Mitä HITTOA?Tilasin tuolta sisukas.net vaatteita

  • Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
ap
No nyt asia selvisi. Tilaus oli ollut varastolla pakattuna ja jäänyt sinne "jumiin". Lupasi laittaa mukaan jotain vaatetta hyvitykseksi. Eli todennäköisesti saan tilaukseni lähiaikoina. Onneksi siis asia selvisi ja toivottavasti paketti tulee pian!
 
Nipsu
Joo. en suosittele minäkään tilaamaan tuolta mitään. Vaatteita sieltä odottelen minäkin. Eivät juuri vastaile viesteihin. Sählinkiä ja joustamattomuutta tämän firman kanssa asiointi. Toivottavasti vaatteet tulee pian ettei rahat jää sinne...Kaikkien muiden nettikauppojen kanssa kaikki sujunut aina moitteettomasti ja nopeasti.
 
vieras
Paikan päällä käyneenä en ihmettele yhtään sählinkejä. Tajuton määrä tavaraa ja neljä lasta, joissa 1v kaksoset. Yöllä hoitavat liikettä ja se näkyy :) Olen tilannut 2krt vaatteen, joka onkin sitten myyty jo aiemmin, joten noutaessa olen jonottanut tyhjää joskus melkein tunnin ja sitten vaan tyhjin käsin kotiin.
 
HeDu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikan päällä käyneenä en ihmettele yhtään sählinkejä. Tajuton määrä tavaraa ja neljä lasta, joissa 1v kaksoset. Yöllä hoitavat liikettä ja se näkyy :) Olen tilannut 2krt vaatteen, joka onkin sitten myyty jo aiemmin, joten noutaessa olen jonottanut tyhjää joskus melkein tunnin ja sitten vaan tyhjin käsin kotiin.

Täytyis heidän opetella pitämään työ- ja perheasiat erillään. Firmassa kun ei juuri mikään tunnu toimivan...

Kun herra Kuukkelilta kysyy, löytää paljon negatiivista
 
VOISIKO
joku linkittää tämän keskustelun heidän sähköpostiinsa!!
mulla on todellakin samoja kokemuksia sähköpostitse asioinnista heidän kanssaan, Tosi mukavia ihmisiä ovat kun siellä käy, eivätkä ilkeyttään toimi huonosti,
mut tosiaan, ovat kai haukanneeet liian ison palan,,
eivät raaski palkata työntekijöitä,
vaan mies käy muualla töissä ja äiti hoitaa kotona lapsiaan. illalla kun mies tulee niin hän sitten liikkeessä hoitaa tilauksia sun muuta.
Liikehän on auki vain sunnuntaisin pari tuntia,
ja porukkaa siellä on ihan pipona...

Mutta onkohan kukaan koskaan antanut palautetta heille asiakaspalvelusta?
Mä joskus moitin kun ei tullut vastausta sähköpostiin niin
mulle sanottiin sillä erikoisella huumoritavalla (joka on heille ominaista) että kas, kun meille syntyi juuri silloin kaksi tyttöä..
Joo, ihan ok ja onnea vaan, mutta jos on firma se täytyy hoitaa myös tuollaisina juhlan hetkinä !
 
-
ja voi tätä iloa kun asioin heidän kanssaan nyt jo toista kk.ta...
ei mitään tapahdu ja koska olen vihainen asiakas joka ei saa rahojaan firmasta on meikäläistä pompotettu maahantuojaa myöten ja kun soitin asiasta kuluttajaneuvojalle
sain sisukkaalta sähköpostin jossa he ilmoittivat myös ottaneensa kuluttajaneuvojaan yhteyttä.

todella hienoa ! mistähän valitit ? vihaisesta asiakkaasta vai ??
 
mama


Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei kai kukaan ole voinut saada käsiinsä sitä pakettikorttia mikä postista lähetetään?
Hei lähettääkö noi lastenvaatenettikaupat yleensä pakettikorttia? Minä tilasin Kuperkeikasta ja aloin ihmetellä kun ei tilausta kuulu ja laitoin heille viestiä. Lähettivät seurantakoodin ja sanoivat että pitäisi olla jo postissa. Postissa kieltäytyivät antamasta pakettia ilman pakettikorttia tai seurantakoodia ja väittivät ettei kaikilta firmoilta tule pakettikorttia jos ei ole tehty sopimusta. Ihmetyttää vain että mistä minun olisi pitänyt tietää milloin paketti on postissa kun ei mitään ilmoitusta saa ja seurantakoodinkin sain vasta kysyttäessä.
Joo, kaikista firmoista ei enää tule pakettikorttia. Niissä tapauksissa koodi tulee yleensä esim. puhelimeen tai sähköpostilla. Ihan oikein ovat postissa toimineet, ettei ilman koodia pakettia ole annettu. Ja postin koosta riippuen saattaa olla mahdotontakin.
Kyllä mulle sanottiin postin aspasta, että voin hakea postista seurantakoodilla ja henkkareilla paketin joka vieläpä ei ollut minulle osoitettu!!! Kyse ystäväni paketista, joka oli tullut väärään postiin... Kyseenalaistin tän kyllä, mut akka vaan jankutti, että näin on! Ei suostunut esim perusteleen sitä. Kysyin tarviko valtakirh´jan, mutta ei kuulemma!!!!!

Lopulta mun ystävä ajoi itse hakeen sen paketin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos ei:
sisukas on nettikauppojen pohjasakkaa, ovat haukanneet liian ison kakun eivätkä pysty sitä hoitamaan kunnolla

ihmettelen että kuka sieltä enää mitään viittii tilata kun samoja vaatteita ja halvemmalla saa muistakin nettikaupoista

kerran asioin ja se riitti, oli aikamoista kämmäilyä alusta loppuun
Sama juttu, ihmettelen miten ketään sieltä mitään tilaa. Palvelu kunniaan ja sähköiset viestimet nyky päivänä!
 
Annaliina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, mee linjoja pitkin, ne ei vastaa s-posteihin ja heil on vaikka mitä säätöjä aina.. valitsin huonoimman mahdollisen nettikaupan, mun mielestä :D
Voi ei.. olen ennen tilannut mm. wilmis ja lastenmetsola-nimisestä kaupoista ja ikinä ei ole ollut ongelmia... tämä oli eka kerta kun käytän tuota sisukasta
Minä jouduin uhkaamaan Wilmistä rikosilmoituksella, ennenkuin rahat palautettiin. Never again.
 
huonoja kokemuksia
Mullakin on tosta sisukkaasta huonoja kokemuksia. Sain toimituksen tilasta sähköpostiini ristiriitaisia viestejä, toimitus tuli myöhässä ja sen perään sai kysellä enkä saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Jos itse toimisin myynti työssä ja ryssisin hommani pyytäisin edes anteeksi ja pyrkisin hyvittämään asiaa jotenkin, mutta ei tossa firmassa tajuta asiakaspalvelusta mitään. Oli tosi kylmää meininkiä ja ei minkäänlaista pahoittelua vaan enemmänkin jotain ontuvaa selittelyä. Päätin etten tilaa kyllä enää tuolta.
 
Pettynyt
googlata ENNEN tilauksen tekemistä.
Aivan sama meininki näyttää jatkuvan edelleen k.o. firmassa. Näemmä kannattaa, koska kaltaisiani hölmöjä riittää tilaamaan, jotka alkavat etsimään muiden kokemuksia vasta sen jälkeen, kun itse saa ala-arvoista palvelua :(.
 
vieras
Saitko jotain hyvitystä kun lupasivat? Mä en ainakaan saanu, vaikka lahjakortin kerran lupasivat puhelimessa..eivät vaan sit ikinä sitä toimittaneet :/ ja nyt on sit viimenen tilaus auki siihen firmaan..saa nähä koska selviää..kuluttaja-asiamieheen otettu jo yhteyttä.. :(
 
Höh
Uskomatonta! Itse oon tilannut kerran tuolta, luojan lykky että itse sain kamani normaaliajassa. En olisi koskaan uskonut, että noin törkeästi toimivasta puljusta kyse. :( Ja tosiaan, lapset/kaksoset/muut kiireet EI OLE syy olla toimittamatta maksettuja tuotteita!
 
näin se homma hoituu
Ihmettelin jo kyseisen lafkan nettisivuilla tuotteita tutkiessani, että onpa kertakaikkiaan huonot sivut. Aina kun jonkin kivan tuoteen löysi niin eipähän siellä sitten ollut kokoja tai jopa kyseistä tuotetta lainkaan saatavilla. Tavaraa tuntuu nettisivujen mukaan olevan paljon, mutta kuinkahan paljon siellä todellisuudessa on 'ilmaa'.

No tilasin tuolta kuitenkin sitten tavaraa, koska minulla oli 50 ? lahjakortti käytettävänä. Nyt olen kolme viikkoa odotellut tavaroita ja ollut yhteydessäkin ko. putiikkiin. Sähköpostiini vastattiin nopeasti, joten plussaa siitä. SYY, miksi paketti ei ollut lähtenyt, oli siinä, että EN OLLUT MAKSANUT tuotetta. No en kai ollut sitä maksanut, kun minulla oli se lahjakortti, jonka koodinumero syötettiin tilausvaiheessa. Jepjep. Lupasivat laittaa paketin tulemaan hetimiten, mutta pakettia ei edelleenkään kuulu eikä näy. Mitään seurantakoodia minulla ei ole, joten mistäköhän voisin tarkistaa paketin tilanteen
 
-
Täällä kans vaan negatiivisia kokemuksai firmasta!! Tilaus tehty yli kaksi kuukautta sitten, kuluttajaneuvontaan otettu useasti yhteyttä ja kirjallinen valitus tehty. Seuraava askel viedä asia kuluttajariitalautakunnan selvitettäväksi. Onko ketään muuta joutunut asiaa tilauksesta näin pitkälle viemään?

Tilanne siis tämä, että heillä väärät hinnat (joten oma moka), eivätkä suostu tilaamiani ja maksamiani tuotteita toimittamaan. Vaihtoehdot heidän mielestään ovat joko peruuttaa tilaus tai maksaa lisään. Kuluttajaneuvonta kyllä sanoo asian olevan aivan selvä, eli kuluttajan on pystyttävä luottamaan myyjän antamiin tietoihin, ja sopimus/kauppa syntyy kun kuluttaja tuotteet tilaa ja maksaa. Kyllä hermot menee tän firman kanssa!!
 
"mie"
Täällä myös huonoja kokemuksia...jouduin kyselemään eka tilaustani ja sitten kun piti palauttaa kun heillä ei ollut vaihtaa niin sitten jouduin kyselemään rahojani pitkään ennen kuin maksoivat.

Harmi, sillä toisinkin voisi olla kun on paljon kivoja vaateita myynnissä.
 
kokemuksia
Facebook ryhmässä näköjään yli 2000 henkilöä. Jotain varmaan tekevät oikeinkin. Näinhän se menee että jos on pientä isompi yritys niin käyttäjäkokemuksia mahtuu laidasta laitaan. Virheiltäkään ei voi välttyä, sillä ihmiset sitä firmaa pyörittää. Siinä oon kyllä samaa mieltä, että anteeksipyyntö ja hyvitys on aina tultava jos firma virheen tekee. Eikä selittelyjä. Asiakasta ei ne syyt paljoa kiinnosta, vaan häntä kiinnostaa se miten asia korjataan. Ehkäpä sisukkaan väellä ei ole markkinointipuolen koulutusta, jos eivät oikeasti tuon verran ymmärrä perustason asiakaspalvelun päälle.

Jos taas heidän toimintansa on oikeasti syvältä, niin siitäpä joku palstamamma perustaa vastaavan kilpailevan yrityksen. ;) Eiköhän ne asiakkaat valu sinne, missä homma paremmin toimii.
 

Yhteistyössä