Y
ylex
Vieras
Mä oon varmaan tosi tylsä ja edelleenkin sivistymätön, mutta ainoat elokuvat joita jaksan tai viitsin katsoa on Disneyn piirretyt![]()
Yle tuottaa uutisia paljon myös lehdille jne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon varmaan tosi tylsä ja edelleenkin sivistymätön, mutta ainoat elokuvat joita jaksan tai viitsin katsoa on Disneyn piirretyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21982197:Ja hei, te jotka ette katsoa ylen kanavia tai käytä palveluita - suosittelen.
Siitä on vain hyötyä.![]()
TarviitkoAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21982192:No olet kyllä... harvinaisen. Silti yle on tärkeämpi kuin se mitä sinä tarvitset.![]()
Ehdotan sitten hätätilanilmoitusmaksua kaikille, kun se on välttämätön jokaiselle. Muut maksut sitten vapaaehtoisiksi!
Yle tuottaa uutisia paljon myös lehdille jne
Alkuperäinen kirjoittaja väasai;21982226:Kyllä se vaan niin on, että todella pieni vähemmistö ei käytä Ylen palveluita.
Ehdotan sitten hätätilanilmoitusmaksua kaikille, kun se on välttämätön jokaiselle. Muut maksut sitten vapaaehtoisiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21982197:Ja hei, te jotka ette katsoa ylen kanavia tai käytä palveluita - suosittelen.
Siitä on vain hyötyä.![]()
en maksa... muutkin tahot toimittavat hätäilmon ku yle
en maksa... muutkin tahot toimittavat hätäilmon ku yle
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21982192:No olet kyllä... harvinaisen. Silti yle on tärkeämpi kuin se mitä sinä tarvitset.![]()
tän päivän tekniikalla olisi täysin mahdollista hoitaa homma siten, että maksetaan siitä mitä katotaan. Ylelle tämä ei käy, koska fygyt putoisi minimiin