Eilen oli juhlat ja nyt mies valittaa kaikesta mitä minun olisi pitänyt tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vittu

Vieras
Jep jep, luulin että oli kivat juhlat, nyt saan kuulla etten tarpeeksi ollut keittiössä :(

Minun olisi pitänyt siivota, keittää kahvia yms keittiössä pyöriä. Kyseessä oli kuitenkin minun valmistujais juhlat, luulin että olisin saanut nauttia niistä ja vieraiden kanssa jutella. Kävin kyllä keittiön puolella ja joka kerta minut hätistettiin pois. Ja nyt mies valittaa että hän ja hänen äitinsä joutu kaiken tekemään :/

No helvetti oliko ne salaattikulhot ja tarjoiluastiat sitten pakko tiskata siinä? Sanoin että voin ne hoitaa sitten juhlien jälkeen, ei tarvitse niitä nyt pestä.

Kuulostaa taas siltä, että joku on saanut pyydystettyä itselleen oikein ihanan aarteen miehekseen...

"Mutkun se on muuten aivan ihana ja mä rakastan sitä ja se on niin hyvä isä ja mutkun mutkun blaa blaa..."

Ääliö tuollainen mies on.

Etenkin kun oltiin sovittu että rennot juhlat yms ei paineita, kaikki ruoat oli valmiina, eli ei tarvinnut kuin nostaa pöytään ja pöydästä pois ja kahvia toki piti keittää joo, mutta sitäkin varten oli pari isoa termaria varattuna.

Plah... En olisi ikinä usko että mies rupee tällaisesta valittamaan, eikä nytkään suoraan sanonut vihjailee vaan ilkeästi. Oltiin vielä puhuttu etukäteen että minä haluan seurustella vieraiden kanssa kun harvemmin sukulaisia tulee nähtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21975174:
Oliko siis sovittu että mies keittää kahvin ja esim. pesee kahvikuppeja uusille vieraille? Vai miten se oli tarkoitus tehdä? Ja anoppiko ne nyt huolehtikin?

Kertäkäyttöastiat oli käytössä, eli piti vain keittää kahvia ja laittaa ruokaa pöytään. Ei oltu mitään kirjallista sopimusta tehty että sinä teet nämä nämä ja nämä. Ja anoppihan siellä keittiössä sitten pesi niitä salaattikulhoja yms, mies siellä keittiössä myös hääri. Minä kun en näy tarpeelliseksi siirtää kaikkia piirakoita yhdelle lautaselle ja salaatteja pienempiin kulhoihin yms. Tilaa olisi riittänyt ihan vaan siirtää salaatti kulhot tasolle kun siirryttiin kakkuihin.

Kertäkäyttöastiat oli käytössä, eli piti vain keittää kahvia ja laittaa ruokaa pöytään. Ei oltu mitään kirjallista sopimusta tehty että sinä teet nämä nämä ja nämä. Ja anoppihan siellä keittiössä sitten pesi niitä salaattikulhoja yms, mies siellä keittiössä myös hääri. Minä kun en näy tarpeelliseksi siirtää kaikkia piirakoita yhdelle lautaselle ja salaatteja pienempiin kulhoihin yms. Tilaa olisi riittänyt ihan vaan siirtää salaatti kulhot tasolle kun siirryttiin kakkuihin.

Sun miehes ei ilmeisesti sitten tajunnut että hänen pitäis tehdä nuo ja liekö sitten hädissään pyytänyt äitinsä apuun? Ehkei hän osannut järjestellä itse?

Ensi kerralla sovitte kunnolla etukäteen kuka mitäkin tekee ja ettei juhlittava tee mitään.

[QUOTE="Rouva";21975130]Kuulostaa taas siltä, että joku on saanut pyydystettyä itselleen oikein ihanan aarteen miehekseen...

"Mutkun se on muuten aivan ihana ja mä rakastan sitä ja se on niin hyvä isä ja mutkun mutkun blaa blaa..."

Ääliö tuollainen mies on.[/QUOTE]

Ja lisäks "ku meillon niit hyviiki hetkii sit kuitenki...enkä mä oikeestaan ees valita ku muuten vaa sanon..."

vastailen hieman myöhässä:

-ei oltu sovittu miehen kanssa asiosta, oletin hänen osaavan toimia
-olen iltakoulussa käynyt työn ohella kursseja ja nyt vikat sain suoritettua loppuun
-no en nyt tällaisen takia jätä miestä, onko palstan ainoa neuvo aina jättää mies??
-hmm... tuskin oli mustankipeä huomiosta, ennemmänkin hätääntyi/tympääntyi yms siihen laittamiseen kun on pelännyt tekevänsä väärin, stressaa erittäin helposti asioista

Yhteistyössä