Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

[QUOTE="vieras";21995132]Jaa rajottunutta; Ei vaan mä en halua yhdessäkään kakussa lukevan mitään nimiä. Ja vaalenapunainen väri on yliarvostettu; en itse pidä siitä väristä, niin miksi sitä laittaisin pojalle.[/QUOTE]

No eihän se kakku teidän pöydälle tullutkaan. =)

"vieras"
Aika säälittävää ruveta haukkumaan jotain kakkua, voi vittu mitä jengiä, hajotkaa elämäänne.
Eiköhän ap tiennyt saavansa kommentteja sekä puolesta ja vastaan, kun kuvan tänne linkitti. Olisiko paljon parempi, että ketju täyttyisi vain ja ainoastaan ylistyshuudoista. Mielestäni elämä (kyllä minulla on sellainen!) on paljon mielenkiintoisempaa, kun sen osana hyväksytään myös eriävät mielipiteet.

"qwer"
[QUOTE="vieras";21995007]Voileipäkakku on yleensä koristeltu tyylikkäästi ja kauniisti. Täytekakkuun sitten niitä vauvakoristeita ja lapsen nimi yms. tosin tyylillä nekin.[/QUOTE]

Says who???

[QUOTE="vieras";21995211]Eiköhän ap tiennyt saavansa kommentteja sekä puolesta ja vastaan, kun kuvan tänne linkitti. Olisiko paljon parempi, että ketju täyttyisi vain ja ainoastaan ylistyshuudoista. Mielestäni elämä (kyllä minulla on sellainen!) on paljon mielenkiintoisempaa, kun sen osana hyväksytään myös eriävät mielipiteet.[/QUOTE]

Miksi ne eriävät mielipiteet pitää aina laukoa jotenkin tökerösti?

[QUOTE="vieras";21995211]Eiköhän ap tiennyt saavansa kommentteja sekä puolesta ja vastaan, kun kuvan tänne linkitti. Olisiko paljon parempi, että ketju täyttyisi vain ja ainoastaan ylistyshuudoista. Mielestäni elämä (kyllä minulla on sellainen!) on paljon mielenkiintoisempaa, kun sen osana hyväksytään myös eriävät mielipiteet.[/QUOTE]

Kyllä tiesin ja en kyl ota nokkiini vaikka pari sitä yrittää täällä saada aikaiseksi :p

Kuurmootuus

Kyllä minä tunnistan pelkän vittuilun kritiikistä, en ole katsos eilen syntynyt.

[QUOTE="qwer";21995253]Näyttäs siltä että voi olla cheddaria tuo keltainen. Mozzarellaa/emmentalia tuo valkoinen. Ehkä?[/QUOTE]

Mä itse inhoan mozzarellaa ja emmentalia, eli tuskin oli niitä ku en ainakaan niitä siinä maistanu.. Mutta soitanpa äidille ja kysyn niin sillä se selviää :)

[QUOTE="qwer";21995300]Ok. Kunhan heitin villejä arvauksia. :D Pääasia että kakku oli hieno ja varmasti myös hyvää![/QUOTE]

Mut voihan se olla että sun arvaukset on oikeita, mut sitä ei saada koskaan tietää :D Oli kyllä todella hyvää..

Yhteistyössä