2
Sama meno jatkuu. Kokemus tältä syksyltä.Miten tää oli etusivulla, luin ihan kauhuissaan ja sit kattoin et jaa vuoden vanha tarina
Sama meno jatkuu. Kokemus tältä syksyltä.Miten tää oli etusivulla, luin ihan kauhuissaan ja sit kattoin et jaa vuoden vanha tarina
Feissarissa nyt on ryhmä joka lähtöön esim:Facebook ryhmässä näköjään yli 2000 henkilöä.
Ei tuo meno miksikään ole muuttunu.Miten tää oli etusivulla, luin ihan kauhuissaan ja sit kattoin et jaa vuoden vanha tarina
No mitä sitten?Feissarissa nyt on ryhmä joka lähtöön esim:
Jos yhteisöön liittyy 50000 fania. Ajan minikaivurilla Hangosta Kuusamoon. | Facebook
Eikä yrityksen omat sivut muutoinkaan ole puolueeton foorumi, kun kritiikki siivotaan pois.
Joku huuhaa-sivusto, kuten facebook, ei ole minkään moinen argumentti puolesta tai vastaan.Ei nuo kertomasi poista sitä faktaa että tällä firmalla on fb-sivuista päätellen ihan mukavan kokoinen joukko tyytyväisiäkin asiakkaita.
Totatota, mä kuulun ryhmään, vaikka en ole koskaan tilannut sieltä mitään. Olen vain osallistunut arvontoihin.Joku huuhaa-sivusto, kuten facebook, ei ole minkään moinen argumentti puolesta tai vastaan.
...kunnes poistetaan, jos yhtään ikävämpi viesti.laittaa kyselyä niiden facebook-sivuille...
Luulisivat vastaavan nopeasti, kun siellä kaikkien luettavissa.
mä tilasin joku aika sitten ja sain tuotteet viime viikolla. toimituksessa kesti aika kauan, yli viikon reilusti...Onko kenelläkään kokemuksia AMAUTI verkkokaupasta? Tilasin 9 päivää sitten, maksu veloitettu mutta tuotteita ei kuulu. EIvät vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen. Onko koko firmaa olemassa enää?