Mitä HITTOA?Tilasin tuolta sisukas.net vaatteita

• Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no voi..juurikin olin aikeissa tilata tuolta sisukkaasta talvihaalarit lapsille...ainoa kauppa, jossa näytti olevan oikeaa kokoa ja väriä ja merkkiä molemmille...hmm...taidan kuitenkin yrittää ettiä vielä jostain muualta!

kokemuksia
Feissarissa nyt on ryhmä joka lähtöön esim:
Jos yhteisöön liittyy 50000 fania. Ajan minikaivurilla Hangosta Kuusamoon. | Facebook

Eikä yrityksen omat sivut muutoinkaan ole puolueeton foorumi, kun kritiikki siivotaan pois.
No mitä sitten?

Ei nuo kertomasi poista sitä faktaa että tällä firmalla on fb-sivuista päätellen ihan mukavan kokoinen joukko tyytyväisiäkin asiakkaita.
Vapaaehtoisesti ne ihmiset on tuolle sivulle liittyneet. Kun en mitenkää jaksa uskoa, että firmaan tyytymätön ihminen laittaisi että "tykkää" tästä sivusta.

no
näitähän ketjuja on koko ajan tyyliin; huonot kokemukset sisukas.netistä.
Eiköhän ainakin jo kaikki palstailijat ole oppineet karttamaan tuota kauppaa.
Muista en sitten tiedä.
Mutta kkummallinen tyyli on herralla,päätin minäkin yhden yrityksen jälkeen että en enää käytä kyseistä puljua( kun äitini meni hakemaan haalaria joka nettisivujen mukaan on siellä ja sähköpostitse varasin sen ,ja todellisuudessa se oli jo myyty)

kannattaa
laittaa kyselyä niiden facebook-sivuille...

Luulisivat vastaavan nopeasti, kun siellä kaikkien luettavissa. ;)

Ite uskaltautunut ostamaan pariin otteeseen ja sujunut hyvin. Ehkä osunut hyvään päivään Sisukkaan päässä. Harmittaa kyllä noi kun häviää. Itellä ollut lähinnä ongelmia ruotsalaisten nettikauppojen kanssa.

"Mira"
Vanha ketju tämä on, mutta itse en tuolta enää tilaa mitään. Viime keväänä tilattu puku meni heti rikki eikä sähköposteihin vastattu. Tein reklamaation sitten suoraan valmistajalle. Jos minua ei asiakkaana sen vertaa arvosteta että sähköpostiin vastataan, niin ostan vaatteet jostain muualta.

Keltainen Kettu on ainakin ihan loistava ja nopea. Tanskasta tilaan myös paljon, he laittavat aina karkkia mukaan paketteihin. :) Ja nopea ja hyvä palvelu.

Reklam Aatio
[QUOTE="Mira";21972375]Vanha ketju tämä on, mutta itse en tuolta enää tilaa mitään. Viime keväänä tilattu puku meni heti rikki eikä sähköposteihin vastattu. Tein reklamaation sitten suoraan valmistajalle.[/QUOTE]

Moni mielellään tukisi kotimaisia kauppoja/yrittäjiä, ettei palvelut karkaisi ulkomaille, mutta tässätapauksessa kaupan läheisyys tai suomenkielisyys ei taida antaa mitään lisäarvoa, ehkä jopa päin vastoin?

"Kuopus"
Sisukas-kokemuksien jälkeen kuopus.fi oli todella positiivinen yllätys.
2 päivää tilauksen jälkeen otettiin yhteyttä varastosaldossa tapahtuneen virheen vuoksi ja tarjottiin normaalihintaista tuotetta samaan tarjoushintaan ja pahoiteltiin tapahtunutta.

nettishoppailija
[QUOTE="Kuopus";23371806]Sisukas-kokemuksien jälkeen kuopus.fi oli todella positiivinen yllätys.
2 päivää tilauksen jälkeen otettiin yhteyttä varastosaldossa tapahtuneen virheen vuoksi ja tarjottiin normaalihintaista tuotetta samaan tarjoushintaan ja pahoiteltiin tapahtunutta.[/QUOTE]

Kuopus on mun mielestä aika kallis. Samoja tuotteita saa muista verkkokaupoista halvemmalla.
Sisukkaasta ei ole kokemusta, mutta olen kuullut että siellä on aika huono palvelu.

Mulla on hyviä kokemuksia wilmiksestä, zillasta, lastenpuoti vompatista, miniq:sta ja muistojen tai´asta, näissä palvelu pelaa

Babyshop.se muuten oli mainio, rahti 4e tilaat mitä vain Ruotsista Suomeen, ja hyvä valikoima. TIlaus perillä alle viikossa ja meileihin vastasivat samantien. Tilattiin sieltä uusi Babybjörn rintareppu Miracle, aivan loistava. Mutta mistä ihmeestä saisi 80cm kivan beigen/tummansinisen/mustan välikausihaalarin? Uskomatonta että valikoiman ovat niin huonot!

"kiukkuinen"
KIERTÄKÄÄ TÄMÄ HUIJARILAFKA KAUKAA! Kuukausi sitten tilattu ja maksettu tuote. Ei näy itse tuotetetta eikä rahoja pyynnöistä huolimatta takaisin tilille. Asiakaspalvelu ei vastaa puhelimitse eikä sähköpostise. Taidan tehdä rikosilmoituksen.

"vierailija"
Olisinpa googletellut Sisukkaasta ennen tilausta. Tilaus tehty heinäkuun lopussa, maksettu ja heiltä tuli viesti 19.8. että toimitettu. Mitään ei ole vieläkään kuulunut. Laitoin meiliä, eikä siihen ole vastattu!! Tilasin lapselle välikausi takin alesta, harmi vaan, että kohta alkaa jo talvivaatekausi. Miten olette toimineet, jos ette ole saaneet tuotteita eikä tule vastaustakaan...

Yhteistyössä