitä, joiden tyhjä elämä piilotetaan sen upean kakun ja kuorutuksen sisään. Mikään vähänkään epätäydellinen ei ole sallittua. Lapsen syntymäjuhlista saadaan viikkojen painajainen, puhumattakaan mistään suuremmasta juhlasta. Pitää olla teemaa ja kalusteetkin pitää vaihtaa kakun koristuksen kanssa sopivaksi.

Minusta ap:n kakku on kaunis - siinä hehkuu ap:n äidin rakkaus niin ap:ta kuin lapsenlastaan kohtaan.

"qwer"
Joskus tulee ihan väkisinkin mieleen, että onko nykyään naiset uuden ajan Mrs. Dallowayta. Niitä, joille juhlien järjestäminen on elämää. Niitä, joiden tyhjä elämä piilotetaan sen upean kakun ja kuorutuksen sisään. Mikään vähänkään epätäydellinen ei ole sallittua. Lapsen syntymäjuhlista saadaan viikkojen painajainen, puhumattakaan mistään suuremmasta juhlasta. Pitää olla teemaa ja kalusteetkin pitää vaihtaa kakun koristuksen kanssa sopivaksi.

Minusta ap:n kakku on kaunis - siinä hehkuu ap:n äidin rakkaus niin ap:ta kuin lapsenlastaan kohtaan.
Erittäin hienosti sanottu! :flower:

"vieras"
Hieno on!
Enpä ole koskaan ennen nähnyt samanlaista :)

Mun tekis mieli kans kokeilla joskus voileipäkakkujen tekoa. Kakkuilusta innostuin vuosi sitten ja se vei ihan mennessään. Moniin juhliin jo mennyt minun tekemiä kakkuja ja paljon kehuja saatu+ tilauksia. Täällä varmaan haukuttais lyttyyn :D

"äiti"
Kyllä on kakku täydellä sydämellä tehty :) Kaikki haukkujat ovat varmasti niitä täydellisiä äitejä, jotka napsivat pillereitä ja viinaa vitutukseen. Ulkoa kaunis, sisältä ruma. Kotona sota ja ulkopuolelle rauha. Lapsista ei välitetä jne... kuin rahalla.

Tuo kakku on tehty rakkaudella. Ja ei ollut meidän pojan ristiäisissä voileipäkakussa nimeä, mutta oli täytekakussa ja ihan omannäköinen kakku oli. Ei mikään viimesen päälle konditoriokakku, joka täydellisille äideille olisi pitänyt olla.

Että kehtaa edes lapsen ristiäiset viettää. Eihän sitä herranjumala saa olla mikään vinossa tms., kun on vieraita tulossa.

"vieras"

Meillä oli pienimuotoinen kastejuhla ihan kotona, eikä siitä panikoitu. Tarjoilu nyt pitää vaan olla tilaisuudessa vähän juhlavampi, eikä semmosta kakkua laiteta pöytään, jonka vois perheelleen sunnuntaikahvilla tarjota.

"vieras"
[QUOTE="äiti";21996040]Kyllä on kakku täydellä sydämellä tehty :) Kaikki haukkujat ovat varmasti niitä täydellisiä äitejä, jotka napsivat pillereitä ja viinaa vitutukseen. Ulkoa kaunis, sisältä ruma. Kotona sota ja ulkopuolelle rauha. Lapsista ei välitetä jne... kuin rahalla.

Tuo kakku on tehty rakkaudella. Ja ei ollut meidän pojan ristiäisissä voileipäkakussa nimeä, mutta oli täytekakussa ja ihan omannäköinen kakku oli. Ei mikään viimesen päälle konditoriokakku, joka täydellisille äideille olisi pitänyt olla.

Että kehtaa edes lapsen ristiäiset viettää. Eihän sitä herranjumala saa olla mikään vinossa tms., kun on vieraita tulossa.[/QUOTE]
Joku tuolla sanoikin, että eriävä mielipide ei ole haukkumista, mutta ei mene perille.

Yhteistyössä