Peesi!!!Aika säälittävää ruveta haukkumaan jotain kakkua, voi vittu mitä jengiä, hajotkaa elämäänne.
Eihän täällä kenelläkään ole mitään elämää mihin hajota.Aika säälittävää ruveta haukkumaan jotain kakkua, voi vittu mitä jengiä, hajotkaa elämäänne.
Eiköhän ap tiennyt saavansa kommentteja sekä puolesta ja vastaan, kun kuvan tänne linkitti. Olisiko paljon parempi, että ketju täyttyisi vain ja ainoastaan ylistyshuudoista. Mielestäni elämä (kyllä minulla on sellainen!) on paljon mielenkiintoisempaa, kun sen osana hyväksytään myös eriävät mielipiteet.Aika säälittävää ruveta haukkumaan jotain kakkua, voi vittu mitä jengiä, hajotkaa elämäänne.
Siinä on kolmea erilaista juustoa. Mutta en tiedä että mitä, mutta hyvältä ainakin maistuiMitäs toi ton kakun reunassa oikein on?
oon tässä viikonloppuna järjestämässä pojalleni 3v synttäreitä ja olis tarkoitus tehdä voileipäkakku. Ja tästä tuli ihan älyttömän ihania ideoita sen koristeluun.
On todella ihana kakku.
Niin on.. suorastaan naurettava.Kylläpä on hauska!
Sananvalinta on vapaa.Miksi ne eriävät mielipiteet pitää aina laukoa jotenkin tökerösti?
Onko tökeröä sanoa, että joku juttu ei ole kirjoittajan mielestä tyylikäs? Miten sinä muotoilisit asian?Miksi ne eriävät mielipiteet pitää aina laukoa jotenkin tökerösti?
Näyttäs siltä että voi olla cheddaria tuo keltainen. Mozzarellaa/emmentalia tuo valkoinen. Ehkä?Siinä on kolmea erilaista juustoa. Mutta en tiedä että mitä, mutta hyvältä ainakin maistui
Ok. Kunhan heitin villejä arvauksia. Pääasia että kakku oli hieno ja varmasti myös hyvää!se juustoraaste oli ostettu lidlistä ja se oli valmis paketti ja siinä ei lue että mitä juustoja siinä on..
No osoitapas tässä ketjussa pelkkä vittuiluviesti, jossa ei ole kritiikkiäKyllä minä tunnistan pelkän vittuilun kritiikistä, en ole katsos eilen syntynyt.