Onko tällainen turha ostos vastasyntyneelle?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olen alkanut kattelemaan vauvalle vaatteita ja näin tämän. Musta tosi söpö, mutta onko tuo käytännöllinen?, lähinnä ajattelin tota hupparia. Meinasin, että senhän voi laittaa kyläreissuille tai kauppaan jos alla esim. body ja sukkikset. Onko huono idea ostaa tuollainen? Minkäslaisia vaatteita te olette ostaneet ennen vauvan syntymää ja miten paljon? Tuo kiinnostaisi mua... Kiitos jo joku viitsi vastata...

ap
Olen alkanut kattelemaan vauvalle vaatteita ja näin tämän. Musta tosi söpö, mutta onko tuo käytännöllinen?, lähinnä ajattelin tota hupparia. Meinasin, että senhän voi laittaa kyläreissuille tai kauppaan jos alla esim. body ja sukkikset. Onko huono idea ostaa tuollainen? Minkäslaisia vaatteita te olette ostaneet ennen vauvan syntymää ja miten paljon? Tuo kiinnostaisi mua... Kiitos jo joku viitsi vastata...
Joo unohtui! Olenpas hajamielinen, anteeksi kauheasti!

http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006375714_F_W40_20100817112112.jpg

Yhen ainuttakaan hupparia en ole tähän päivään mennessä tolle päälle laittanu (3kk), ihan sen takia et ne on aina selästä rullalla ja epäkäytännöllisiä..Saa hupparit ootella sitä et jätkä istuu ja yrittää liikkeelle yms..Makaavalle vauvalle ei minusta ole hyvä..

ap
Yhen ainuttakaan hupparia en ole tähän päivään mennessä tolle päälle laittanu (3kk), ihan sen takia et ne on aina selästä rullalla ja epäkäytännöllisiä..Saa hupparit ootella sitä et jätkä istuu ja yrittää liikkeelle yms..Makaavalle vauvalle ei minusta ole hyvä..
Saanko kysyä, että minkälaisia vaatteita ostit ennen vauvan syntymää ja mitä olet käyttänyt ja pitänyt tarpeellisina tai hyvinä?

Meillä oli esikoisella käytössä huppareita bodyjen päällä kylmillä ilmoilla. Ja meinaan nyt tällä seuraavallakin käyttää. Bodyt on tosi ohuita, kyllä sen päälle jotain tarvii talvella sisälläkin.

Saanko kysyä, että minkälaisia vaatteita ostit ennen vauvan syntymää ja mitä olet käyttänyt ja pitänyt tarpeellisina tai hyvinä?
Bodyja, puolipotkareita, "haalareita", siinäpä ne oikeestaan on mitä meillä on käytetty...Tämähän on ihan puhtaasti mielipidekysymys, toiset tykkää, toiset ei, mä yritän pukea aina mahdollisimman "yhtenäisesti", eli ettei olis niitä paitoja tms. jotka vois mennä rullalle tms.. :)

"vieras"
Siis millainen? :D

Osta kietaisubodeja ja puolipotkuhousuja. Vastasyntynyt ainoastaan makaa, joten sellaiset vaatteet ovat parhaita, joissa ei ole painavia huppuja ja nappeja ja muita krumeluureja.
Vastasyntyneille on ihan söpöjäkin juttuja, eli ei tarkoita sitä, että vaikka ei kannata kaikkia farkkuja hankkia, vastasyntynyt olisi puettava joihinkin laimeisiin potkuhousuihin. Nykypäivänä on vaihtoetoja ja PALJON :).

Yhteistyössä