tapahtuukohan loka-marraskuussa jotain.. maapallolla

• Viestiketjun aloittaja "ajatus"
  • Ensimmäinen viesti
"ajatus"
Mulla on tunne että loka-marraskuussa ehkä tapahtuu jotakin, mahdollisesti luonnonmullistus.
Tai kyllähän niitä koko ajan tapahtuu, mutta joku isompi juttu... en tiedä.

"Joo"
No, harvoinpa on yhtäjaksoisesti kahden kuukauden jaksoa ilman että missään pain maapalloa ei sattuisi "jotain", kuten luonnokatastrofia.

Joten veikkaukseesi vastaan että erittäin todennäköisesti tapahtuu. Esimerkiksi vaikka Aasian talvimonsuunit osuu tuolle ajanjaksolle.

Joku täälä palstalla vähä aikasemmin tuumi samaa että marraskuussa tapahtuis jotain... Suomessa.
Mutta minä muistelen että jo joskus vuosi sitte joku meinas että marraskuussa (viime vuoden siis) olis pitänyt tapahtua jokin luonnonkatastrofi.

ap
Onko sulla aikaisemmin ollut vastaavia tuntemuksia ennen ku on jotain tapahtunut? Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :cool:
Ei muistaakseni ole ollut. Muuten on ollut pientä "tietämistä" ja "katsomista" .
Tuo ajatus vaan vaivaa mua, en tiedä miksi.
Ja kesällä tuli mieleen kuvaa jotka liittyy luonnonmullistuksiin, sellaisiin joita on jo ollut
iät ja ajat, en tiedä sitten onko suurempaa juttua tulossa(tulvia).
Voihan se olla vaikka käänne taloudessa...

Moom
Ei muistaakseni ole ollut. Muuten on ollut pientä "tietämistä" ja "katsomista" .
Tuo ajatus vaan vaivaa mua, en tiedä miksi.
Ja kesällä tuli mieleen kuvaa jotka liittyy luonnonmullistuksiin, sellaisiin joita on jo ollut
iät ja ajat, en tiedä sitten onko suurempaa juttua tulossa(tulvia).
Voihan se olla vaikka käänne taloudessa...
Kuva joka liittyy luonnomullistuksiin jossain, tai ehkä käänteisiin taloudessa, johonkin suuntaan.

Ehkä näillä ennustustarkkuuksilla en vielä ala rakentaa arkkia.

Yhteistyössä