Jos haluaa vauvan syntyvän vasta ensi vuonna...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole koskaan, en ikinä, ymmärtänyt tota "ei lasta jouluna kun sillon on niin paljon muita juhlia". Laitetaan itsekkäät syyt lasten piikkiin -mikä on kyllä muissakin asioissa yleistä. MITÄ VÄLIÄ sillä on, luuletteko että se lapsi rakastaa teitä vähemmän jos se syntyy joulukuun 31. tai tammikuun 1. päivä?

Meidän perheessä on neljät synttärit viikon sisällä ennen joulua ja lisäksi meidän kummilapsi on syntynyt tapaninpäivänä. KOSKAAN ei ole ollut mitään ongelmia sen vuoksi. Mieheni on yksi näistä joulun lapsista ja sattui olemaan koko kouluajan luokan parhaita, on sosiaalinen, urheilullinen ja aina pysynyt mukana menossa siinä kuin alkuvuodesta syntyneet kaverinsakin.

Suunnitelkaa mitä suunnittelette, se on ihan sallittua, mutta myöntäkää edes että tässä asiassa syy on vain ja ainoastaan omat ennakkoluulot tai mukavuudenhalu.

ei kai siinä mitään pahaa oo jos miettii syntymän ajankohtaa. Ja onhan se hyvin todennäköstä että se lapsi syntys ensvuoden puolella jos nyt alkaa yrittään..riippuu ihan kuinka helposti sitä raskautuu.

Minä itse toivoin myös kevätvauvaa, koska olen aina talvisin alakuloinen ja tuntuu, että oikein mikään ei kiinnosta. Esikoinen syntyi syksyllä Ja olinkin sen talven vielä alakuloisempi kuin ennen. Kuopus syntyi keväällä ja olin ihan kuin eri ihminen, kun talven alakulot olivat jo väistyneet. Jos vielä joskus saan/ teen vauvan niin toivon taas kevätvauvaa, enkä koe kyllä siitä mitään syyllisyyttä.

Yhteistyössä